Tere!
Kuna targemad juba teavad et bmw e32 5l v12 on nagu haigus, siis on paraku ka mul see haigus,et pean omama vähemalt ühte sellist isendit. Ja nii siis saigi otsustatud, et saagu mis saab,pean endale uuesti ühe muretsema. Valikud polnud palju, ent kuna tuli sõbrapoolt kõne, et üks isend odavalt müügis ,siinsamas striitreisis, mõningate vigadega, siis pikalt mõtlema ei hakanud.Sai helistatud omanikule ja kokkulepitud aeg millal kokku saab ja masina üle vaatab.Et siis pühapäeva õhtul kell 18.00 olin jüris ja uurisin seda elukat lähemalt. Välimuse esmamulje oli kahtlane, kuna esistange lisa ribadeks,udukaid ega nende kõrval asuvaid reste polnud,plekkveljed ilukilpidega,miskid valged suunatuled ees ja kõigele lisaks koledal kombel välja ulatuv kärukonks sabas! Ok,positiivsenaüllatas see et polnud topitud toonklaasi ega mingit madaldust ja muud sellist jura. Nonii, sai siis proovisõidule mindud,juhiistmele pääses ainult kas kõrvalistuja uksest,või tagumise passasööri uksest,kuna juhiuks kinni lukus.Nii sai siis sisse ukerdatud ja käivitama hakatud, siis mingi juhtmega tuli immo junn ühendada süütelukuga,oh jumal küll,mõtlesin omaette,aga no jah,ok las ta olla. Ok masin käima,käik sisse ja tuld,ossa kuram, nägu läks naerule kohe. Masin käib edasi ikka korralikult,kast toimetab normaalselt ja mis põhiline,lsd toimetab vingelt. Sai siis veits ringi sõidetud,ja veendusin, et see masin peab mulle saama,sai siis pakutud noorhärrale oma alfat vahetuseks,algul oli ta küll skeptiline a kui näitasin, et masin ikka tõesti täislisadega on,ja sõita ka lasin oligi äss diil koos. Nii,sai siis vahetus tehtud ja oh üllatust,suures tuhinas olin alfa paberid koju unustanud,et siis mitte mingit ülelaskja muljet jätta,leppisin kokku, et toon talla paberit teisipäeval ära ja niikaua hoidku siis bmw paberid ka oma käes,sobis.Eile siis saigi käidud ja paberid vahetatud ja viimast korda kätt surutud,noorhärra oli igatahes vägagi rahul,nagu ka mina. Tallinnast haapsallu sõitsime stabiilselt 90-100ga plus mõni möödasõit ja bensu kulus selleks 11l,tean kuna see kogus sai paaki pandud enne tallinnast lahkumist,ja enne tankimist juba hakkas märku andma et kohe suren välja.Niiet suht õko.
Aga masinast siis ka: Esmane registreerimine:1991 Registreerimine eestis:10.08.2007 Mootor siis 4988cm3/220kw/v12 Kastiks automaat(räägivad et juba nn iseõppiv,ei oska kinnitada ega ümber lükata) Tagasilla vedu lsd difriga Värvuseks granit-silber metallik Hetkel siis sisu hele e34-ja kaltsusisu käetugedega ja tagumiste peatugedega,manuaalselt liigutatav,kuna kellelgi hirmsasti omale vaja läinud el.nahk salongi,El aknad vähemalt on alles jäetud,hea seegi. Esimesed tulede pesurid,Püsikiiruse hoidja olemas,kompu olemas ja toimetab,stereost alles esimesed armatuuris asuvad tveeterid,muu läinud kõik,sisust olid mõned vidinad puudu,näiteks tagumine liist põrandalt.Tänud siinkohal Duubzule, kellelt sain eile omale vajalikud asjad, et sisu oleks komplektne vähemalt. Hetkel siis puudu: Esimesed logarid,tagumised kõlarid,stanges asuvad võred+udutuled,tagumise konksu kate,pagassis tagumise istme vastu käiv kate(see,läbi mille suusaluuk on),tööriistade panipaik täiesti tühi,isegi mitte ohukolmnurka pole jäetud. Esisillas rooliotsad vaja väljavahetada,aga pole hullu,need olemas ja ainult vahetamise vaev. See siis vast kõik hetkel,kuna lisadest mis enne peal olnud ei tea halligi,peab ummi saatma meili. See et masin hetkel kaltsusisuga ei häiri mind üldse hetkel,küll jõuab korraliku nahk salongi muretseda. Mul põhiline kriteerium oligi, et tehnika toimiks viisakalt ja see kriteerium on täidetud. Kere tundub ka justkui tehasest välja veerenud, kuna roostet ei täheldanud kuskil,isegi mitte pindmist ja isegi mitte uste allääres. Kahjuks pilte pole ketkel,kuna kuulutus polnud kuskil automüügi saidil üleval. Selline ta mul siis on,eks teha on palju,samas tehnika on korralik,muu on juba kõkimõki.Võrreldes teistega on see ikka loom,eelmised olid justkui 1,5sed selle kõrval. Eks kui pilte teen panen siia ka üles.Ja kui kellegi miskit vedeleb,mis mul puudu, ja tahab jalust ära anda siis olen valmis vastuvõtma. Priit
_________________ 89a BMW E30, 2.5L R6, 164Kw, Lowered and Tuned
|