McRicco kirjutas:
Hendri kirjutas:
Kui õhutama hakkad aja nina kõrgemale.
Ei ütleks et vajalik on..
Jahutussüsteemi õhutamine:
1. Mootor külm
2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada.
3. õhutuskork/korgid lahti
4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega.
5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda
6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta!
7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni.
8. Sulgeda paisupaagi kork.
Kui ikka läheb edasi kuumaks ja jahutuslõdvik on kivikõva siis on tulemas plokikaanetihendi vahetus...sel puhul võib ka paisupaagiaugust olla tunda kerget väljaheitegaasi haisu.
Over & out
esiots tuleks ikka üles ka tõsta, et paisupaak oleks salongiradikast veidi kõrgemal. olen tõstukitel pannud esimesed käpad alla ja siis üles tõstnud, eest enamvähem silmaga vaadanud, et oleks kõrgemal. õhk ei liigu ju allapoole.
järsult tuuri andmine ka alati ei pruugi aidata..
samas ei tee ka head mootorile, kui külmalt lüüa 4500rpm. pole algselt õlitust ega miskit, pärast käuksub või mis iganes..
nina üleval punnid lahti seest soe puhub, ja valanud niipalju kui läheb. siis mingi 50km ring, ja kontrollida kas tase on ikka sama, või ei, vajadusel lisaga...