Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 10.11.2024 22:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 237 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 06.09.2011 08:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.04.2009 22:49
Postitusi: 763
Asukoht: Klaasipealinn
Mina oma kunagisel siksil tegin nii, et võtsin neli vedru ja lõikasin mõlemast otsast maha, vist keeru, aga kindel pole enam, seda saab proovida millal paras on. Lühidalt keerasin kaks vedru omavahel kokku ja punktisin neljast kohast kinni. Auto sai uskumatult hea juhitavuse, näiteks treppis kruusa sõitsin sajaga ja pold mingit tunnet ka et oleks aukus ja hakkaks kuhugi ära viskama. pold enam seda vastikut sigulli läbi kaldumist jne. kindlasti oma osa oli ka volga amortidel. ainult, et lühikeste varraste pukse läks palju


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 06.09.2011 11:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2007 22:52
Postitusi: 302
Asukoht: Tallinn
SpikeBMW kirjutas:
kui "suur kiirus" on teie jaoks suur kiirus? Liigeldes avalikel teedel normaalsete kiirustega(50km/h/90km/h) ei tohiks küll midagi hingematvat juhtuda selle lõigatud vedruga. 200km/h see siks enivei välja ei jookse ja mööda avalikke teid 140+km/h sõites ongi parem kiire kastiminek. Mina ei igatse küll mingeid kamikazesid samade teede peale paugutama kus ma perega sõidan...

OT lõpetuseks:
Mina pajatatud loos oli kiiruseks täiesti tavaline suvine maanteekiirus ehk siis 90-100km/h. Kui sul endal reaalsed teadmised/kogemused antud asjast puuduvad, siis targem oleks madalamat profiili hoida :) . Kui saad võta suvaline sigull, pane sinna 2 keerdu maha lõigatud vedru alla originaalamordiga ning hakka autot vaikselt ühest tagumisest karbiservast tõstma ja jälgi millal sama külje vedru juba oma pesas loksuma hakkab- ütleme niiet pole sugugi palju vaja teda tõsta.
Aga lõpetame selle OT siin ära- jagasin lihtsalt sõbralikke soovitusi teema autorile. Kui keegi tahab veel mingit tarka panna või midagi personaalset öelda, siis selle jaoks on PS :) .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 06.09.2011 20:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
Kui natuke maha lõigata siis peaks teoreetiliselt piisama sellest kui vedru alumise vedrukanduri külge millegiga kinnitada sest üleval on ju läbilöögi puksi koht koonuses niiet kui ka vedru ja kere vahele mingi loks hetkeliselt tekiks siis ei saaks see vedru kuhugi minema panna sealt. Aga lühema käiguga amordid oleksid loomulikult parim lahendus.
Velgedele mingeid kirju pole plaanis teha aga keskele tahaks kapsleid küll saada.
Kõik soovitused jms on muidugi teretulnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 06.09.2011 20:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.09.2006 23:40
Postitusi: 692
Asukoht: Märjamaa
BA3 kirjutas:
Kui natuke maha lõigata siis peaks teoreetiliselt piisama sellest kui vedru alumise vedrukanduri külge millegiga kinnitada sest üleval on ju läbilöögi puksi koht koonuses niiet kui ka vedru ja kere vahele mingi loks hetkeliselt tekiks siis ei saaks see vedru kuhugi minema panna sealt. Aga lühema käiguga amordid oleksid loomulikult parim lahendus.
Velgedele mingeid kirju pole plaanis teha aga keskele tahaks kapsleid küll saada.
Kõik soovitused jms on muidugi teretulnud.


Ehtne vasja idee. mingite klambritega kinni panna vedru kere ja silla külge :) Sellised U klambrid nagu summutajatele, aga palju väiksemad. Mingi 4 ülesse ja 4 alla (8mm paksusega) hoiaks ilusti seda silada seal kinni ju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 06.09.2011 22:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.07.2006 22:38
Postitusi: 161
Asukoht: Rapla
Lõikasin tagant enda omal 1,5 keerdu maha. Kui auto tungiga üles tõsta, saab vedru vabalt vahelt välja tõmmata. Niiet, mõnes hüpekas võib vahelt välja küll lennata. Selle vältimiseks piirasin trossidega natuke silla käiku. Ees jäi 1,5 keerdu lühem vedru kenasti pinge alla, kui tungiga üles tõsta. Aga sõidu asendis on õõtsa ja läbilöögi puhvri vahel kõigest 2cm.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 04.12.2011 20:46 

Liitunud: 25.07.2010 09:54
Postitusi: 24
kust sa sellise koguse pigimatti ostsid ja selle hinnaga?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 04.12.2011 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2008 10:40
Postitusi: 424
Asukoht: Tallinn, Muuga
alartolk kirjutas:
kust sa sellise koguse pigimatti ostsid ja selle hinnaga?


Kõige tavalisem katuse bituumen, igas ehituspoes saadaval.

_________________
Opel Astma 20SEH; Audi A6 3.2Q


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 04.12.2011 21:53 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
praanik kirjutas:
alartolk kirjutas:
kust sa sellise koguse pigimatti ostsid ja selle hinnaga?


Kõige tavalisem katuse bituumen, igas ehituspoes saadaval.



On sel suur erinevus võrreldes nende nikesound jne mattidega? Heli isolatsioonina töötab samahästi? Paigaldada sama lihtne?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 05.12.2011 09:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Pidavat ca poole õhem olema nendest niinimetatud spetsmattidest, samas arvestades mis see hinnavahe on, võid seda katuseoma sinna 3 kihti ka panna ja tuleb ikka odavam :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 05.12.2011 15:09 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Moose kirjutas:
Pidavat ca poole õhem olema nendest niinimetatud spetsmattidest, samas arvestades mis see hinnavahe on, võid seda katuseoma sinna 3 kihti ka panna ja tuleb ikka odavam :D

Kusjuures ei ole poole õhem, isegi vähe paksem on. Põhiprobleem on plekile haakumisega. Kui mõni serv kuskilt lahti jääb või midagi säärast, siis matt ei tööta. Ise kuumutasin seda matti ikka päris tublisti ja pleki külge võttis kinni küll, alt peab pind ainult piinlikult puhas olema, ei mingit tolmu, roostet ega säärast. Nitrolahustiga liimitavad pinnad üle teha ja siis korralikult kuumutades jääb kinni küll. See matt mis mul paagi taga on pole siiamaani lahti tulnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 05.12.2011 15:16 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
nu ja kuidas on? võttis korralikult vaiksemaks?

Mille järgi siis poes küsida, st. poes need biituumen värgid näevad välja tõrvased ja haisevad ka vängelt. Kunagi nägin mingit katuse alusmaterjali, samamoodi liimitavat, sellised lumehelbed olid peal, aga ei oska kuidagi otsida:p

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 05.12.2011 15:23 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
djelton kirjutas:
nu ja kuidas on? võttis korralikult vaiksemaks?

Mille järgi siis poes küsida, st. poes need biituumen värgid näevad välja tõrvased ja haisevad ka vängelt. Kunagi nägin mingit katuse alusmaterjali, samamoodi liimitavat, sellised lumehelbed olid peal, aga ei oska kuidagi otsida:p

Põhja poolest on minu auto vaiksem kui nt gogreeni limusiin, koobastest kruusateel nii palju müra ei tule. (võrdlus kahjuks puudub enne ja pärast) Rattakoobastele soovitan siiski panna mõnda iseliimuvat, sest sellel on tõesti komme lahti tulla kui just päris värvi peale ei pane ja korralikult, ikka sulama ei kuumuta. STP'd on juba tegu lahti saada põhja küljest ja idee poolest rattakoobastesse ja esiseina ei tohiks palju minna, hind pole ka väga üüratu.
Haise ta midagi, mul on autos koguaeg normaalne lõhn sees, ei kuumal suvepäeval, ega midagi. Asfalteerimishaisu ei tule isegi siis kui seda paigaldad. Lumehelbeline peabki rull olema. Seal on umbes 10 ruutu materjali ühe rulli kohta. Maksin ennemvanast 30-40€ See ongi katuse alusmaterjal, siia läheb veel teine, õrna kiviklibu kattega matt peale, mida kuumutatakse ka kinni.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 06.12.2011 23:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2009 08:21
Postitusi: 520
Asukoht: Tallinn
Ise ei saa eriti kommenteerida seda kui palju ta vaiksem on ja ausalt öeldes mingit võrdluspunkti ka pole võtta sest ma ei ole selle autoga põhimõtteliselt üle paari kilomeetri sõitnudki. Rulli peaks saama igast heast ehituspoest (oli vist ruberoid nimeks kui ei eksi) ja maksis 30€ kandis, tegelikult peaks sellest juttu olema teema eelnevatel lehekülgedel. Igatahes selle mati panek ja hiljem ka vildi lisamine on põhja kuju nii palju muutnud, et originaal vaip ei taha kuidagi istuda paika, eriti kõrvalistuja kohaga on probleeme kus vaip hoiab mõnest kohast eemale jubedalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 07.12.2011 13:57 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
BA3 kirjutas:
Ise ei saa eriti kommenteerida seda kui palju ta vaiksem on ja ausalt öeldes mingit võrdluspunkti ka pole võtta sest ma ei ole selle autoga põhimõtteliselt üle paari kilomeetri sõitnudki. Rulli peaks saama igast heast ehituspoest (oli vist ruberoid nimeks kui ei eksi) ja maksis 30€ kandis, tegelikult peaks sellest juttu olema teema eelnevatel lehekülgedel. Igatahes selle mati panek ja hiljem ka vildi lisamine on põhja kuju nii palju muutnud, et originaal vaip ei taha kuidagi istuda paika, eriti kõrvalistuja kohaga on probleeme kus vaip hoiab mõnest kohast eemale jubedalt.



Aga kui palju sul selle auto tegemisel seda ruberoidmatti kulus? Kas vilt, mis panid, on õige teema või ka see asendatud mingisuguse odavama/kavalama variandiga?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21061 81a, BA3
PostitusPostitatud: 07.12.2011 14:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.06.2003 12:58
Postitusi: 114
Asukoht: TLN
BA3 kirjutas:
Igatahes selle mati panek ja hiljem ka vildi lisamine on põhja kuju nii palju muutnud, et originaal vaip ei taha kuidagi istuda paika, eriti kõrvalistuja kohaga on probleeme kus vaip hoiab mõnest kohast eemale jubedalt.

Kas sul vahtplastist tükid on ikka pandud vaiba ja kere vahele? Käisid kaasreisija jalge alla ja ümber istme kinnituste.

_________________
Grandpa's Garage


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 237 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7