Sai juba päris tükk aega tagasi, s.o. kuskil 11november 2011 ostetud igapäevaseks ökopressiks ja kruiisipilliks 1995a. Mondeo, otseloomulikult jällegi universaalkerega. Kätte tuli ta hea hinnaga ja kuna palju juppe oli ka vahetatud ja tundus hooldatud masin, siis sai ära võetud.
Paar pilti enne pikka juttu:



Vahetatud oli eelmise omaniku poolt aku (korralik 72ah exide premium), rihmad, rullikud, veepump, eelsüüteküünlad, genekarihm, mingeid sillaosi ja palju muud.
Vigu oli ka üsna palju, nüüdseks ilmselt kõik juba välja tulnud ja enamus nendest parandatud.
Hakkame siis aga algusest vigadega, mis parandatud järjest:
*Temperatuurinäidik ei näidanud salongis, andur oli läbi
*Käsipidur ei töötanud, kangi automaatregulaator läbi ja taga trumlites regulaatorid kinni
*Korraline esmane hooldus (salongiõhufilter, õhufilter, kütusefilter, õlifilter ja uus õli)
*Küljekarpide tagaotsades augud läbi roostetanud
*Tühikäik kõrge ja külmkäivitus kehv. Kõrgsurvepumbal oli külmkäivitusklapp pidevalt peale tõmmatud, sest termostaadikorpuse all olev trossiga pumpa minev külmkäivitusregulaator ei töötanud
*Makialune sahtel oli räbal ja katkine plastik, asemele läks riidest sisuga scorpa oma
*Ukselingid ei käinud
*Esistange puruks paremast nurgast
*Tuhatoosid olid katki, korras ja puhtad said asemele
*Esituled olid inglise omad ja ei näitasid võssa, asemele läksid korralikud tumeda sisuga tuled
*Suunatulelüliti ei lülitanud välja, airbag vilkus aegajalt ja roolitagune kägises, vahetatud suunatulelüliti ja roolilint
*Põhjaalla sai talveks kiht mastiksit
*Tagumised peatoed olid puudu
*Koeravõrgu viskasin välja, kuna ei ole vajadust ja häiris
*Ukseandurid ei lülitanud tulesid põlema
*Rool oli tavaline, asemele läks korralik naha ja puiduga rool.
*Kohtvalgustid panin tavalise lambi asemele
*Õõtsa puksid kõik 4 vahetatud
*parem välimine rooliots vahetatud
*2 Esimest stabikakonto vahetatud
*Põrandale läksid uued riidematid fordi logoga, kuna eelmised olid kaltsud
*Muusikat teeb Pioneer deh-7500mp ja pagassis on mürtsumas Arizona Eagle 2x12" Woofrid ja Signat Fury 1200 võim, kaabeldus on ka kvaliteetne ja voolujuhe on piisavalt jäme, et võiks esimese aku kasvõi pagassi visata ja sellelt käivitada.
*Esiklaas oli algusest peale mõraline, asemele läks väga korralik 1 kuu kasutatud toonribaga klaas.
*Alla said 15" valud, mis tulnud ka hea hinnaga ja praktiliselt uute rehvidega
Auto on näinud vahepeal korralikku seest ja väljast pesu ja puhastust palju kordi, nagu peab.
Sai sõidetud autoga vahepeal 9000km ja kuna kütusekulu ikka meeletu ja mootor ei käi ka õieti, siis sai toodud hea hinnaga mootoridoonor.
Paar pilti peale pesu:








Paar päeva tagasi sai doonorid kõik laiali lammutatud ja Elvise autole uus v6 aiste vahele.
Alustasin siis enda oma suurema remondiga, Tänaseks vana mootor maas ja palju asju maha keeratud, Kahest mootorist parim võimalik kokku pandud ja praeguseks ka mootor peal, veel pole käivitada jõudnud, vaja veel palju asju ühendada.
Paar pilti veel:


Vana mootor:


Doonor:
