Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 18.06.2025 00:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 115 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW 320i (e36) 1991a M-tech, Epic
PostitusPostitatud: 26.03.2009 21:17 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.04.2003 16:42
Postitusi: 1080
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Räägi lähemalt sellest milkshakest. Mis see veel on ja millest see koosneb.

_________________
56897383


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 320i (e36) 1991a M-tech, Epic
PostitusPostitatud: 26.03.2009 21:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.03.2006 21:34
Postitusi: 247
Asukoht: võru/tartu
Epic kirjutas:
Reeglina alustan 80'st ja liigun vastavalt vajadusele üles, 100 - 300 - 1000 .. Üldiselt ma hoian värvitöödest ja eeltöödest kõrvale aga kuna tegu enda autoga ja puht raha kokkuhoiumõttes, siis teen ise. :)


No 80-100 sobib ilusti kuju välja lihvimiseks, viimistled üle 320 paberiga ning viskad krundi ja siis krundi lihvid 500-600 kuivpaberiga. Märglihvi pole mõtet teha ja kahjustab kereplekke(st hakkab alt roostetama kuna krunt ja pahtel poorsed ained) Igas korralikus poes peaks müügis olema poroloon põhjaga 300-600 kuivpaber. Muidugi see igaühe enda otsustada kuidas teeb, aga kuivalt lihvimine kindlasti kergem :)

_________________
BMW ja VAG diagnostika, autode mootori ja veermiku remont Tartus
56792145


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 320i (e36) 1991a M-tech, Epic
PostitusPostitatud: 26.03.2009 22:40 

Liitunud: 31.12.2008 22:28
Postitusi: 28
Asukoht: Viljandi
redline9 kirjutas:
Epic kirjutas:
Reeglina alustan 80'st ja liigun vastavalt vajadusele üles, 100 - 300 - 1000 .. Üldiselt ma hoian värvitöödest ja eeltöödest kõrvale aga kuna tegu enda autoga ja puht raha kokkuhoiumõttes, siis teen ise. :)


No 80-100 sobib ilusti kuju välja lihvimiseks, viimistled üle 320 paberiga ning viskad krundi ja siis krundi lihvid 500-600 kuivpaberiga. Märglihvi pole mõtet teha ja kahjustab kereplekke(st hakkab alt roostetama kuna krunt ja pahtel poorsed ained) Igas korralikus poes peaks müügis olema poroloon põhjaga 300-600 kuivpaber. Muidugi see igaühe enda otsustada kuidas teeb, aga kuivalt lihvimine kindlasti kergem :)



see on kull nuud t2iesti OT, aga kas 100 pealt 320 peale pole liiga suur hupe? ja samuti krundi lihvi alustada 500?
puhtast huvist, ise uritan ikka grip vaheks j2tta mitte ule 100 punkti.

_________________
Audi b4 2.0 85kw
kontakt: 56794457


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 320i (e36) 1991a M-tech, Epic
PostitusPostitatud: 26.03.2009 23:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.03.2006 21:34
Postitusi: 247
Asukoht: võru/tartu
Timz kirjutas:
redline9 kirjutas:
Epic kirjutas:
Reeglina alustan 80'st ja liigun vastavalt vajadusele üles, 100 - 300 - 1000 .. Üldiselt ma hoian värvitöödest ja eeltöödest kõrvale aga kuna tegu enda autoga ja puht raha kokkuhoiumõttes, siis teen ise. :)


No 80-100 sobib ilusti kuju välja lihvimiseks, viimistled üle 320 paberiga ning viskad krundi ja siis krundi lihvid 500-600 kuivpaberiga. Märglihvi pole mõtet teha ja kahjustab kereplekke(st hakkab alt roostetama kuna krunt ja pahtel poorsed ained) Igas korralikus poes peaks müügis olema poroloon põhjaga 300-600 kuivpaber. Muidugi see igaühe enda otsustada kuidas teeb, aga kuivalt lihvimine kindlasti kergem :)



see on kull nuud t2iesti OT, aga kas 100 pealt 320 peale pole liiga suur hupe? ja samuti krundi lihvi alustada 500?
puhtast huvist, ise uritan ikka grip vaheks j2tta mitte ule 100 punkti.


Enne krunti pole suur vahet, see 100 pealt 320 peale normaalne, kuna krunti panen mitu kihti katab ilusti :wink: krunti lihvida enne värvi saab juba hea tulemuse lihvides 500 paberiga, lihvides kuskil 700 paberiga peaks olema ideaalne :wink: Praktikas järgi proovitud juba :)

_________________
BMW ja VAG diagnostika, autode mootori ja veermiku remont Tartus
56792145


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 320i (e36) 1991a M-tech, Epic
PostitusPostitatud: 27.03.2009 00:11 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Täitsa maitseasi. Ise voolin 80-120 ja peale seda kergelt 240ga üle ning krunt selga, katab kõik ära. Krunt 400ga üle ja värvima. Puhta detaili matistamine käib kas karukeele või kiirelt 2000ga. Võib muidugi 1000ga kah tõmmata aga mul pole seda sees.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 320i (e36) 1991a M-tech, Epic
PostitusPostitatud: 27.03.2009 02:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.02.2008 19:07
Postitusi: 67
Asukoht: Tallinn
Vot siis, sain ka jälle targemaks :)

Nüüd milkshake e. "piimakokteil" on põhimõtteliselt kergpahtli ja klaasimisvaigu mikstuur, mida on lihtsam pinnale kanda, kui pahtli labidaga lihtsalt pahtlit, sest esimene on rohkem voolav, pool püdel mass, teataval määral isetasanduv ning samal ajal on ta tugevuselt nagu klaasriie ja teisalt kergesti lihvitav. Põhimõtteliselt mingeid konkreetseid retsepte ei ole piimakokteili jaoks, rohkem nagu testimise teema, et leida omale sobiv mikstuur/konsistens, kuid tavaliselt segatakse suhtes 1 osa pahtlit ja 0,4 osa vaiku, ning kui need on segatud ühtlaseks massiks, siis lisatakse vastavad kogused kõvendeid, siin juhiks tähelepanu faktile, et tööaeg sõltub kõvendi kogusest ja ruumi temperatuurist jne nii, et lõppsegamis protsess peaks olema võimalikult lühike, et topsi-iga oleks pikem (saab kauem tööd teha piimakokteiliga). Sellisel suhtel on saadav kokteil veidi paksem kui lateks-värv ning igati hea pintsliga pinnale kandmiseks. :)

_________________
Meie ise, LED tuning, Kõik alarmidest


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 320i (e36) 1991a M-tech, Epic
PostitusPostitatud: 27.03.2009 09:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.03.2006 21:34
Postitusi: 247
Asukoht: võru/tartu
Iff kirjutas:
Täitsa maitseasi. Ise voolin 80-120 ja peale seda kergelt 240ga üle ning krunt selga, katab kõik ära. Krunt 400ga üle ja värvima. Puhta detaili matistamine käib kas karukeele või kiirelt 2000ga. Võib muidugi 1000ga kah tõmmata aga mul pole seda sees.


Täpselt nii, pole mõtet vaeva näha mingi 1000 vesipaberiga, kui saab ka lihtsamalt :)

_________________
BMW ja VAG diagnostika, autode mootori ja veermiku remont Tartus
56792145


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 320i (e36) 1991a M-tech, Epic
PostitusPostitatud: 27.03.2009 20:21 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Eks see oleneb ka värvidest. IMO DuPondiga otse 400 peale värvida riskantne. Rääkides ikka lakialustest vesivärvidest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 320i (e36) 1991a M-tech, Epic
PostitusPostitatud: 29.03.2009 12:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
redline9 kirjutas:
Timz kirjutas:
redline9 kirjutas:
Epic kirjutas:
Reeglina alustan 80'st ja liigun vastavalt vajadusele üles, 100 - 300 - 1000 .. Üldiselt ma hoian värvitöödest ja eeltöödest kõrvale aga kuna tegu enda autoga ja puht raha kokkuhoiumõttes, siis teen ise. :)


No 80-100 sobib ilusti kuju välja lihvimiseks, viimistled üle 320 paberiga ning viskad krundi ja siis krundi lihvid 500-600 kuivpaberiga. Märglihvi pole mõtet teha ja kahjustab kereplekke(st hakkab alt roostetama kuna krunt ja pahtel poorsed ained) Igas korralikus poes peaks müügis olema poroloon põhjaga 300-600 kuivpaber. Muidugi see igaühe enda otsustada kuidas teeb, aga kuivalt lihvimine kindlasti kergem :)



see on kull nuud t2iesti OT, aga kas 100 pealt 320 peale pole liiga suur hupe? ja samuti krundi lihvi alustada 500?
puhtast huvist, ise uritan ikka grip vaheks j2tta mitte ule 100 punkti.


Enne krunti pole suur vahet, see 100 pealt 320 peale normaalne, kuna krunti panen mitu kihti katab ilusti :wink: krunti lihvida enne värvi saab juba hea tulemuse lihvides 500 paberiga, lihvides kuskil 700 paberiga peaks olema ideaalne :wink: Praktikas järgi proovitud juba :)


Tegelikult 100 pealt 320 peale minna on natuke jama. Hiljem tekivad korralikud järelkuivamised. Krunt katab küll kriimu algul ära aga hiljem kuivab raudselt järgi. Isegi juba sellest võib tekkida järelkuivamine, kui pahteldada 80 paberiga lihvitud pinnale. Õige oleks enne nt 180 vibraga kriim välja lihvida.
400 paber on enam-vähem rekkavärvi jaoks paras. Lakialusele ikka 500 ja 600.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 320i (e36) 1991a M-tech, Epic
PostitusPostitatud: 29.03.2009 23:12 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
roland525 kirjutas:
redline9 kirjutas:
Timz kirjutas:
redline9 kirjutas:
Epic kirjutas:
Reeglina alustan 80'st ja liigun vastavalt vajadusele üles, 100 - 300 - 1000 .. Üldiselt ma hoian värvitöödest ja eeltöödest kõrvale aga kuna tegu enda autoga ja puht raha kokkuhoiumõttes, siis teen ise. :)


No 80-100 sobib ilusti kuju välja lihvimiseks, viimistled üle 320 paberiga ning viskad krundi ja siis krundi lihvid 500-600 kuivpaberiga. Märglihvi pole mõtet teha ja kahjustab kereplekke(st hakkab alt roostetama kuna krunt ja pahtel poorsed ained) Igas korralikus poes peaks müügis olema poroloon põhjaga 300-600 kuivpaber. Muidugi see igaühe enda otsustada kuidas teeb, aga kuivalt lihvimine kindlasti kergem :)



see on kull nuud t2iesti OT, aga kas 100 pealt 320 peale pole liiga suur hupe? ja samuti krundi lihvi alustada 500?
puhtast huvist, ise uritan ikka grip vaheks j2tta mitte ule 100 punkti.


Enne krunti pole suur vahet, see 100 pealt 320 peale normaalne, kuna krunti panen mitu kihti katab ilusti :wink: krunti lihvida enne värvi saab juba hea tulemuse lihvides 500 paberiga, lihvides kuskil 700 paberiga peaks olema ideaalne :wink: Praktikas järgi proovitud juba :)


Tegelikult 100 pealt 320 peale minna on natuke jama. Hiljem tekivad korralikud järelkuivamised. Krunt katab küll kriimu algul ära aga hiljem kuivab raudselt järgi. Isegi juba sellest võib tekkida järelkuivamine, kui pahteldada 80 paberiga lihvitud pinnale. Õige oleks enne nt 180 vibraga kriim välja lihvida.
400 paber on enam-vähem rekkavärvi jaoks paras. Lakialusele ikka 500 ja 600.



Tundub siis,et ma ei olegi kõige kollanokam maalri alal,mõtlesin ise sama,aga ei julgenud välja öelda,vb vale :D Kunagi vanema mondeo kapotil teinud selle vea. Ilusad kriipsud kuivasid järgi,kuna krundi all oli liig jäme paber. Vist oli isegi 180 klotsi all. Aga järsku mõni mode tõstab selle OT jutu hoopis mujale,mis siin maalri teooriast räägitud,nõme kellegi auto teemas sellist asja arutada.

Epicule (Y). Korralik töö.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 320i (e36) 1991a M-tech, Epic
PostitusPostitatud: 30.03.2009 09:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 09:41
Postitusi: 2771
Asukoht: Tallinn
Tsiteeri:
Aga järsku mõni mode tõstab selle OT jutu hoopis mujale

Mina loen seda suure huviga nt ja läheb teemasse ka igatepidi, Epicu töö suuresti ju koosnebki millelegi kuju andmisest, lihvimisest ja värvimisest.

Tõnu

_________________
Driven by goa ::: Caraudio.ee
Alla V8 mootoriga võite muru niita


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 320i (e36) 1991a M-tech, Epic
PostitusPostitatud: 30.03.2009 12:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 12:58
Postitusi: 57
Asukoht: Tapa
Sai ka nähtud sinu autot kui käisime Raidoga lede ostmas reedel ja väga kena projekt on sul nii ,et jõudu ja jäksu sulle edaspidiseks :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 320i (e36) 1991a M-tech, Epic
PostitusPostitatud: 11.04.2009 16:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.02.2008 19:07
Postitusi: 67
Asukoht: Tallinn
tänud tänud :)

aga.. viimaks ometi saab siia ka miskit produktiivsusemaigulist lisada :roll: :lol Ühesõnaga peale pikka ootamist sain kasutatud aga korraliku sirge kapoti kätte ning suurest rõõmust hakkasin ka nüüd seda Lego-bemmi jälle kokku laduma.. Tiibadega on asi niikaugel, et veel pritspahtlit ja kruntimist vaja, et saaks päris tasaseks (mulle aitab lihvimisest, AUSÕNA) aga nüüd on lõpusirge juba silme ees :) Muidugi viperusteta see tee siiski ei ole, sest kapoti lukustus mehhanism, mille soetasin, oli pool praak, ehk siis lukustisüdamiku trossineedi üks kinnituskõrvadest oli katki, seega pidin lahti võtma, lukukorpuse needi läbi puurima, vanast lukustist südamiku välja kiskuma ja nad omavahel ära vahetama.. Paraku aga sellest jäi ikkagi väheks, sest trossi hülss on suht läbi ja ei taha lukusti juhtkõris püsida ning ühtlasi on ka tross ise suht väsinud ja ei taha hästi kapotti lahti päästa.. :angry Ütleme nii, et suht palju siunamist viimase kahe päeva jooksul olnud.. Aga nuh.. küll ma midagi välja mõtlen.. Esialgu veel uut ostma ei jookse, ehk saan ilma raha loopimata hakkama.
Enivei, mõni kiire klõps ka :roll:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

vot nii! :roll:

_________________
Meie ise, LED tuning, Kõik alarmidest


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 320i (e36) 1991a M-tech, Epic
PostitusPostitatud: 14.05.2009 17:07 

Liitunud: 10.03.2005 20:18
Postitusi: 279
rosco kirjutas:
roland525 kirjutas:
redline9 kirjutas:
Timz kirjutas:
redline9 kirjutas:
Epic kirjutas:
Reeglina alustan 80'st ja liigun vastavalt vajadusele üles, 100 - 300 - 1000 .. Üldiselt ma hoian värvitöödest ja eeltöödest kõrvale aga kuna tegu enda autoga ja puht raha kokkuhoiumõttes, siis teen ise. :)


No 80-100 sobib ilusti kuju välja lihvimiseks, viimistled üle 320 paberiga ning viskad krundi ja siis krundi lihvid 500-600 kuivpaberiga. Märglihvi pole mõtet teha ja kahjustab kereplekke(st hakkab alt roostetama kuna krunt ja pahtel poorsed ained) Igas korralikus poes peaks müügis olema poroloon põhjaga 300-600 kuivpaber. Muidugi see igaühe enda otsustada kuidas teeb, aga kuivalt lihvimine kindlasti kergem :)



see on kull nuud t2iesti OT, aga kas 100 pealt 320 peale pole liiga suur hupe? ja samuti krundi lihvi alustada 500?
puhtast huvist, ise uritan ikka grip vaheks j2tta mitte ule 100 punkti.


Enne krunti pole suur vahet, see 100 pealt 320 peale normaalne, kuna krunti panen mitu kihti katab ilusti :wink: krunti lihvida enne värvi saab juba hea tulemuse lihvides 500 paberiga, lihvides kuskil 700 paberiga peaks olema ideaalne :wink: Praktikas järgi proovitud juba :)


Tegelikult 100 pealt 320 peale minna on natuke jama. Hiljem tekivad korralikud järelkuivamised. Krunt katab küll kriimu algul ära aga hiljem kuivab raudselt järgi. Isegi juba sellest võib tekkida järelkuivamine, kui pahteldada 80 paberiga lihvitud pinnale. Õige oleks enne nt 180 vibraga kriim välja lihvida.
400 paber on enam-vähem rekkavärvi jaoks paras. Lakialusele ikka 500 ja 600.



Tundub siis,et ma ei olegi kõige kollanokam maalri alal,mõtlesin ise sama,aga ei julgenud välja öelda,vb vale :D Kunagi vanema mondeo kapotil teinud selle vea. Ilusad kriipsud kuivasid järgi,kuna krundi all oli liig jäme paber. Vist oli isegi 180 klotsi all. Aga järsku mõni mode tõstab selle OT jutu hoopis mujale,mis siin maalri teooriast räägitud,nõme kellegi auto teemas sellist asja arutada.

Epicule (Y). Korralik töö.



Minu arvates on kõige parem kas 400 või 500 kuivalt vibraga üle käia ja krunt juba 500-600 maha võtta ja kuivalt super või ultra finega lõpuni matistada. 600 on tavalisele akrüülvärvili veel enam-vähem... aga metallikule ja lakialla ikka suht mõtetu... kui kohe kriimud välja ei tule siis ikka paari kuu pärast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 320i (e36) 1991a M-tech, Epic
PostitusPostitatud: 27.05.2009 01:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.02.2008 19:07
Postitusi: 67
Asukoht: Tallinn
nunii.. et keegi ei arvaks, et auto vanarauaks suratud või müüdud, siis ikka on alles ja hetkeseisuga on ta nüüd niikaugel, et sumpsik vaja ülekeevitada ühest kohast ja siis vaja ÜV ja kindlustus teha.. Vahepeal aga pean veidi finantse koguma, et saaks ta siiski elukutselise maalri kätte toimetada ja lasta viimased lainetused ka ilusti parlanksi :) muidu aga hetkel on tema üld värvi nimetus "pohhuipunane" :D ja visuaalselt siis nii:

Pilt

Pilt

ärge näkku lööge, ta pole veel 100% valma :oops:

_________________
Meie ise, LED tuning, Kõik alarmidest


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 115 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7