reedel juhtus see, et 1,9 diiselpassat (2007) ei tahtnud hommikul käima minna. sikutasin tojootaga käima. mõned tunnid hiljem hakkas maanteel äkki imelikku häält kostuma - plaks plaks plaks. sidur alla, hoog maha ja vaba hooga veeremise pealt suri välja. Pilk kapoti alla tuvastas katkise geneka rihma. Sikutasin fiestaga VW esindusse, kus kohe ette võeti. Geneka rihm oli mootori rihma vahelt läbi käinud ja selle paigast ära visanud ja klapid olid kolbidega kokku saanud. ööpäev hiljem (laupäeva õhtupoolikul) oli korras passat taas kodus. Täna hommikul ei tahtnud jälle käima minna, kuna aku oli tühjavõitu (pukseerimise ajal olid tuled ja ohukad ja puhur esiklaasile ja istmesoojendus peal). diisel Tojots käivitub endiselt sama lihtsalt. Täna tahtis poole pöörde asemel 2 pööret ringi käiamist, aga läks ikka pingevabalt. 1,2 tdi Fabia oli 2 h enne käivitamist elektriotsas ning pole vähimaidki probleeme. Fiesta on bensukas, sellele võib alati loota

Aga miks passat nii teeb, sellest ei saa küll aru.
Ühtlasi aga sain eneses selgust, et tahan Soome või Rootsi tööle minna. Kohe. Nüüd. Misiganes töö peale. Kui kellelgi on tööd pakkuda, võib sõnumineerida.
Ja kristiine stati kõrval pannakse asfalti, sest seal läks toru katki, tee kaevati üles ja nüüd pandi uuesti tee kinni, et homme hommikul enesetappe suurte ummikute tõttu ei tehtaks

Ilmselt ajutine asfalt.
ega siis ilmaasjata räägita, et just ostetud autol tuleks KÕIK rihmad, rullikud ja mahlad vahetada....
repetanud genekarihm on mul endalgi hammasrihma kinni pookinud, õnneks pääsesin ühe nookuri vahetusega, kuna sain kohe siduri alla kui laadimise märgutuli süttis