Hakkab siis teema update'mine pihta jälle

Räägin siis mis ootab ees hõbedast kere, mille endale tõin.
Tänase seisuga niikaugel, et uuel kerel ootab mootor mahatõstmist. Käigukast on veel 5 poldiga kinni, üks roolivõimu toru veel lahti keerata ja 2 mootoripatja lahti lasta. Mootor maha kuna saaled läbi. Enda vana mootor läheb peale keevitamist-värvimist sinna peale. Mõlemad mootorid on 90 kW. Täna veel sai võetud maha ka vasakpoolne esitiib, parempoolse võtsin maha juba siis kui auto tõin. Mõlemad esitiivad küllaltki läbi.
Enda vana auto pealt läheb teisele esialgse plaani järgi peaaegu terve esiots(lansekad kuni amordikannuni, mõlemad esipaneeli prillid, esitiivad, kapott ja mootor. Samas on plaan välja vahetada kõik uksed sellel, laia plastikliistuga uste vastu. 3 ust, mis enda sinisel terveks jäid, leiavad oma tee hõbedase külge, parema poole tagumine uks tuleb leida kuskilt. Keevitamist vajavad veel küljekarbi otsad (kõik 4), tagumised tiivaääred ja esimesed porikoopad salongipoolt.
Uuel on sinine sisu, mis mulle väga ei sobi. Sisse läheb sinna vana sinise auto hall sisu, niipalju kui ühtib ja terveks jäi. (B-piilari kate nt ei sobi) Kellel on soovi sinise sisu või mõningate muude detailide vastu, siis PS. Kohekohe on üle jäämas juba teine
ilma tahhomeetrita näidukuplokk jpm.
Tegemist on küllaltki palju, aga eks vaikselt sellega tegelema hakkama, ja küll ta lõpuks valmis ka saab.
NB! Uued pildid tulevad kõige suurema tõenäosusega homme, täna ei olnud kaamerat kaasas.