GTIDriver kirjutas:
Niipalju kui ma sellesse jõudsin süveneda, sain aru, et täielikult selle "küttegaasi" peale ei saagi minna eeskätt madala kasuteguri tõttu. Siiski väideti, et kasutades paralleelselt fossiilse(bensiin, diisel) kütusega, pidi viimase kulu madalamaks tõmbama

Näed, koolis füüsikat ei õppinud ning nüüd lased õhu müüjatel omale koti pähe tõmmata

Oletame puhtalt näite pärast, et ma teeksin sellise elektrolüüsi agregaadi mis eraldaks piisavalt vesinikku, et auto sellega sõita saaks (see ebay käkk ei liigutaks ka mudelautot), siis mis põhjusel asi ikkagi ei töötaks? - energia jäävuse seadus.
Elektrolüüs ei ole sisuliselt midagi muud kui 2 metallplaati pandud veeanumasse ning neile vool peale lastud. Vesi laguneb selle toimel oma koostisosadeks - vesinik ning hapnik.
Probleem on nüüd selles, et elektri abil elektrolüüsides on kasutegur 40% ringis. Kust võtab auto voolu? Genekast. Genekas on teatavasti mootori külge ühendatud ning mida suurema koormuse all ta on (mida rohkem elektrit toodab) seda raskemini ta ringi käib (pidurdab mootorit). Seega kui sa saad sealt aparaadist näit 40W eest vesinikku (millest reaalselt saad mootoris kätte 15W ringis tänu mootori ~35% kasutegurile) oled sa selle asja kättesaamiseks raisanud juba 100W (elektrolüüsi peale). Lühidalt öeldes ei aita see asi teha muud kui sul rohkem kütet põletada.
Võin ka ennetavalt ära öelda, et elektrolüüsi protsess kus kasutegur ületab 100% ei ole võimalik.