Juhuslikult sattusin1994a. Mazda 626 GE 4x4 müügi kuulutuse peale ning peas käis kohe kõlks
Bussiga läksin Tallinna ja autoga tagasi. Juhipoolne veovõlli ots keerates ragises aga see mind ei heidutanud, esialgu vähemalt mitte. Mäo ristis hakkas rool vibama ja veovõlli ots tegi meeletult kolinat
jäin seisma ja katsusin seda võlli ning kolks oli suur, keerasin rooli vasakule ja paremale välja ja startisin üli rahulikult, sõit jätkus. Sellist situatsiooni juhtus 2x veel aga kolmaldal korral käis pauk ja oligi mu sõit sõidetud seda siis 7km kaugusel Tartust, seegord vedas ja risk tasus ennast ära. Nööri otsas lohisesin kodupoole ja järgmisel päeval vahetasin veovõlli otsa ära ja panin LSD õli kasti ning 4X4 hakkas normaalselt tööle. Präegu ootan lund, et lihtsalt proovida kuidas see auto lumel sõidab. Fakt on see, et kere on ehtne šveitsi JUUST ja sellega pole midagi teha. Mootori, käigukasti ja tagasilla jätan endale ning ülejäänud asjad mis terved on proovin maha parseldada.
Otsustasin, et präegune mootor lendab COUPE pealt minema ja asendub GE 2,0 FS mootoriga ning lisaks veel 4x4 süsteem. Mootorile tuleb kindlasti kapitaal remont ja käigukast saab ka uued laagrid ning kõik muud mida vaja, kahjuks seda kõike ei jõua ma selleks talveks valmis aga vähemalt on olemas kõik jupid mida vaja :thumbup: