14,02,12
Kuna igavus tahtis vahepeal ära tappa ning huvi oli ja võimalust samuti, siis sai koju toodud üks s6. Sai ära lammutatud ja hakatud mõtlema ühe tdi quattro peale.
Järgmisena sai suht hea hinnaga koju toodud audi S6 PLUS, et hakata ehitama.
Masin on 1996a 4,2 v8 240kw manuaal, mis tombas ikka suht naeratuse näole. Plaanis peale panna r5 103kw tdi mootor.
Tähelepanuväärsemad lisad: Elektrilised mäluidega istmed 4x soojendus, katuseluuk klaasist el, xenontuled, bose heli, ülejäänud selline tavalisem asi mis s6 ikka, servotronic rool jne...
Mis on siis s6 plus juures teistmoodi kui tavalise s6-l ( jätan tehnika välja ):
1. Suuremad pidurid ees(323x30 sama mis S8'l)
2. Tavaliselt oli sportvedrustus kohe standardis nagu ka S6 4.2'l aga ma pakun et madaldus ja setup on teine
3. Veljed tehasest eridisainiga
4. Tavaliselt tehasest ksenooniga kohe(lähituled)
5. Standardrehvimõõt teine(255/40 R17)
6. S6 PLUS on WUAZZZ, mitte WAUZZZ VIN koodi poolest
7. Toodetud sedaani ja avanti kokku vähem kui 1000tk
8. Enamus kroomdetaile on anodeeritud mustaks kroomiks.
9. Kellad on saadaval ilma nn rõngasteta musta, sinise ja helehallina ja ulatub 300ni
10. lagi jne on kõik tumedat värvi, kohtvalgustid mustad jne...
11: tagaluugispoiler piduritulega
12. s6 plus rool
13. s6 plus käigukangi nupp
ja kindlasti muudki, mis meelde ei tule.
Mootor, käigukast,sisu(nahk ei meeldi endale ) plaanis maha müüa, mis toob peaaegu masina 0€ eest kätte.
Paar päeva tagasi oli veel masin selline:

Täna sai mootor maha võetud koos kastiga. See nädal võtan juhtmesiku ja kõik välja.

Peale seda hakkan otsima diisel doonorit, seega kui kellelgi hea hinnaga pakkuda siis ps voi 56217650, vahet pole kas esivedu voi quattro aga pean olema 103kw ja korras mootoriga!!!!
Kindlasti läheb alla ka lukuga tagadiffer.
Masin on plaanis valmis saada lähima kahe kuu jooksul. Kiirustama ei hakka. Esialgu ilusti käima ja korda, siis arvele tdi-na. Peale seda keretöödesse, kuna iluvigu omajagu.
Esialgu ei oskagi midagi rohkemat rääkida, eks kui meelde tuleb siis kirjutan, kui küsimusi siis julgelt.
MIKS? seepärast et sellise varutuse, välimuse, sisu, sillaosaga diislit ei ole võimalik osta.
uuendused:
15,02,2012
Nii tänased tööd:
1) arki esitatud avaldus ümberehitamiseks
2) mootori juhtmestik maas, esialgu ei tundu väga keerulist midagi, aga no eks me näe.
Pilte ka:




19,02,212
Doonori otsingud. Kellel infot 2,5tdi 103kw a6 kohta kusagil, millel mootor tiptop siis 56217650
29,02,2012
Mnt amet andis ümberehitusloa.
14,03,2012
Sai toodud siis doonor. Audi a6 1996a 2,5tdi quattro

15,03,2012
Nii täna siis sai doonoril moto ja juhtmestik maha. Mina ütlen et midagi eriti keerulist ei ole tulemas vist.
Kuna mootor ülimalt puhas ja lekkeid pole, siis mootori poole pealt, mingeid erilise remondi asju ei tule. Raamsaale poldid vahetan ära, kuna see nõrk koht neil, eriti kui järgi aidata.
Siduriketas läheb vahetusse esialgu koos survelaagriga. Eks paistab vb midagi veel.


17,03,2012
Nii, täna sai siis juhtmestik ära veetud, armatuur külge. Mootori ruumis enamus asju diislile vastavaks tehtud ( käpad, roolivardad,kliimatorud, igasugused pudinad ).


19,03,2012
Immo segab mootori käivitust, vaja arvutiga aju ja immo tuttavaks teha omavahel.
20,03,2012
Mootor käib.
21,03,2012
Nina ja muude asjad kokkuladumine.
22,03,2012
Sumpa tegemine
23,03,2012
Auto arvel diislina ja ülevaatus läbitud puhtalt.