Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 09.05.2025 00:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 73 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 08.05.2011 06:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2011 22:17
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Karterist on hakanud õli vaikselt lekkima kohast, mida varem lapitud on. Nüüd tuleb uurida, kas annab veel parandada või läheb vahetusse. Lisaks peab tõdema, et sidur on kastis natuke libisema hakanud nii et tuleb ka sellega midagi ette võtta. Lisaks vaatame sillad üle, et seal kõik toimiks. Õnneks enne järgmist neljapäeva vajadust temaga sõitmiseks pole, nii et peaks probleemid lahendatud saama. Kui vead likvideeritud, siis võtame ka motors24jaga ühendust ning saame ehk võimaluse tutvustada nii õli kasutamist autos, kui seda suhteliselt haruldast autot, mis toob ikka päris paljudel naeratuse näole neist tänaval möödudes.

Laupäeva päeval tekkis ka vajadus natuke diisliga sõita jälle vahelduseks, kuna õli polnud võtta. Jõuvahe pole tagumiku dünot uskudes üldse mitte suur.

_________________
Soodsalt peole, koju või armukese juurde - retromersuga! :) - 56 08 70 66
Hinnad head ning autod ägedad!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 28.05.2011 10:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2011 22:17
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Aega jälle natuke mööda läinud ja aega kirjutamiseks vähe. Kiiresti mainiks ära, et limu on saanud korraliku puhastuskuuri ehk siis nädala algul sai teda pärast erinevaid remonttöid lakutud vahade ja sisepuhastustega.

Karter sai parandatud ning lisatud ka kaitse, et probleeme enam sellega ei tekiks. Sellise kütusega sõitmine tähendab ka seda, et õlivahetust tuleb läbi viia tihemini, kui tavaliselt ehk siis umbes iga 7000km tagant (mis sai ka just ära tehtud). Näha saab masinat täna Haapsalus toimuval Grillfestivalil, mis kõigile huvilistele tasuta.

Kuna ajapuudus on tõsine, siis kahjuks ei jõua meie teiste masinate kohta eraldi teemasid teha, aga mainiks siin paari sõnaga, et seni oli sõidus meil ka üks helesinine "pisike" kahe koma nelja liitrine w123, millele sai just nädala algul uued kütusevoolikud paigaldatud, kuid kahjuks sai täna hommikul auto õnnetult kivi karterisse ning võimalik et nüüd tuleb läbi viia mootorivahetus.

Lisaks on meil masinapargis ka üks tumeroheline w126, mis sai endale äsja sisse nahktoa ning millel toimub praegu pisivigade eemaldamine, et ta kilomeetreid sama julgelt edasi loeks.

Üks mobiilipilt ka limust pärast lakkumisi. Reaalselt näeb masin ikka väga uhke välja.

Pilt

_________________
Soodsalt peole, koju või armukese juurde - retromersuga! :) - 56 08 70 66
Hinnad head ning autod ägedad!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 03.06.2011 00:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2011 22:17
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Kaks nädalat tagasi tekkinud vilinaprobleemi saime lahendatud sellega, et sai valatud nivoo vedrustuse süsteemile õli juurde. Imelik et norm taseme juures vilises ja hakkas tagaots jubedalt lausa hüppama, nüüd maxi valades enam probleemi ei nähtu. Süsteemi oleme viimase 4 kuu jooksul parandanud põhjalikult 3 korda ja ikka ta jurab, nukker kohe.

Lõpuks sai autole pandud külge ka tutikas karteripõhi, kuna vana lappimine ei olnud ikkagi töötav lahendus enam.

Lisaks sai vahetatud ka pooltelje ots, mis hakkas eelmine nädal häält tegema ning profülaktika mõttes ka plokikaane tihend.

_________________
Soodsalt peole, koju või armukese juurde - retromersuga! :) - 56 08 70 66
Hinnad head ning autod ägedad!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 11.06.2011 18:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2008 13:47
Postitusi: 869
Asukoht: E/T
http://publik.delfi.ee/news/mitmesugust ... d=47608517


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 11.06.2011 21:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.03.2009 17:35
Postitusi: 337
Asukoht: Tallinn
Heasüdamlik taksojuht.Peab vist üks nv isegi selle massinaga koju sõudma :)

_________________
Trahve ja tsikleid loetakse sügisel!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 12.06.2011 05:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2011 22:17
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Delfisse sattumine oli tõesti kerge üllatus meile. Kahju ainult, et meie missioonist seal juttu polnud.

Tuletaks veel meelde, et meie puhul pole kohe kuidagi tegu taksoteenusega vaid meie missioon on siiski tutvustada inimestele rohelise liikumise ja looduse säästmise erinevaid võimalusi. See ka põhjus, miks me üritame seda konkreetset autot näidata võimalikult paljudel üritustel.

Just suht äsja keris limu odomeeter ette ka 400000km nii et premeerime teda täna kerge eurotripiga auto kodumaale, kust on plaan läbi põigata ka Hollandist. Seda suuresti tänu sponsoritele, kes meid kütusega varustavad. Saab siis näha, kuidas auto ~5000km jooksul vastu peab.

Üha rohkem tundub ka, et seda autot teab juba pool Eestit. Täna saime teada, et auto on Eestisse toodud Rootsist ning algul kasutati teda oma praktilisuse tõttu Eestis kaubavedudeks firmas, millest hiljem arenes välja rekkafirma.

Praegu aga hoidke meile pöialt, et jõuaksime ilma suuremate probleemideta temaga reisul ära käia, et ta neljapäeval juba jälle sõidus oleks.

_________________
Soodsalt peole, koju või armukese juurde - retromersuga! :) - 56 08 70 66
Hinnad head ning autod ägedad!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 26.11.2011 00:18 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Nonii, see kolmeliitrine õlipress on nüüd minu garaažis, hoopis teisel pool eestit kui seda harjutud nägema. Väikene insident ilmselt Tallinna liikluses tõi endaga kaasa väikese plekimõlkimise vasakul tagatiival. Tiib on päris häid kahjustusi saanud, parajalt kortsus ja sisemist koopaserva on ka muljunud. Et asjast jagu saada, leiti mulle sedaani tiib ja paar sedaani karpi - need ongi hetkel põhiprobleemiks, põhimõtteliselt pean tegema 4,7m pikkuse auto karbist 5,2m pikkuse karbi.
Tiivaga on juba algus tehtud, lõikasin mõningad jupid välja et pinget maandada ja nüüd läheb sirutamiseks ja järellõikamiseks, siis juba puhastamiseks ja keevitamiseks.

Olen saanud ka ise sellega natukene ringi liikuda ja õnnelikult toiduõli paaki valada, nii paks kui see ka pole praeguse ilma suhtes. Summutist tulev pannkoogi lõhn ajab ka viimse koolijütsi tagajalgadele ja taksosõit läheb selle autoga ikka super hästi. Kooli ümber oli palju elevust, et kes kurat küll limusiiniga tuli. See et see auto toiduõliga sõidab on enamusele ikka suur uudis, et kuidas on nii võimalik, aga kui ma neile seletan natuke kuidas mingine asi töötab siis saavad asjast peaaegu et aru, või siis teevad näo et saavad aru. Sõita on sellega huvitav, automaatkast natuke nöögib minuga, ei taha neljandat käiku sisse panna vahepeal kui seda hästi vaja oleks ja mootor tahab õli pärast suhteliselt palju ringi käiamist enne kui mõni pauk sumpasse kostub.
Et auto toiduõli pealt ringi sõidab, siis on pagasiruum suhteliselt toiduõli täis, nii varuratta koobas kui ka koopad, enamus tänast töö auru läkski puhastamisele.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 27.11.2011 19:11 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Tänase päeva viljaks võib lugeda tagatiiva külge saamise. Sedaani tiib istus siia nagu valatud, sedaanile iseloomulik uksekaar on ka sellel tiiva taga peidus. Põhimõtteliselt on sealt võimalik serv-servaga keevitust teha, kui keevitamise aega on paar head tundi.

Õnneks on sellele autole juba päris head keretööd tehtud, tagatiiva kaared on eelmiste meeste poolt suhteliselt hästi vahetatud, kere küljes on plekk valtsiraudadega 1mm võrra alla keeratud ja siis uus kaar peale pandud, selle koha pealt kiidan küll eelmisi tegijaid, tiivad olid enne matsu kõik ilusad sirged ma usun ja neid krundi/kraami kihte on ka päris palju seal.

Teine probleem mis selle autoga kaasa tuli oli mootori ülemäärane ülekuumenemine. Kui mina juba sellega Võrust tagasi sõitsin, siis oli temperatuur umbes 80km/h sõites üle eelviimase kriipsu, aga et ta samamoodi Tartust ja ka Tallinnast juba ära tuli, siis sõitsin võiduka lõpuni. Otsisin siin lahendust sellele probleemile ja kahtlustasin plokikaane tihendit, tegin väikese uurimuse kuidas seda kontrollida ja panin auto käima, radikasse kraeni vedelik sisse ja mullid käes käimise ajal. Õhk oleks ammu juba selle tee peale välja tulnud. Ei olnudki enam midagi, kambrikaas maha ja proovisime esialgu et äkki aitab lihtsalt pingutamisest, aga juba siis selgus, et kolmanda silndri üks polt oli täiesti lahti... Ei jäänudki muud üle kui maha tõsta ja üks polt oligi lühem kui teised... Nüüd tellin uue tihendi, uue õli, jahutusvedelikku (seda nagunii praegu ei ole) ja laome mootori uuesti kokku. Just see polt, mis pingutatud ei olnud, selle juures asusid kaks jahutuskanalit ja usun et sealt see rõhk radikasse jooksis. Tuleb ka üle vaadata, et ega kaas ise kõver ei ole.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 27.11.2011 23:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.11.2011 13:58
Postitusi: 612
Asukoht: kohila/tallinn
isegi paar korda seal tagaistmel peole ja sealt tagasi loksunud , täitsa meeldiv auto ja juhid on ka alati toredad :)

_________________
bmw325325 kirjutas:
Kui muun vb varst ei muugi.auto hea ja olen ise rahul taga amortid korda.ja soidan edasi ukonoomse pilliga.
Ja ostku muugi lepingu saab 6 kuu parast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 28.11.2011 00:24 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Hea teada, et kuskilgi Eestis on inimene, kes oskab keretöid teha. :) Et Sinu juurde võib täitsa tuua oma autot jah? Selles mõttes, et ei pea olema sinasõber?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 28.11.2011 00:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2007 19:46
Postitusi: 350
Harri_K kirjutas:
Hea teada, et kuskilgi Eestis on inimene, kes oskab keretöid teha. :) Et Sinu juurde võib täitsa tuua oma autot jah? Selles mõttes, et ei pea olema sinasõber?

Tal allkirjas kirjas see ju :)
Jään lõpptulemust ootama.

_________________
ÖKOPILV


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 28.11.2011 00:29 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Streetr kirjutas:
Tal allkirjas kirjas see ju :)


Nojah, see mis nina all, jääb ikka nägemata. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 01.12.2011 23:09 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Sain varem nädalavahetusele.
Tagatiib saab järjest rohkem kipsi ja võtab järjest rohkem paremat ja paremat kuju. Lõpuks loodan et saab päris hea. See on auto juures hetkel kõige väiksem mure ilmselt, saada see värvitud ja ilusti üles tehtud...
Suurimaks probleemiks ilmselt hetkel on see, et mis mootorist saab, kuna täna avastasime väga kurva tõsiasja kui silindri servadest üleliigseid põlemisjääke hakkasime eemaldama... Kolmanda silndri hülsis on jahutuskanali kohal mõra. Helistasin tuttavale diislitega tegelevale inimesele ja ta ütles, et võib olla plokikaane poltide liigsest pingutamisest. See lühem polt, mis sees oli, sai ilmselt päris tuugalt kinni pandud ja tõmbas nn voldi sisse. Kui ma ütlesin talle, et silindri seinal on jahutusvedeliku kanali kohal väike sõrmega tuntav ja silmaga nähtav mõlk, siis ütles kohe, et rõhk on veesärgis ja vahetada tuleb kas hülss või terve plokk ise. Vaatame nüüd mis saab, kui keegi on äkki Tallinnast siiapoole liikumas mingisuguse autoga, mis mahutab endasse W123 3.0D mootori, siis andkem teada, tahaks limusiini lõpuks käima ka saada.
Karbi lõikumisega alustasin ka, mootorifrustratsioonist lõin sinnagi käia sisse ja enamvähem oli teada mis sealt välja tuleb, aga nii hullu ma ka ei oodanud. Põhimõtteliselt on karbi sisemine serv, see mis põhjavanni ja sisemist karpi kinni hoidab, täielikult läbi ussitanud. Aitab ilmselt ainult poole auto sisu välja viskamine ja uue pleki keevitamine sissepoole, hiljem karbi mõõtu lõikamine ja kinni keevitamine. Karbi panen kokku kahest sedaani karbist, praeguse pildi järgi saab päris hea, mul on jupid enamvähem valmis lõigatud, veel vaja mõõtu rihtida ja siis saab need maas kokku säristada. Tööd paistab olevat veel paar pikka päeva.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 01.12.2011 23:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2011 18:10
Postitusi: 440
Kas sellel plokil tikkpoldid ei peaks olema? Alu. plokk ju.
Võta hülss välja, siis saad paremini aimu kahjustuse suurusest. Loodame, et vana plokikaane tihend lasi rõhku veesärki, mitte mingi volt plokis. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 02.12.2011 00:11 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Haimps kirjutas:
Kas sellel plokil tikkpoldid ei peaks olema? Alu. plokk ju.
Võta hülss välja, siis saad paremini aimu kahjustuse suurusest. Loodame, et vana plokikaane tihend lasi rõhku veesärki, mitte mingi volt plokis. :)

Plokk on malmist, poldid siiski.
Tihend tuleb veel kriitiliselt üle vaadata, et ega sealt midagi tulnud ole, tavaliselt peaks see näha olema.
Uus või siis nn vana mootor on olemas, vaja ainult siia saada, siis saab mootori ära vahetatud ja uuesti ehk sõitmagi.
Hülsi välja võtmine nii kerge ka ei ole, aga volt on isseenesest keskelt küünega üle tõmmates terava randiga, seega ma usun et seal on mõra... Kust mujalt see rõhk tuleb ja kas on tore ringi sõita teadmisega et sul on kolmandas silindris mingi volt ja see võib iga hetk pahandust teha...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 73 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7