Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 13:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 25.02.2009 19:40 

Liitunud: 21.12.2004 20:01
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn
Netis leiduvast on see kõige asjalikum: http://www.siipicossu.com/manuaaleja/ho ... C&DOHC.pdf , muidugi viisakas on paberkujul osta. Pritse kaaned peaks kõik ühesugused olema, aga mürki muidugi ei võtaks selle peale.

Portimise koha pealt on parim David Vizardi raamat, aga see on vihane defitsiit, minu oma lohistati mitu kuud pärast tellimist kuskilt Austraaliast kohale, maksis vene keeles ja oli kasutatud.

_________________
Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 25.02.2009 20:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Karpa versus pritse nuka erinevusest ka midagi rääkida oskad?

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 25.02.2009 23:50 

Liitunud: 21.12.2004 20:01
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn
Ma pole eriti kursis, aga pakuks et neil polegi sedapidi erinevusi, vähemalt silma pole küll jäänud ühtki ürikut selle kohta. 268 duration ja 9,5 (mõnede allikate väitel 10,0, see vist oleneb natuke mõõtmismeetodist kuna klapiajami geomeetria on keeruline) lift peaks olema kaheliitrisel üldlevinud vahemikus 1974-1990 :)

Kent Camsil on muidu üks hästi äge nukk, FR34 nimeks. 263 duration 12,6mm lift ja 110 lobe angle :smokin

_________________
Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.02.2009 00:55 

Liitunud: 08.12.2003 00:38
Postitusi: 41
Asukoht: Lõuna-Osariigid
Jesper kirjutas:
Portimise koha pealt on parim David Vizardi raamat, aga see on vihane defitsiit, minu oma lohistati mitu kuud pärast tellimist kuskilt Austraaliast kohale, maksis vene keeles ja oli kasutatud.


Mul elektroonilisel kujul see olemas kui kellelgi peaks vaja minema... ja inglise keeles.

_________________
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled
AedjaKodu24.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.02.2009 11:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Lugesin eile veidi seda Des Hammill-i raamatut.
Tema faktide järgi tuli mul isegi suht kindlameelne tunne lasta 1.0bar@6500rpm(piiraja).
Aru ma ei saa ainult sellest, kuidas saab sepiskeps olla nõrgem kui valatud keps.

Kaane osa peab nüüd hoolikamalt lugema hakkama, et kas modida ja kuidas modida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.02.2009 20:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Täna sai muretsetud veel mõned uued vajaminevad tükid:
*KolbenSchmidt veepump
*Gates mootoririhm
*INA pingutusrullik
*Wahler 88 kraadi termostaat

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.02.2009 21:12 

Liitunud: 06.04.2003 02:54
Postitusi: 34
Asukoht: Tallinn
Maiks sa pead kiirelt tegema, ega mootori remont kere roostetamist seisma pane. Varsti sul pole seda motot kuhugi pista :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 10.03.2009 17:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Vahepeal olin haige ja asjad ei liikunud kuhugi suunas aga täna sai lõpuks kaas enamvähem pulkadeks võetud.
2 klappi jätsin veel sisse, et saaks põlemiskambri ruumala ära mõõta, ehk viitsin sellegi täna ära mõõta, siis saab surveastme teada.

Kaas tuleks nüüd veel ära pesta korralikult ja kaanetöösse saata.
Näis kas viitsin hakata seda veidi portima ka või mitte.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.03.2009 00:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Lõpuks sain siis kaane põlemiskambri ruumala mõõdetud, mis on 50ml.
Surveaste peaks antud juhul siis 9.3:1 tulema, seda juhul ku tihend kokkusurutuna on 1.0mm, kaant küll veidi lihvitakse aga see vast suht marginaalne.
Peaks huvi pärast enne peal olnud plokikaanetihendi paksuse ära mõõtma, raamat väidab, et kokkusurutud paksus on 1.6mm, see langetaks surveastme juba 8.8:1 peale.
Uus Reinz-i tihend oli kiire mõõtmise järgi juba veekanali tihenduskohast vabas olekus 1.0mm, peab pakendist välja võtma ja silindri kohast mõõtma.
Põlemiskambri ruumala vist juttude järgi karpa ja pritse mootoril sama, kui viitsimist mõõdan ka originaal karpa kaane ära.

Pritse kaane sisselaskeklapp 42.1mm ja väljalaskeklapp 36.2mm, tudnub, et tegu vist IS-i kaanega aga seda üritan homme veel kontrollida.
IS-i kaanel on sisselaske kanalid palju parema kujuga kui tavalisel pritse kaanel.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.03.2009 23:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Vaikselt hakkasin kaant modima. Kaks sisselaskekanalit võtavad juba ilmet, originaal on ikka meeldiv kirvetöö.
Kuna tegu esimese kaanemodimisega, siis läksin veidi hoogu freesiga ja mõlemal kanalil sai klapipesa veidi kannatada aga õnneks lähevad need niikuinii uuesti lõikamisele.
Kaanetööde tegija arvas ka, et ei ole hullu midagi, eks näis kas teen edasi tühja tööd või mitte :D
Saaks nüüd üks õhtu ülejäänud 2 sisselaskekanalit ka tehtud ja väljalaske kanalid üle vaadatud, siis saaks kaane juba töösse saata ja mootori kokku panna lõplikult.
Kaas vast tuleb veidi parem ikka kui originaalis, otseselt suuremaks midagi ei portinud, lihtsalt ühtlasemaks nii nagu mõlemas eelnevalt lingitud raamatus soovitatud on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 24.03.2009 01:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Hea kui suve lõpuks auto liikuma saab. Kere vaja veel tiba keevitada, et sellega vajutada ka julgeks.
Lisaks vaja veel väljalaskekollektor meisterdada.
Tahtsin ühe teise autoga sinna jõuda aga ei jõua vist sellega ka, peab eelmise aasta aega üritama sama autoga üle sõita lihtsalt.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 24.03.2009 11:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.11.2005 23:58
Postitusi: 835
Asukoht: Tallinn
Ütleme nii, et kes ei sooviks. :D

_________________
http://siller.planet.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.03.2009 10:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2006 14:05
Postitusi: 849
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Mingeid ägedaid pilte või midagi huvitavat pole vahelduseks lisada? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.03.2009 15:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Hetkel pole. Homme saan vast kaanega edasi tegeleda.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.03.2009 02:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Täna sai lõpuks kaane kanalite silumine ära lõpetatud. Hullemaks vast ei tohiks minna. Esimese korra kohta vast kärab küll, kuigi tegelikult sai üks M20 mootori kaas varem valmis.
Plaanis hetkel ka mõlemaga flowbenchis käia aga näis kas see idee ka teostatud saab. M20 oma tahaks kindlasti benchida kuna seal on oht teha asja sitemaks kui tehases väga suur.
Hiljem nigelaid tulemusi saavutades teaks siis vähemalt millist süsteemi osa süüdistada.
Sierra kaas vast sitemaks küll ei läinud, kuna tehasest on asi ikka täielik kirvetöö. Kaas on ka IS-i oma nagu selgus, kuna sain ka tava kaant katsuda.
Sisselaske kanalite nö. kurgud sai ~38.5mm peale suurendatud ja väljalaske omad ~32.5mm peale, nii nagu raamatus soovitatud.

Homme saan ehk mõned pildikesed ka teha. Võrdluseks stock kanalid pean küll netist otsima.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7