Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 09.05.2025 01:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 73 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 12.12.2011 22:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 12:24
Postitusi: 516
Asukoht: Tallinn,Nõmme
h20m kirjutas:
brake kirjutas:
Ei tea kuidas teised, aga mina olen küll nii teinud, et lasen punkti ära jahutan läbimärja kaltsuga ning ei tõmba ta kuskile lainesse.
Ja kui pahtli alla saab korralik krunt, ja seestpoole saab korrosiooni tõrje siis ei hakka ta midagi peale ühte talve roostetama nagu inimesed siin väidavad.

Kolhoosis kuseti ka traktori adra peale, et kiirelt edasi tööd saaks teha, mitte ei lastud rahulikult maha jahtuda. Seda protsessi korrati iga hommik...



No kui lasta sellel ise vaikselt ära jahtuda, siis ta just hakkabki ju minu meelest lokkima ehk tõmbab lainesse.
Ja praegu on küll kõik sellised tööd mul sirged ja korralikud tulnud.

_________________
Uued keredetailid sõidu ja veoautodele.Stanged,tiivad,tuled jne! tel:58165596


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 12.12.2011 22:34 

Liitunud: 04.09.2007 21:30
Postitusi: 124
Asukoht: viljandi
No sellest ma räägin,mina jahutan õhuga ja pole siia maani eriti palju lainesse kiskunud,mida ei saaks pärast vaikselt välja muljuda.Kõik paigad panen serv servaga,sinu limu töö mahu juures oleks selleks kulunud max 2 päeva,rõhutan max 2 päeva kauem.Kuid lõpp produkt kestaks aastaid kauem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 12.12.2011 22:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 12:24
Postitusi: 516
Asukoht: Tallinn,Nõmme
hundu615 kirjutas:
No sellest ma räägin,mina jahutan õhuga ja pole siia maani eriti palju lainesse kiskunud,mida ei saaks pärast vaikselt välja muljuda.Kõik paigad panen serv servaga,sinu limu töö mahu juures oleks selleks kulunud max 2 päeva,rõhutan max 2 päeva kauem.Kuid lõpp produkt kestaks aastaid kauem.


Nujah ega vahet erilist pole kas jahutad õhu või veega.

_________________
Uued keredetailid sõidu ja veoautodele.Stanged,tiivad,tuled jne! tel:58165596


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 12.12.2011 22:46 

Liitunud: 04.09.2007 21:30
Postitusi: 124
Asukoht: viljandi
Ei tohiks olla jah,märja kaltsuga siis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 12.12.2011 23:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Epot tuleks kuumutada et tuleks välja ta õiged omadused.

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 15.12.2011 20:07 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Pilt
Pilt

See peaks kõik ütlema "uue" mootori kohta. Uuest läheb kasutusse vaid plokk. Ülejäänu - vana töötava pealt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 18.12.2011 22:48 

Liitunud: 17.11.2004 20:16
Postitusi: 38
Asukoht: tallinn
Päris huvitav jälgida seda teemat kuna endal seisab ees see sama ja veel rohkematki täpselt samasuguse isendi kallal.
Ehk siis oman ühte neist 3-est eestis arvelolevatest mesadest.
Hetkel tegelen tasapisi uute detailide korjamisega.
Jõudu ja jaksu härradele aparaadi elustamisel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 18.12.2011 22:57 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Lammutasime mõlemad mootorid täiesti pilbasteks, välja tuli päris huvitavat kraami. Ringi tõmmanud saaledega väntvõllil polnud ka raamsaaled enam parimas korras, niiet seda võis ikka päris jamaks lugeda. Mootoril mis töötas oli kõik enamvähem korras, saaled terved, raamsaaled terved, pinnad korras. See väntvõll siin mootoris on ikka üks parajalt raske osa, aga eks raske metall teeb ka head tööd. Kokku ladumisel said asjad eelnevalt survepesurit ja diiselkütet, siis kuiva lappi. Kõik sujus ilusti, printisin ka 617 manuaalist mõningad lehed välja, et saada teada õigeid pingutusmomente, plokikaanega oli kõige rohkem jandamist, aga saime ka selle paika. Kolvid pesime puhtaks, paar kinni jäänud rõngast päästsime lahti, tegime klapiregulli, hoonisime silindrid. Ja nii ta käima läkski, põranda peal natuke voolu eelsüüteküünaldele, starterit ja musta suitsu garaaži põrand täis. Diisli pealt töötab, ei tea kas toiduõli pealt ka käima läheb kunagi... Nüüdseks on mootor kapoti all uuesti, kkast kinni (see jookseb hirmsalt õli, ilmselt kontrollvarda toru tihendi vahelt ning kaane vahelt), mõningad osad veel külge keerata ja saab äkki liikuda.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 21.12.2011 00:59 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Nonii, ketipinguti sai tänasega vahetatud, samamoodi ka õlipump, kuna õlirõhk jäi ikka 80-90C vahel natuke üle ühe, aga oli parem kui vana pingutiga. Vana õlipumpa sai vabalt käega ringi keerata, teise mootori oma juba nii naljalt ei jõudnud.
Käigukasti probleemi parandasin ka, panin jahutuse torustiku radiaatorist väljapoole, võtsin enda mingisugusest kasutust radiaatorist jahutustoru välja, keerasin otsad külge ja panin radiaatori taha selle kinni. Enam sealt ei leki ja õlinorm on nüüdsest sees, käike vahetab, tahtis küll käigukasti ajastuse trossi liigutamist, aga loodame et läks paremaks, praegu pole mootoris õli, kuna karteri põhi käis alt ära pumba vahetusel. Karterikaitset pidin ka natuke ümber tegema, kuna see on ilmselt mingi teise auto oma ja ei sobinud ilma karterit lömmi löömata alla.
Tiib sai ka viimaseid pahtlikirmeid (võibolla kriimupahtlit veel tahab) aga nüüdsest on tiib mattmustaks krunditud, st täitekrunt on peal. Sisu koos, õlitatud, karp sai dinitroli pintsliga määritavat põhjamasteksit, kui ära kuivab ja auto värvitud saab siis saab karp ka seest õlitatud ja punnid ette pandud.

Mootori poole pealt on ainult see, et alguses käivitades, külma mootoriga tahab väga välja surra, ei taha tuure üleval hoida ilma ise gaasiga mängimast. Ja jah, gaasiga peab mängima. Sooja mootoriga on ka kombeks välja surra kui kiirelt D peale kast lükata ja pidur päästa. Tühikäiku võiks kuidagi paremaks saada, soojalt väga palju probleeme ei ole, saime sooja mootori tühikäigu gaasivarda pikendamisega enamvähem paika, aga liikuma saamise probleem on jätkuvalt olemas. Mootor võtab ka hirmus aeglaselt pöördeid alla, aga millest see tingitud on?

Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 21.12.2011 12:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.11.2011 13:58
Postitusi: 612
Asukoht: kohila/tallinn
lisaõhku ehk kuskilt saab?

_________________
bmw325325 kirjutas:
Kui muun vb varst ei muugi.auto hea ja olen ise rahul taga amortid korda.ja soidan edasi ukonoomse pilliga.
Ja ostku muugi lepingu saab 6 kuu parast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 21.12.2011 18:03 

Liitunud: 16.04.2007 23:46
Postitusi: 163
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
See külma mootori ja väljasuremise mure vaevab teda juba paar kuud. Esmalt tasuks vast käsigaasi tross korda teha ja uurida, ega kusagilt lisaõhku ei tule.

Ardo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 21.12.2011 18:03 

Liitunud: 16.04.2007 23:46
Postitusi: 163
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
See külma mootori ja väljasuremise mure vaevab teda juba paar kuud. Esmalt tasuks vast käsigaasi tross korda teha ja uurida, ega kusagilt lisaõhku ei tule.

Ardo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes-Benz 300D limusiin, 1981, GoGreen
PostitusPostitatud: 10.01.2012 23:21 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2884
Asukoht: Põhja-Läti
Siis kui tiib oli kruntitud, ning ringi liikus antsla vahel :D
Pilt

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 73 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7