Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 09.05.2025 01:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 73 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 02.12.2011 09:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
V6ibolla peaks sebima yldse w124 mootori , nood on vähe parema minekuga ja käivad veidi mahedama häälega.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 02.12.2011 11:36 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
killer666 kirjutas:
V6ibolla peaks sebima yldse w124 mootori , nood on vähe parema minekuga ja käivad veidi mahedama häälega.

W124 mootor pidi tegelikult ilusti vahele istuma küll, kui W124 originaal kkastil ära vahetada gardaani kinnitus kolme oma vastu, mis pidi ka istuma ilusti, siis mootor vahele visata, paika ajada ja uued käpad keevitada. See oleks aga liiga pikaajaline töö hetkel, mootor otsida, vahele sobitada jne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 02.12.2011 20:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Tead , et toidu6liga enam s6ita ei tohi niisama , peab olema kaasas t6end aktsiisi maksmise kohta.
Tsiteeri:
Aktsiisiga maksustatavad biokütused
Kütuseaktsiisiga maksustatakse alates 27.07.2011 mootorikütusena ja/või kütteainena kasutatavad ATKEAS § 19 lg 14 punktides 1–3 nimetatud biokütused:
biokütus, mille KN-koodi esimesed neli numbrit on 1507–1518*;
Erinevad taimsed ja loomsed rasvad ning õlid (erineva töötlusastmega), sealhulgas ka toitlustusasutustest vms saadav kasutatud toiduõli ja nt seemnetest pressitud rapsiõli.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 03.12.2011 10:51 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Juhi pool sisust välja visatud ja pilt polnud just kõige huvitavam. Pole veel sees olnud autot, mis tuletaks rohkem meelde seda kuidas oma mersut sai kunagi tehtud, nüüd tuli jälle see tunne tagasi.
Igatahes vasak pool põhjavanni on täielikult kere küljest irdunud, kuna karbis oli ligi 2cm muda mis oli siiamaani märg ja usun et sealt jooksis ka sisse vesi. Põhiprobleem on see, et tagarattakoopas pole ühte punni ette pandud vältimaks sodi sisse jooksmist. Karbi enda põhjapunne on ka väga palju, iga 30cm tagant umbes.
Lasin selle keevitustöö tarbeks omale Ford Sierra kapoti tuua ja hakkasin aga paiku keevitama. Kui esiistme kinnitusi ja taga lahtikäiva istme tala olnud, siis ütleks et põhi oleks juba kummis ja ilmselt ka välja veninud.
Mootor on ka olukorras kus nöörid külge ja tuleb maha. Enne ei saa aga midagi teha kui auto uuesti ratastele saab. Kasti polte lahti võttes nägime, et kastist tilgub õli põhjavanni tihendi vahelt.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 04.12.2011 16:30 

Liitunud: 23.12.2008 17:28
Postitusi: 195
väga hea kui gogreeni mersu saab tagasi aastasse 1981 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 04.12.2011 19:18 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Eile sain karbi viimaks külge. Jube aretamine on selle limusiini karbi ise tegemine kahest sedaani karbist. Vähemalt sain hakkama ja päris sirge ka jäi. Keevitasin karbi maas kokku, lihvisin liited tasaseks ja kruntisin epokrundiga (hall). Vastusplekid said nii täpselt tehtud et täpselt painde koht ja karbi alaserv said kokku kui karp hakkasin alt kinni keevitama. Uksepakust oli ka üks jupp päris mäda, lõikasin ka selle välja ja paikasin ära, vähemalt oli jupp olemas, ei pidanud ise painutama hakkama.
Tagatiib sai ka sirge, vaatan veel üle kui krunt ära kuivab ja kui vaja siis saab veel pahteldatud. Karbi pahteldasin ka ära ja nüüd on asi nii kaugel, et kui tiivaga midagi viga enam ei ole, siis läheb selga kivikaitse - lihvin selle randid sirgeks, tuleb ülejäänule vesilihv ja värv selga. Nüüd on ainult mootorit ootama vaja jääda.
Gaasipedaali panin ka uuesti tagasi, mis oli põhja küljest ära kadunud. Enam ei pea vardaga gaasi vajutama.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 11.12.2011 21:25 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
See nädalavahetus sai puhtalt tegeletud mootori ja selle tööga. Kuna uut mootorit oli vaja, siis reedel võtsin kätte ja küsisin vanaisa käest universaal kerega Opelit ning kütsin Tallinna poole. Mõningate vahepeatustega jõudsime kuskil 23.00 ajal Tallinna, saime mootori peale ja jälle mõningate vahedega, mis hõlmas endas ka kell kolm öösel Audi 80 generaatori rihma vahetamist ning Politseiga kohtumist ("Loodan et see mootor on ikka legaalsel teel saadud"). Koju jõudsin kuskil 6 ajal.
Igatahes, seiklus missugune, nüüd tegudele. Kivikaitsesin ära karbi ja tiivaserva, lasin auto ratastele ja tõukasin välja. Kolm meest oli garaažis kahte mootorit lammutamas, võeti ühelt jupp, teisele külge jne. Lõpuks tuli aga välja, et plokikaan on vaja ka vist "uuel" maha võtta ja teisega asendada, kuna seal pole nivoosüsteemi pumba kinnitust. Samamoodi ei käi mootor ka korralikult ringi. Tuleb ilmselt karter maha võtta, vaadata mis elu seal keerleb ja kolviosa jälle paljaks tõmmata. Me oleks mootorit muidu maas käima proovinud, aga huvitaval kombel ei jõudnud täis laetud aku seda parajal kiirusel edasi liigutada. Eks läheb jälle parajalt pikk aeg vea leidmiseks. Ma seekord loodan tõesti et midagi trastilist ei ole. Lasime natukene ka mootoriõli kolvide peale, juhuks kui nendega midagi lahti on.

Uus mootor:
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 11.12.2011 21:54 

Liitunud: 04.09.2007 21:30
Postitusi: 124
Asukoht: viljandi
Lugesin teema huviga läbi,jäi märkamata kas tiivale mis oli punktitud,läks otse pahtel peale või keevitasid ikka nn pidevalt kinni?Tegeledes ise autode keevitamisega,pole ma ühelgi kliendil mitte üht detaili punktidega kinni jätnud,kõik tiivad,karbid jne jne olen korralikult kinni keevitanud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 11.12.2011 22:02 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
hundu615 kirjutas:
Lugesin teema huviga läbi,jäi märkamata kas tiivale mis oli punktitud,läks otse pahtel peale või keevitasid ikka nn pidevalt kinni?Tegeledes ise autode keevitamisega,pole ma ühelgi kliendil mitte üht detaili punktidega kinni jätnud,kõik tiivad,karbid jne jne olen korralikult kinni keevitanud.

Pole vajadust nii suureks keevituseks, kui keevituspunkt on ala iga 1,5cm tagant. Kuna keevitamisel tekivad tahest tahtmata termiliste jõudude poolt tekitatud pinged, siis pidev keevitus on sellele tiivale täielik surm ja kui veel karp ka pikalt kinni lasta, siis hakkaks juba asi kere peale mõjuma, uksed ei käi enam nii nagu peaks, vahed lähevad paigast ära jne. Kui originaalis on auto üksipulgi punktitud, siis punktin ka mina. Pidevkeevitus on juba serv/servaga teema kus lainesse tõmbamine nii pika pleki puhul on vägagi tõenäoline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 11.12.2011 22:22 

Liitunud: 04.09.2007 21:30
Postitusi: 124
Asukoht: viljandi
Sellest mis metall kuuma saades teeb ei pea sa mulle rääkima.1,5 cm vahedega punktides hakkab nii suure tiiva puhul punktide vahelt korrosioon tekkima ja tekivad värvi alla mullid.
Tehasest välja tulles pole autol nüüd küll tiib poole pealt punktitud.
Aga edu,tee nii kuidas tahad,lihtsalt kogemused õpetavad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 11.12.2011 23:27 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Öhuga jahutades punkt haaval keevitad köik ära

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 11.12.2011 23:49 

Liitunud: 10.09.2006 11:20
Postitusi: 588
Asukoht: Tartu/Saaremaa
ei saa ka mina aru, selline töö ei kesta üle paari meie talve. ja no see sisemise koopa serva keevitamine 1cm teise pleki peale, ja siis mingi keevitustöödest mittemidagi teadvad inimesed ütlevad et wow kui vägev:D Paraku see pole vanatehnika tegemine, meie talved sellisele tööle vastu ei pea kohe teps mitte.

_________________
Rehvivahetus, Pukseerimishaagise e Konna rent Tartus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 12.12.2011 00:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 12:24
Postitusi: 516
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Ei tea kuidas teised, aga mina olen küll nii teinud, et lasen punkti ära jahutan läbimärja kaltsuga ning ei tõmba ta kuskile lainesse.
Ja kui pahtli alla saab korralik krunt, ja seestpoole saab korrosiooni tõrje siis ei hakka ta midagi peale ühte talve roostetama nagu inimesed siin väidavad.

_________________
Uued keredetailid sõidu ja veoautodele.Stanged,tiivad,tuled jne! tel:58165596


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 12.12.2011 00:14 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Pole meil veel ükski auto ära ussitanud peale sellist tööd, plekkide vahele sai epokrunt, teisele poole vastu panen ML kereõli. Koopaservad on mõlemad nii tehtud nagu praegu teen, ära kukkunud veel ei ole, ega pole näha ka roostet. Serv-servalist tööd ei taha lihtsalt keegi teha, kuna see on aeganõudev tegevus ja pärast ei jõuta asja kinni maksta. Aarne Märti päris jäljendama ei hakka, vastasel juhul jääks see limusiin lihtsalt minule.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 12.12.2011 10:27 

Liitunud: 13.12.2007 00:25
Postitusi: 708
brake kirjutas:
Ei tea kuidas teised, aga mina olen küll nii teinud, et lasen punkti ära jahutan läbimärja kaltsuga ning ei tõmba ta kuskile lainesse.
Ja kui pahtli alla saab korralik krunt, ja seestpoole saab korrosiooni tõrje siis ei hakka ta midagi peale ühte talve roostetama nagu inimesed siin väidavad.

Kolhoosis kuseti ka traktori adra peale, et kiirelt edasi tööd saaks teha, mitte ei lastud rahulikult maha jahtuda. Seda protsessi korrati iga hommik...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 73 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7