Eelmine nädal jõudsin nii palju vaid teha, et sai tulede elekter korda tehtud.
Massipuudulikus oli probleemiks aga keegi oli sinna juba vasaku tule juurest kõik topelt juhtmed vedanud paremale poole,
mis said kenasti eemaldatud ja parema poole juhtmestik tehase konditsiooni tagasi tehtud.
Nüüd vähemalt ei kustu parem esituli ja suund august läbi sõites ära

Lisaks sai ka widebandile eraldi auk leegitorusse tehtud ning Innovate LM2-ega veidi ringi sõidetud.
Sain nii palju targemaks, et soojast peast cruisimine on ilusti 14.7-14.9 ehk nii nagu peab, kiirendades tõmbab soojana hinge kinni selle pärast,
et aju hoiab ka põhjagaasil 14.7 segu, mitte ei ole segu 13 ringist nagu wot-i puhul olema peaks.
Külmast peast on segu kuni mootori soojaks käimiseni väga rikas 12-13 vahel, see on ilmselt ka suure kütusekulu peamine põhjus,
kuna normaalseks läheb segu alles peale ~10min sõitu ehk siis ma jõuan kodust garaaži kiiremini,
kui segu normaalseks läheb ja sealt ilmselt ka see suur küttekulu tuleb, kuna sõidan pidevalt külma mootoriga.
Külmast peast on kiirendades jõud olemas kuna segu on kenasti 12-13 vahel põhjagaasiga.
Sõber märkas eile minu autoga sõites seda, et kui EGR-i poolt tekitatud check engine tuli ei põle,
siis on vist põhjagaasiga kiirendades ka soojast peast minek normaalne aga seda peab veel kontrollima.
Lisaks sai soetatud ka tutikad originaalvaruosa aknapesudüüsid, kuna vanu puhastada ei viitsinud.
Juba teine auto järjest, millel ostes aknapesusüsteem ei toimi.
Igaks juhuks ostsin ka tutika termostaadi, ehk läheb mootor siis kiiremini soojaks, termostaadid on Opel-ite tüüpviga.
Vahetada seda on muidugi meeldivalt tülikas, kuna asi asub mootoririhma taga, ehk vahetamiseks tuleb rihm ja rihma tagumine kate maha võtta.
Kuna käiguvahetusel on mingi imelik kolks sees ning salongis mootori töötamisel vibratsiooni, siis tellisin vasaku ja parema uue mootoripadja ka ära.
Hetkel nagu muud rääkida polegi, vahetab termostaadi ära ja vaatab mis juhtub.
Kui aega saan, siis üritaks mootori juhtmestiku ning kõik andurid ka üle mõõta.
Võimalik, et ka aju võib vigane olla, kuna näitab ühte imelik veakoodi lisaks EGR-ile.