Mõtlesin et kirjutaks, mis vahepeal toimunud on

Mõni aeg tagasi sai jamatud välistemperatuurianduri pistikuga. Juhtmed olid täpselt pistiku juurest katki ja auto ei saanud absoluutselt aru, mis temperatuur väljas olla võiks. Selline nägi välja lahti võetud pistik, juhe oli katkenud täpselt selle julla juurest..

Pisut sulatamist, et selle musta julla seest jupp juhet välja võluda, palju termokahanevat ja korda ta sai...

..täpselt kaheks päevaks

Ilmselgelt uuesti neid juhtmeid lappida polnud mõtet ning täna sai ostetud uus pistik - ehk kestab nüüd aastaid.
Millalgi sõitsin õliradika ka puruks, aga pole hullu, õlivahetus ootas oma järge anyway. Radika sain korda radiaatorimeister.ee juures, kiire ja soodne töö

Ja kuna värske õli võiks mõnda aega ikka mootoris püsida, lappisin ja tugevdasin pisut põhjakaitset ka - nüüd on jää- ja lumekindel

Täna sai võetud terve päev, et tegeleda sellega, mis jääb silmadest kõrgemale, ehk täpsemalt laega.
Põhiline probleem oli katuseluugiga, kate oli lae sisse kinni jäänud ning tänu sellele ei avanenud ka luuk ise rohkem kui u. 1/2 sellest mis ta peaks.
Teine probleem oli küll väike, kuid häiriv, nimelt tagaistmete kohalt oli laeriie liimist lahti ning rippus lodevalt ripplae stiilis.
Pisut kruvimist ja lagi rändaski autost välja ning tuppa.

Noorest Tehnikust ostetud sprayliimiga sai see üle pihustatud ning naise aitamisel riie peale tagasi venitatud/surutud/tiritud

Katuseluugikate oli aga kinni nii kõvasti, et niisama luugi vahelt tirides seda kätte saada polnud võimalik. Seega tuli veel lammutada.


Kui lagi maas, sai tagaistmetelt nö. pealt poolt luugikattele ja siinidele ligi ning pika pusimise ja viha peale sain katte kätte, liikuma ja käima. Pisut sprayliimi kulus veel, et ajaga lahti tulnud ääred kattel kinni liimida.
Aega läks, käed kriimustusi täis, aga tegemist ta nõudis ja tehtud ta nüüd sai. Kordaläinud päev

Ja ilusa külma talve puhul üks nädalatagune pilt, kui auto ka väljast kenasti puhtaks sai.
odavalt lühike post tuli...