Täna sain BomschSquirt-i lõpplikult valmis.
Originaal aju süüteväljundit ossiga mõõtes selgus, et pooli juhitakse "5V pull-up" meetodiga ja dwell on 4.0ms.
MS-i originaal MAP sensori eemaldasin plaadilt ja tõin "MAP signal" otsa aju pistikusse.
Tühikäigu juhtimine toimub 4-ja kanaliga steppermootori juhtimisega, juhtmete polaarsust skeemil peab reaalselt veel testima.
Sisselaske temperatuuri ehk IAT/MAT anduri ühendan EGR pistikusse, et saada aju juurest IAT juhtmed kapotialla,
sest originaal ajul IAT andur puudub ning selle tõttu on ka mootori juhtimine selline, mis ei anna mootorist 100% võimsust põhjagaasiga välja.
Nimelt ilma IAT andurita ei tea "speed density" algoritmil põhinev mootorijuhtimine välisõhu temperatuuri ja hoiab segu lambda anduri järgi
aga seda "narrow band" anduri tõttu mitte maksimum võimsuse segul vaid ideaalse põlemise (14.7:1) segul, mis kaotab päris palju võimsust/pöördemomenti.
Et selline asi ilma mootorit rikkumata toimida saaks on kasutusel knock sensor, mis siis omakorda detonatsiooni korral tõmbab süüdet vähemaks
ehk omakorda vähendab veel võimsust mida mootor teoreetiliselt arendada suudaks.
Launch controli juhtme saab originaal juhtmestikuga organiseerida originaal diagnostika pistikusse,
mis asub siduripedaali juures ja sealt on mugav võtta väljund siduri lülitile, et omakorda ei peaks uusi juhtmeid mööda autot vedama hakkama.
Tänu nendele lahendustele on see aju converison väga kergelt ja kiiresti vaid pistikute ühendamise/lahtiühendamise teel originaaliks tagasi muudetav.
Kui kellegil on veel huvi sama mootorit progeajuga varustada, siis pinout ja conf on alloleval pildil.
