jokerAudi kirjutas:
cali kirjutas:
Black66 kirjutas:
Suveks soovitan soojalt 82 kraadine tagasi panna.
Jap, seepäärast jätsingi vana alles ja kui vähe kangema sõidustiiliga ollakse, soovitatakse mitte üldse panna sinna
jokerAudi kirjutas:
cali kirjutas:
GTIDriver kirjutas:
82 kraadi juures peabki avanema LT1'l.
yes yes yes, üldiselt nüüd on kõik väga viis.
Sain endale 92 kraadise termostaadi yes
Ennem puhkus leiget ja peale mingit pikemat sõitu tuli nii enamvähem sooja.Temp tõusis veerandini ja kohapeal langes allagi.
Nüüd istub ilusti poole peal ja tuba on soe nagu saunas
Lõpp hea kõik hea, muidugi õhutamine võttis kaua aega.'
Krt naelad on all aga saba liputab ikka isegi 5nda käiguga.
Üldiselt lumi maas siis tuleb gaasi pedaalgia hellalt ringi käia .
Aga muidu FUN LSD ja jutud.
Talv on vahva, eksole

Rsk ma igatsen quattrot taga...täna oli esiveolisega kah lõbus, aga pole ikka päris see

Sinu kalmaariga oleks ilmselt veel lõbusam olnud

Nu kahe jah aga samas oled pidevalt hirmunud seal sangas
Nõ tõsiselt veerand gaasi ja tagumik läheb juba.
Ei tea kudia need möödasõidud talvel toimuma hakkavad

Eks ta ole jah, istud roolis, junn jahe koguaeg

Aga vaata positiivset külge- vähemalt ei hakka igav roolis

Sellesuhtes õigus
Eile käisin tuuningu pealinnas Narvas , krt mõtled, et auto enam ei liigu edasi aga huvitav kui möödasõitu teed on sekunditega 110 mph sees
Harjund juba ära sellega suht, kuigi iga suurem gaasivajutus toob ikka muige näole ja tahab keelt kurku tõmmata
Kunagi oli e38 750ila 5,4 240 kw aga see jäi ikka VÄÄÄÄGA alla sellele.
Bmwga oli imestus suur kui sõbraga sõitsime ringi, tal siis type-r civic ja kui lahmisin gaasi põhja mingi 60 pealt ala 230ni siis istus ta oma plekkpurgiga lihsalt perses kinni ja vaata, et tuli veel lähemale
Mõtlesingi mida kuradit mul on v12 viiiieliiitrine ja mingi pisike plekkpurk istub p*rses kinni
