2012 hooaeg toob kindlasti palju uuendusi Eesti drifti maastikule. Moodustatakse uusi tiime, ehitatakse autosid võimsamaks ning drifti karuselliga liitub palju uusi sõitjaid.
Nagu teised ei ole ka meie tiim talveunne pugenud

ja toimetame ikka hooga edasi. Oleme alates 2011 hooaja lõpust ette valmistanud tiimi suurendamist ja esialgu on kõik plaanipäraselt läinud. Kavatseme muuta palju aga siin teemas keskendume pigem tiimi teisele autole, milleks on 1999 aasta Nissan 200sx S14A.
Kuigi Team Ghostil saab olema ametlik leht nii petrolheadsis kui ka facebookis otsustasin vanade fännide rõõmuks ka siia kokkuvõtva teema teha - kuidagi mugavam lugeda, kui kõikide autode ehitus koos. Pealegi ei hakka iga väiksema asja pärast petrolheadsi juttu kirjutama.
Alustame sellest, et juhuse tahtel ja asjade kokkulangemise tõttu sai uue projekti toorikuks valitud just selline automaatkasti ja "huvitava" tuuninguga auto. Tagatuled on suht "gay look" ning tänaseks on neist loodetavasti juba prügipressi tulemusena peen plastmassi puru saanud.

Sisu oli suht rikkaliku varustusega: Nahksisu, soojendusega istmed ja palju muud pudi-padi. Tänu sellele õnnestus sisu kiiresti rahaks teha


Autot juppideks lammutada oli lihtne, lihtne nagu üks JDM auto ikka

S14A facelift nina on oluliselt sportlikum ja sellele on siinkandis palju tahtjaid - kogu ninaosa koos tuledega sai maha müüdud.

Vahepeal saabusid meile VL kolled - siinkohal tänan meie sponsorit EstPerformance`i, kes varustab meid USAst juppidega. Tegemist on Sikky kollektoritega, mis mõeldud 500+ jõu jaoks. Nende juurde tuleme tulevikus veel tagasi.

Seest:

Mõni pilt veel lammutamisest:



Mõne asja lahti saamiseks oli mugavam nii toimetada:

Nii see mootor irdus - mootoril on juba uus omanik ja minu üllatuseks ostis selle BMWga driftiv inimene - go figure it out

Ma usun, et tulevikus saame sellest mootorist veel midagi kuulda.

Oma istme laost leidsime ka meie uuele sõitjale sobiva suurusega istme


Kohale jõudis ka "uus" mootor usast - ja seda jällegi tänu Eikkile EstPerformance shopist USAst. Tegemist on 2005 LS2 mootoriga, mis pärit GTO pealt. Mootor oli hästi pakitud ja kõik lisavidinad olid ilusti kaasas.

Vana vs UUS mootor

Lisaks muude asjadele tegime investeeringu ja ostsime eraldi driftiautodele Nussbaumi tõstuki - ilma tõstukita on sellise auto ehitamine kergeltöeldes ebamugav . Siin siis ajame paljaks kooritud keret esimestkorda tõstukivahele. Kerge ärevus on sees, sest ei tea, kas ikka tõstab ja hoiab autot üleval. (kuna meile meeldib kõiki asju ise teha siis otsustasime tõstuki paigalduse ise teha)


Ilma mootori ja lisajunnideta nägi kapotialune selline välja:

Sisu oli selline:

Ja tühjana oli auto nina päris lennus:

Kerel oli natuke roostemuresid aga meie, kui "väga kogenud" keevitajad ja keremeistrid, tegime need kiiresti korda.


Saabusid BR seeria coilid - mõlemal autol on palju samu juppe küljes, ka. vedrustus ja sillad. See aitab varuosaladu natuke väiksemana hoida ja know-how on mõlema auto juures sama.

Uue mootori juures oli vaja ka natuke tööd teha ning ebavajalik eemaldada:


Käiguvahetuse osa on sellel kastil natuke teistsugune kui teise auto k.kastil (meil on muidugi short shifter)

Kollektorite esimene test:

Mootori esimene fitment test:


Et mootor ilusti ära mahuks on vaja sillatala veidike ringi ehitada. Siin siis mõned pildid selle tegemisest:
Originaal:

Modifitseeritav osa:

Tugevdus:






Valmis:

GOT LOCK?

- tegelt käib mootori käppade/sillatala ehitus

Must puru sidurikoja sees tähendab ainult üht:

Sidurikorv pealt

Viimane burnout:



Õnneks läheb külge uus sidur aga noh, selline põletamine paneb mõtlema, et kuidas mootori sisuga lood olla võiks.
Esisilda läheb wisefab:

Ma ei oska bemmidega võrrelda aga wisefab esisild stock nissani tiiva ja 17" x 7.5" ET20 veljega näeb selline välja. Meil tulevad loomulikult laiendatud esitiivad.

Aftermarketist saabusid kerged uksed, kapott ja pagass - sobivus oli 100% - väga korralik kvaliteet:


Vahepeal sai tagakoopad avaramaks tehtud:

Kuna tahtsime mootorit madalamale paigalda siis üks kollektor vajas natuke rohkem ruumi, sai siis poolraami natsa moditud (magnetid on suured abimehed sellise töö juures):

Kui keretööd oli lõpetatud ja fabrication peaaegu tehtud võis kere puuritegemisse saata, seniks aga tahtsime mootoris mõned jupid ära vahetada:

vana kett ja õlipump

uus doubleroller kett, hammasrattad ning performance õlipump - hetkel on väike probleem keti ülemise hammakaga aga vast saab peagi lahendatud.


Kere saabus puuritegemisest - puur tehti Erki spordis ja jällekord oli hind, kvaliteet ning töö teostamise kiirus väga head. Hinnapakkumist saate küsida Erkolt




Tänaseks on kere juures veel mõned täiendused tehtud, natuke auto el. süsteemi ehitatud.
Hetkel on kere värvimises ja kui sealt naaseb siis paneme kindlasti uusi pilte
