Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 21.08.2025 13:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 74 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW 520 `94 Offline
PostitusPostitatud: 25.01.2012 19:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
Täna oli sarnasest asjast juttu ja keegi mainis, et mootoris võib olla surve sees siis...

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520 `94 Offline
PostitusPostitatud: 25.01.2012 19:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Kj-ga õhutasime natukene veel ja läks kõvasti paremaks.
Survet sees pole kuna kuuma mootoriga paisupaaki lahti keerates tuleb väga minimaalselt šušinat.

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520 `94 Offline
PostitusPostitatud: 25.01.2012 20:33 

Liitunud: 27.12.2009 17:49
Postitusi: 145
KristjanH kirjutas:
Täna oli sarnasest asjast juttu ja keegi mainis, et mootoris võib olla surve sees siis...

See pole omane mootorile millel surve sees, seljuhul ei tuleks sealt üldse sooja. Oleneb muidugi ka kaane/tihendi defekti tõsidusest, väikse surve puhul ei pruugi üldse midagi märgata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520 `94 Offline
PostitusPostitatud: 25.01.2012 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
dsl777 kirjutas:
KristjanH kirjutas:
Täna oli sarnasest asjast juttu ja keegi mainis, et mootoris võib olla surve sees siis...

See pole omane mootorile millel surve sees, seljuhul ei tuleks sealt üldse sooja. Oleneb muidugi ka kaane/tihendi defekti tõsidusest, väikse surve puhul ei pruugi üldse midagi märgata.

Olgu, oligi, et ise ka ei tea, mis tolle autoga eelnevalt oli tehtud. Tühikäigul tuli jääkülma, kuid gaasi vajutades tuli kuuma.

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520 `94 Offline
PostitusPostitatud: 25.01.2012 22:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Hendri kirjutas:
Kui õhutama hakkad aja nina kõrgemale.
Ei ütleks et vajalik on..


Jahutussüsteemi õhutamine:
1. Mootor külm
2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada.
3. õhutuskork/korgid lahti
4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega.
5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda
6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta!
7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni.
8. Sulgeda paisupaagi kork.

Kui ikka läheb edasi kuumaks ja jahutuslõdvik on kivikõva siis on tulemas plokikaanetihendi vahetus...sel puhul võib ka paisupaagiaugust olla tunda kerget väljaheitegaasi haisu.


Over & out

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520 `94 Offline
PostitusPostitatud: 25.01.2012 22:28 

Liitunud: 11.01.2011 17:20
Postitusi: 1267
McRicco kirjutas:
Hendri kirjutas:
Kui õhutama hakkad aja nina kõrgemale.
Ei ütleks et vajalik on..


Jahutussüsteemi õhutamine:
1. Mootor külm
2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada.
3. õhutuskork/korgid lahti
4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega.
5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda
6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta!
7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni.
8. Sulgeda paisupaagi kork.

Kui ikka läheb edasi kuumaks ja jahutuslõdvik on kivikõva siis on tulemas plokikaanetihendi vahetus...sel puhul võib ka paisupaagiaugust olla tunda kerget väljaheitegaasi haisu.


Over & out

esiots tuleks ikka üles ka tõsta, et paisupaak oleks salongiradikast veidi kõrgemal. olen tõstukitel pannud esimesed käpad alla ja siis üles tõstnud, eest enamvähem silmaga vaadanud, et oleks kõrgemal. õhk ei liigu ju allapoole.
järsult tuuri andmine ka alati ei pruugi aidata..
samas ei tee ka head mootorile, kui külmalt lüüa 4500rpm. pole algselt õlitust ega miskit, pärast käuksub või mis iganes..
nina üleval punnid lahti seest soe puhub, ja valanud niipalju kui läheb. siis mingi 50km ring, ja kontrollida kas tase on ikka sama, või ei, vajadusel lisaga...

_________________
õllejoomine on tarkade meeste jook...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520 `94 Offline
PostitusPostitatud: 25.01.2012 23:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
ei ole vaja midagi tõsta..õhutuskork on kõrgeim punkt..rohkem linnalegend, et on VAJA tõsta :)
Roomsta auto sai just hiljuti nii õhutatud.

Ja kindlasti külma mootoriga..pidada meeles kui jahutussüsteemis on õhukotid, siis ei tohi autot käimagi panna.
Mingit ninaotsa pole õhu väljalaskmiseks vaja üles vinnata, auto on horisontaalis.
Soojalt korke lahti ei keerata, kuna süsteem läheb vedeliku paisumisega surve alla.
UM-ist suusõnaliselt pärit juhend oli ülaltoodu muide..

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Viimati muutis McRicco, 25.01.2012 23:12, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520 `94 Offline
PostitusPostitatud: 25.01.2012 23:16 

Liitunud: 11.01.2011 17:20
Postitusi: 1267
see ss kehtib vist aint bmw peal.

_________________
õllejoomine on tarkade meeste jook...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520 `94 Offline
PostitusPostitatud: 26.01.2012 01:52 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Kui te auto nina üles tõstate siis võib õhk minna ette radikasse :) Auto peab ikka 4 rattaga maapeal olema jah. Aga mul ka Hondal sama keberniit. Auto külm - õhk külm. Auto soe ja seisab kohapeal - puhub mingit kuseleiget. Auto sõidab - puhub sooja. Homme vaevan enda pead sellega edasi .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520 `94 Offline
PostitusPostitatud: 26.01.2012 12:46 

Liitunud: 11.01.2011 17:20
Postitusi: 1267
Iff kirjutas:
Kui te auto nina üles tõstate siis võib õhk minna ette radikasse :) Auto peab ikka 4 rattaga maapeal olema jah. Aga mul ka Hondal sama keberniit. Auto külm - õhk külm. Auto soe ja seisab kohapeal - puhub mingit kuseleiget. Auto sõidab - puhub sooja. Homme vaevan enda pead sellega edasi .

kuidas ta radikasse saab minna, õhtuspunn on ikka enne radikat ja termostaat on vahel....

_________________
õllejoomine on tarkade meeste jook...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520 `94 Offline
PostitusPostitatud: 26.01.2012 12:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2007 14:12
Postitusi: 457
Asukoht: harjumaa
Endale ei tundu kahtlane et moto PEAB külm olema? Ringlust ju pole termostaadi suletud asendi pärast?
Olen endal kõik bmw´d õhutanud sedasi: Nina ajanud natuke kõrgemale(pole vaja õhku tõsta) kui tagumine ots, keerad lahti kõik õhutus nipplid, valad niikaua peale kui nipplitest jooksma hakkab. Nipplid kinni, auto käima. Jälle peale niipalju kui läheb. veelkord käid nipplid üle ja kui sealt ei tule enam midagi siis tõõtava mootoriga hoiad põõret kuskil 2000-2500rmp. ja tõmbad soendus radika ülemise lõdviku maha (mitte maha aga peaaegu, et tekiks väike pilu kust tosooli välja pressima hakkab). Muidugi peab kogu selle protsessi juures koguaeg tempi jälgima. Vajadusel korrata kogu seda etappi ja õhk saab kindlasti välja :) Mina olen vähemalt koguaeg saanud, eriti e34´jal on need soendus radika lõdvikud sellise kujuga et muudmoodi sa selle kohapealt õhku välja ei saa.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520 `94 Offline
PostitusPostitatud: 26.01.2012 13:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3142
Asukoht: Tartu
Ilmselgelt , olen siis õhutanud koguaeg valesti :D
Keegi targem mees võiks kommenteerida seda, olukorda siin.

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520 `94 Offline
PostitusPostitatud: 26.01.2012 13:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.07.2006 17:42
Postitusi: 532
Asukoht: Tartu/Otepää
Termostaadi sees on pisike auk :think

_________________
525TDS
no smoke no power


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520 `94 Offline
PostitusPostitatud: 26.01.2012 13:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2007 14:12
Postitusi: 457
Asukoht: harjumaa
osadel on, aga KÕIKIDEL ei ole :think
mõni´´tark´´ pannud valet pidi termostaadi. Sina seda ei tea, mis siis saab? nu**idki ennast peast siniseks.....


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 74 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7