Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 00:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 75  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 09.12.2011 14:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.02.2011 17:18
Postitusi: 79
Eelmise nädala autolehes rääkis sellest teemast, et võib olla koonusfilter.

_________________
Ford Feel The Difference


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 09.12.2011 15:31 

Liitunud: 05.03.2006 00:19
Postitusi: 733
Kirjutan siis ka siia foorumisse (nagu ka honda omasse), et alates 1.Juuni 2011 võib kasutada koonusfiltrit ning ei ole ei kitsedel kui ka ÜV vendadel midagi nuriseda :)

_________________
Suurim valik lisatulesid - www.lisatuled.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 09.12.2011 15:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
good to know! Ei tea üldse miks selline tobe seadus oli. Tänu koonukale toimub ju efektiivsem põlemine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 09.12.2011 15:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
ccve kirjutas:
Kirjutan siis ka siia foorumisse (nagu ka honda omasse), et alates 1.Juuni 2011 võib kasutada koonusfiltrit ning ei ole ei kitsedel kui ka ÜV vendadel midagi nuriseda :)


See uuendus tuli ainult filtri kohta, või on lubatud veel midagi, mis varem ei olnud ?

Aga et väga OT poleks, siis tundub täitsa asjalik punn, kiirendusest on mingi aimu sekundites ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 09.12.2011 16:19 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Kiirendust olen nii mõõtnud mõõdunud nädalal, et filmisin moblaga ja pärast Adobe After Effectis vaatasin palju oli. Aga see on spido järgi vaatamine ning see nats valetab. St. viimane sõit tuli 6.25sec spido järgi, aga ma arvan, et reaalselt on ta umbes 7sec, st tean enamvähem palju mu spido valetab ja kuidas. Kahju, et see jää ja lumi nüüd tulid, oleks tahtnud veel proovida, sest käiguvahetused panin +-200-300pöördega mõõda ning auto oli igast kola täis(võim, bassikas, üks velg + muud koli), see õhuvõtu modd oli tegemata ning kohaltmineku tuleb nats timmida:D

Suvel arvatavasti seda aega kätte ei saa, sest tahaks varsti väikest heliisolatsiooni teha, maantemüra on ikka räige:D

Aga jah, huvi endalgi, et mis veel seaduses muutus:D Hetkel tahaks pannagi peale koonukat + sumpat ning seda legaalselt, kuna see niigi mendimagnet(huiteab miks):P Ning äkki võimalik neid seaduse punkte välja tuua siiski, sest päris juttu "üks mees rääkis, et võib" ei tahaks härra politseionule rääkida, kui uurima hakkab:D


EDIT:
Uurisin seda seadust jamh, tõesti ongi nii, et võib muuta sisselaske süsteemi ühuvõtu avast filtrini ning leidsin sellise asja ka sumpa kohta:

Tsiteeri:
Kood 706. Üldnõuded heitgaaside väljalaskesüsteemile
Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukite heitgaaside väljalaskesüsteem peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja E-reegli nr 59 või direktiivi 70/157/EMÜ nõuetele. L kategooria sõidukite heitgaaside väljalaskesüsteem peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja alates 17. juunist 1999. a esmaregistreeritud sõidukil E-reegli nr 92 või direktiivi 97/24/EÜ nõuetele. Erandina võib mootorsõidukile paigaldada valmistaja poolt ettenähtust erineva heitgaaside toru otsa, kui see on paigaldatud peale valmistaja poolt ettenähtud heitgaaside toksilisuse vähendamise seadmeid ning sellega ei muutu valmistaja poolt ettenähtud heitgaaside väljalaskesüsteemi omadused;


St. sportsumps ongi pärast toksilisuse vähendavaid seadmeid ning CO sellest ei muutu ju:D Ainult seda pole kirjas, et kas peab olema sertifikaadiga või mitte:/

Loen edasi:D


EDIT2:
Lugesin edasi, ikkagi peab mingi sertiga või logoga asjandus olema rsk:

Tsiteeri:
7) M1 ja N1 kategooria sõidukite vahetussummutid peavad vastama E-reegli nr 59 või direktiivi 70/157/EMÜ nõuetele;

8) valmistaja peab märkima väljalaskesüsteemi kõikidele osadele oma nimetuse või kaubamärgi. Märgistus peab olema loetav kogu mootorsõiduki tööea vältel;

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Viimati muutis djelton, 12.12.2011 01:35, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 09.12.2011 16:52 

Liitunud: 05.03.2006 00:19
Postitusi: 733
kj kirjutas:
ccve kirjutas:
Kirjutan siis ka siia foorumisse (nagu ka honda omasse), et alates 1.Juuni 2011 võib kasutada koonusfiltrit ning ei ole ei kitsedel kui ka ÜV vendadel midagi nuriseda :)


See uuendus tuli ainult filtri kohta, või on lubatud veel midagi, mis varem ei olnud ?

Aga et väga OT poleks, siis tundub täitsa asjalik punn, kiirendusest on mingi aimu sekundites ?

Muudatusi oli veel aga nn tuuningu alaselt ei midagi muud märkimisväärset..

_________________
Suurim valik lisatulesid - www.lisatuled.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 12.12.2011 01:49 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Nujah, eks seda sumpa asja veel kaalun ja mõtlen, nknii õigel autol tulevad hääled siiski kapoti alt:D

Mõtlesin, et viskaks paar pilti siia ka üles, mis vahepeal kokku otsitud endale:D

Esiteks sai soodsa hinnaga organiseeritud endale enamvähem tutikad stanged, nii ette kui ka taha + see mini mootorikaitse mis Civicutel on:D
Need siis selle mõttega, et kevadel saaks auto inimlikuma välimuse ilma katkiste stangedeta. Hetkel mõtleb, kas moddin ise mõlemale väikse lipi klaaskiust külge või ostab kalli raha eest lisa. Pea tutikaid stangesid nats kahju lõhkuda ju(esistangel pole veel kruntigi peal ning müügisilt sees veel küljes):D Toomise ning ladustamise osas võin tänada Veikot:P

Vana omaniku pildid:

Pilt

Pilt

Pilt



Ning nendega sai kaasa ka tagatulede komplekti. Otseselt nagu vaja pole, aga kuna väike plaan endal tagatuledega olemas, siis mõtlen, et teen nende tuledega selle plaani ära, siis vahetan enda omadega ära ning müüki. See tundub loogilisem lahendus, kui enda omad küljest kakkuda ning siis teha. See jätab riski, et ei saa teatud hetk autoga sõita.

Pilt



Ning lõpuks kõige tähtsamad, sai organiseeritud 15tollised paari cm'se randiga kärgveljed. Ütleks, et suht soodsalt Hondafoorumlase käest, seega tänud ning loodan, et saab oma auto liikuma.
Ehks nad suht nirus seisus on, raskusi mingi miljon peale topitud, äärekivi korralikult kallistatud ning üldse kuidagi peksa saanud veljed. Peab mingi päev käima uurimas, kui kõverad veljed on, äkki tuleb sirgendamisse saata.

Esialgne plaan on korda teha ilusti[rant läikima, kärv värvi alla(värv otsustamisel kas roheline, valge või poleerima) ning kärgede sisemus ja velje sisemus musta värvi alla] ning siis kas endale alla lükata suveks esialgu(tahaks siiski 5-6kodaraga 16tolliseid japstyle moodi velgi) või siis maha müüa. Arvatavasti panen hetkesed + need kärjed kordatehtuna müüki ning vaatan mis juhtuma hakkab.

Sellised siis:
Pilt

Pilt

Pilt



Üks päev sai üks velg ette võetud alustuseks, järjekord siis: terashari, 40, 60, 80, 120, 180, 240, 600, 800, 1000, 1500ne liivapaber, hetkel sai suht hea, aga on vaja veel üle teha + pastat orgunnida kuskilt alumiiniumi jaoks.

Pilt

Pilt



Eks ma tasa-tasa teen neid velgi kui igav on ja muffigi pole teha. Eks nad korraliku trenni eest kohati on küll kui käsitsi teha. Jah, tean, et saab ka, auto üles, käik sisse ja poleerima, kuid 1. pole sellist võimalust, 2. mille muuga igavad talveõhtud sisustada, parem ikka kui netis silmi rikkuda ja 3. väike mini-trenn ka paha ei tee, oleneb kui suure tambiga teha, ise tegin 2päeva järjest 3tundi ühte velge ning ülejärgmine päev oli ikka tunda küll:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 12.12.2011 02:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
heh, need veljed olid vist auto24-s müügis kui ma ei eksi ja isegi noolisin neid kuid hind jäi too hetk kalliks ning nii suurt velge ei tahtnud. Üldiselt soovitaks enne veljed lasta ära sirgendada ja liivapritsi viia ning siis igasugu ilutöödega tegeleda. Kui keskmisi kodaraid ilusti korda tahad saada siis ilmselt liivapritsis niikuinii vaja käia ja enne seda on poleerimine mõttetu. Tartus teeb sirgendamist ja liivapritsi muidu A-Velg hea hinnaga. Ja kui värvid, siis soovitaks pulbervärvi viia... värv + lakk, või siis ainult lakk, jääb hästi tugev ja vastupidav. Ise lasin hõbedase pärlaga (primm) + lakk ja väga kenad jäid.
Muidu selle poleeritud randiga on väga ilusad küll ;P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 12.12.2011 03:13 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Ma võin sulle privas öelda, mille eest ma nad sain:D Aga jah, mingi päev lasen pingist läbi, uurin kui ebasirged nad on muidu. Kui ainult paari raskuse viga, siis ei hakka sirgendama. Mis hinnaklassi need sirgendamise hinnad muidu jäävad?

Aga plaan oligi muidu liivapritsida(õpib selle ka ära:D) ja siis pulbrisse(loodan herr. Maidu peale selles osas:D). See rant on läikima löödud rohkem prooviks ning suuremate vigade ellimineerimiseks.

Hetkel ainult vaja mõelda, et mis värvi teha keskosa, sest rant läheb läikima, seest tuleb mustaks ja kodarate küljed tulevad ka mustaks. Vaja mõelda kodarate pealmise osa värv. Hetkel valikus siis kas läikima nagu rant, hõbedaseks, valgeks, kuldseks või erk lamborhgini neon roheliseks:D Viimane oleks vist kõige "ägedam" ning silmatorkavam, aga kahjuks neid rohelisi velgi golfide ja muude seas järjest siginema hakanud ning maha müüa oleks ka vist raske:S Peab fotoshoppima:P

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 12.12.2011 13:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Liivapritsi sul endal küll ei soovita teha. See jäta nende meeste teha kes sellega leiba teenivad. Valuvelge pidi suht lihtne kõveraks lasta olema ning ei tohi liiga suurt kihti maha võtta. Kui mu mälu ei peta, siis sirgendamine läks vist 4 veljel 40€ maksma (suht lopergused olid). Muidu sinu halli civiuga sobiks minu arvates pärla oranž hästi velgede kodarad. Siis peeglid ka näiteks sama värvi teha. Aga see minu esimene kujutelm. Maitse asi jällegi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 12.12.2011 15:23 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Eks ma võtan nii liivapritsi, kui ka sirgendamise osas pakkumised. Kuigi tahaks ise proovida, keerangi persse, so what, eriti nad mulle ei maksnud ning kogemus on ka ju hea. St. mootorist ma ka midagi ei teadnud ja oleks töökotta võinud viia, aga õpib. Võib küll minna nats kallimaks kui oodatud, aga kui otsustan, siis võtan ise ka riski(swap läks palju kallimaks kui oodatud tänu enda vigadele).

Aga peegleid ma küll värvima ei hakka, las minu pornograafia piirdub LED'idega, see läheks liiga slaavi-tjuuninguks ära:p

Aga värvi peab mõtlema. Iseenesest tahaks mingit erksat neoonset värvi, aga see juba nii ära tehtud ning tehakse veel:s Peab mõtlema, arutlema, fotoshoppima. Neoonseid aint raskem maha müüa kui hallevõi kuldseid. Esialgu plaan seest mustaks lasta, rant poleerida ja rehv peale panna ühele. Siis auto alla panna ning siis saab juba paremat muljet ja lihtsam fotoshoppida.

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 12.12.2011 15:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2010 18:56
Postitusi: 214
Asukoht: Tartu
Elton, ära ürita kõike teha mida ikka nupp ei noki ... üritasid ise klappe regullida, mäletad küll kuidas välja kukkus ... jah, on töid mida võib ise ära teha sellisel, harival eesmärgil ja raha kokkuhoiu mõttes, kuid teatud asjad on siiski targem jätta inimestele, kes sellega tegelevad pidevalt ja oskavad asja ...

_________________
Autode pildistamine, müügipildid, ilupildid - http://kirilldremljuga.eu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 12.12.2011 17:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.04.2005 19:09
Postitusi: 66
djelton kirjutas:
Kiirendust olen nii mõõtnud mõõdunud nädalal, et filmisin moblaga ja pärast Adobe After Effectis vaatasin palju oli. Aga see on spido järgi vaatamine ning see nats valetab. St. viimane sõit tuli 6.25sec spido järgi, aga ma arvan, et reaalselt on ta umbes 7sec, st tean enamvähem palju mu spido valetab ja kuidas. Kahju, et see jää ja lumi nüüd tulid, oleks tahtnud veel proovida, sest käiguvahetused panin +-200-300pöördega mõõda ning auto oli igast kola täis(võim, bassikas, üks velg + muud koli), see õhuvõtu modd oli tegemata ning kohaltmineku tuleb nats timmida:D

Suvel arvatavasti seda aega kätte ei saa, sest tahaks varsti väikest heliisolatsiooni teha, maantemüra on ikka räige:D

Aga jah, huvi endalgi, et mis veel seaduses muutus:D Hetkel tahaks pannagi peale koonukat + sumpat ning seda legaalselt, kuna see niigi mendimagnet(huiteab miks):P Ning äkki võimalik neid seaduse punkte välja tuua siiski, sest päris juttu "üks mees rääkis, et võib" ei tahaks härra politseionule rääkida, kui uurima hakkab:D




EDIT:
Uurisin seda seadust jamh, tõesti ongi nii, et võib muuta sisselaske süsteemi ühuvõtu avast filtrini ning leidsin sellise asja ka sumpa kohta:

Tsiteeri:
Kood 706. Üldnõuded heitgaaside väljalaskesüsteemile
Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukite heitgaaside väljalaskesüsteem peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja E-reegli nr 59 või direktiivi 70/157/EMÜ nõuetele. L kategooria sõidukite heitgaaside väljalaskesüsteem peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja alates 17. juunist 1999. a esmaregistreeritud sõidukil E-reegli nr 92 või direktiivi 97/24/EÜ nõuetele. Erandina võib mootorsõidukile paigaldada valmistaja poolt ettenähtust erineva heitgaaside toru otsa, kui see on paigaldatud peale valmistaja poolt ettenähtud heitgaaside toksilisuse vähendamise seadmeid ning sellega ei muutu valmistaja poolt ettenähtud heitgaaside väljalaskesüsteemi omadused;


St. sportsumps ongi pärast toksilisuse vähendavaid seadmeid ning CO sellest ei muutu ju:D Ainult seda pole kirjas, et kas peab olema sertifikaadiga või mitte:/

Loen edasi:D


EDIT2:
Lugesin edasi, ikkagi peab mingi sertiga või logoga asjandus olema rsk:

Tsiteeri:
7) M1 ja N1 kategooria sõidukite vahetussummutid peavad vastama E-reegli nr 59 või direktiivi 70/157/EMÜ nõuetele;

8) valmistaja peab märkima väljalaskesüsteemi kõikidele osadele oma nimetuse või kaubamärgi. Märgistus peab olema loetav kogu mootorsõiduki tööea vältel;

Reaalne kiirendus 0-100 on ilmsetl ikkagi sinna 8 seki kanti , kuna kergeks tehtud type-r ei suuda ka nii kiirelt:P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 12.12.2011 18:02 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
KirillD kirjutas:
Elton, ära ürita kõike teha mida ikka nupp ei noki ... üritasid ise klappe regullida, mäletad küll kuidas välja kukkus ... jah, on töid mida võib ise ära teha sellisel, harival eesmärgil ja raha kokkuhoiu mõttes, kuid teatud asjad on siiski targem jätta inimestele, kes sellega tegelevad pidevalt ja oskavad asja ...


On vaja ikka vana asja meelde tuletada, sorry, alles õpin, pole üleöö ideaalmehhaanik ja ei tea autodest 100%, ela üle ja targuta vähem:P



rutsik kirjutas:
Kui asi ennast huvitab, siis miks mitte proovida? Okei, kui liivapritsi pole plaanis soetada siis tõesti tundub natuke mõttetu aga moto osas ei näe küll probleemi. Oma kogemus ja rahakott õpetavad kõige paremini.

Keep up!


Liivapritsi võimalus tuttaval täitsa olemas, seega eks vaatab ja nuputab:D Aga raibe, hoia alt kui võrru jõuad rsk:P



rosenberg kirjutas:
Reaalne kiirendus 0-100 on ilmsetl ikkagi sinna 8 seki kanti , kuna kergeks tehtud type-r ei suuda ka nii kiirelt:P

Selle ma mingeid videosid ja värke üle pannud polegi, et pole kindel ajas:D Kui korraks veel soojemaks viskab, siis võiks GPS'iga ka ära proovida(mul gpsil selline võimalus, et hakkab aega fikseerima alates liikumise hetkest ning lõpetab siis kui 100km/h käes), aga täitsa ametliku ja ülireaalset tulemust ei saa jah ennem kui suvel võistlustel.

Ja btw, selle mootoriga selle aasta civicu tehase ametlik aeg(ja ka paljude poolt testitud) on 7.2sekundit ning too veel natuke raskemal mudelil, sest mul pole kõiki VTI lisasid:D Niiet jamh, 7sekki võib isegi reaalseks jääda, kuigi väga kilkama enne suve ametlike mõõtmisi ei hakka parem(kuigi siis on auto palju raskem).

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 12.12.2011 20:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Mis seal vahet kas 7 või 8 sekki? See teadmine reaalselt ju miskit ei mõjuta ning sellest autost ilmselt mingit kiirendusautot ei tule ma usun :uhoh A noh, oma lõbuks võib ju ikka tõmmelda :rokib


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 75  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7