Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 21:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 28.02.2012 00:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Rooliotsadega ühel pool, õli ja filter vahetatud. Alguses oli õlirõhu seier normis paigal seistes, siis langes jälle, ega all olles vaatasin, et õli väljalasek poldi juurest saaks pea 10mm seda karterit välja poole ajada. Kas võib siis olla viga selles? Muidugi ma ei ole veel andurit vaadata jõudnud.
Igatahes üle pika aja oli hea sõita, aga no rehvidega pidamist pole, ei saanud punuda normaalselt. :kill

Panen pildi ka siis, et näha oleks mis tasemel ta koha peal seistes on sooja mootoriga:

Pilt

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 28.02.2012 23:12 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
Võta karter alt ära. Löö sirgeks ja vaata siis. Sirgeks löö nii või naa.

Üldiselt ma enam seda lolli kella salongis ei usu. Mõõda manuaalselt ära ja saad teada. Need andurid ise on ka juba 20a vanad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 28.02.2012 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
sander147 kirjutas:
Võta karter alt ära. Löö sirgeks ja vaata siis. Sirgeks löö nii või naa.

Üldiselt ma enam seda lolli kella salongis ei usu. Mõõda manuaalselt ära ja saad teada. Need andurid ise on ka juba 20a vanad.


Okei.. Saab tehtud. ;)
Möödan enne ära. Aga mis normaalne tal on? Mul omal autodata ei taha koostööd teha enam. :(

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 29.02.2012 01:02 

Liitunud: 19.01.2007 23:27
Postitusi: 27
Asukoht: Harjumaa
Kas mitte tühikäigul see näidiku näit normaalne ei ole.
Kui seda manuali vaatasin kunagi mis ostes kaasa pannakse siis seal nagu oli kirjas,
et tühikäigul kukkub näit sinna kanti ja pöördeid andes tõuseb nende kahe joone vahele.
Muidugi pead ei anna, aga ma võin järgi vaadata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 29.02.2012 12:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
RaidoH kirjutas:
Kas mitte tühikäigul see näidiku näit normaalne ei ole.
Kui seda manuali vaatasin kunagi mis ostes kaasa pannakse siis seal nagu oli kirjas,
et tühikäigul kukkub näit sinna kanti ja pöördeid andes tõuseb nende kahe joone vahele.
Muidugi pead ei anna, aga ma võin järgi vaadata.


Ole täitsa ja vaata järgi. Näidik tõuseb muiud kohapeal gaasi andes kahe järgmise joone vahele pea 4 tuhande pöörde juures.
Otsin ka oma kindalaeka läbi, endalgi peaks mingine raamat kuskil olema sellel masinal.
Aga kui viitsimist on RaidoH siis otsi ;)

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 29.02.2012 21:13 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
Noo mul konkreetne võrdlus olnud, kus töösoojalt oli tühikäigul karvajagu esimesest valgest kriipsust puudu. Gaasi andes tõusis.

Enda omal jällegi oli samal maal, kus sinu oma, pärast karteri remonti oli veel parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 29.02.2012 21:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
sander147 kirjutas:
Noo mul konkreetne võrdlus olnud, kus töösoojalt oli tühikäigul karvajagu esimesest valgest kriipsust puudu. Gaasi andes tõusis.

Enda omal jällegi oli samal maal, kus sinu oma, pärast karteri remonti oli veel parem.


hmm.. Selge. :) Eks ma selle karteri võtan nii või naa ette. :) Siis kui taas aega leian siis lasen õli välja ja teen ta ära.
Vist oleks targem ja tihend siis uus panna? All käies vaatasin, et seal juba silikooniga möksitud seda korra vähemalt.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 29.02.2012 21:41 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
Silikoon ikka. Mõistlikku kogusena.

Korra astusin ämbrisse uue tihendiga. Jäi lekkima. Silikoon siiani tublit tööd teinud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 02.03.2012 00:03 

Liitunud: 19.01.2007 23:27
Postitusi: 27
Asukoht: Harjumaa
Tegin klõpsu manuali pildist.
http://album.ee/node/26447951/50077578


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 02.03.2012 00:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
RaidoH kirjutas:
Tegin klõpsu manuali pildist.
http://album.ee/node/26447951/50077578


Hmm. siis ju asi hea, selle näidiku järgi mul, külma mootoriga kohapeal ün selle 3000rpm tasemel ja soojast madalamal. ning nagu ongi, et üle 3000 on järgmiste juttide vahel.
Aga eks ma karteri kopsin ikka sirgemaks tagasi ja kontrollin anduri korrasolekut ka.
Plaan nkn ka igasugu diagnostid ja kõik teha, et masinas veenduda. :)
Tänud sulle RaidoH :hail

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 22.03.2012 00:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Ülevaatusel käidud, autol oli seismisega pidur peal vahepeal, vahepeal tuli maha, aga täpselt ülevaatuse ajal oli peal ja rikkus asja ära.. Muidu kõik tibens tobens.
Aga koju tulema hakkasin siis jooksis lõpuks pidur täiesti maha ja nüüd on vabajooks normaalne. Pmst lähen homme uuesti ja pean sellepärast lisa 10 euri maksma :D
Aga noh.. :D Oleks võinud ise sellele enne mõelda, et rohkem sõita seda pidurit maha. Tagantjärgi tarkus on ikka see kõige suurem :)

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 02.04.2012 10:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Masin sõidab pikemat aega.. Hea ja mõnus.
Ainult vist küünalde ümber olevad tihendid ei ole kõige etemad. Turtsuma jälle hakanud.
Eks mõni õhtu saab kaanega maha ja uuesti kõik pandud ning seekord ka avstavad vahendid vahele. Ei viitsi ka koguaeg 3000+ rpm lasta. :D
Lisaks tuli nüüd välja, et stabika puksid ära ja esimesel kondil hästi väike kõlks sees. Taga ka midagi kolksub, aga ei ole siiamaani aru saanud kas see sillatala sees olev metall toru või mis iganes seal on või siis amordipadi vms. Väga hullu kolinat ei tee ja sõidu ajal ei uju ega midagi. Eks saab uuritud.
Lisaks vaja tulesid korrigeerida.
Parem esimene klapp mögiseb kui tuli põleb, niisama lahti on siis ei ragise. Ilmselt regulaatori jama. Üks lisatuli (led) ka ainut vilgub kui põlema panna, ühe korra põleb ja siis on vait, ei tea mis viga võib olla, teine põleb ilusti (need siis automaatsed tuled mis hakkavad koos parkidega põlema kui auto käima panna).

EDIT: Kellelgi autodata töötamas siis võiks anda infot pildi näol, et kus kohast ma käigukasti õli välja saan lasta ja uut lisada.
Tänud ette!

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 02.04.2012 19:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
No alt , kastil on näha kask polti, is teistest erinevad. Yhest saad välja lasta ja kyljel olevast sisse valada. 4veduse kasti läks vist 2.7L, esivedusel suht sama(3L pead enivei ära ostam). Lisad kylje punnist niikaua kui välja hakkab tulema, siis on täis.
Kyljepeal, yksik polt , on lisamise punn(ca 7cm alt äärest). Kasti all, sellest suurem polt on välja laskmise jaoks.
Pilt

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 02.04.2012 22:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
talon kirjutas:
No alt , kastil on näha kask polti, is teistest erinevad. Yhest saad välja lasta ja kyljel olevast sisse valada. 4veduse kasti läks vist 2.7L, esivedusel suht sama(3L pead enivei ära ostam). Lisad kylje punnist niikaua kui välja hakkab tulema, siis on täis.
Kyljepeal, yksik polt , on lisamise punn(ca 7cm alt äärest). Kasti all, sellest suurem polt on välja laskmise jaoks.


Tänud. Üritan mingi õhtu kanalile minna ja järgi vaadata ja ära teha. Seal läheb ilmselt mingit head peenet voolikut ja lehtrit täitmiseks vaja ju.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 03.04.2012 06:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
soots05 kirjutas:
talon kirjutas:
No alt , kastil on näha kask polti, is teistest erinevad. Yhest saad välja lasta ja kyljel olevast sisse valada. 4veduse kasti läks vist 2.7L, esivedusel suht sama(3L pead enivei ära ostam). Lisad kylje punnist niikaua kui välja hakkab tulema, siis on täis.
Kyljepeal, yksik polt , on lisamise punn(ca 7cm alt äärest). Kasti all, sellest suurem polt on välja laskmise jaoks.


Tänud. Üritan mingi õhtu kanalile minna ja järgi vaadata ja ära teha. Seal läheb ilmselt mingit head peenet voolikut ja lehtrit täitmiseks vaja ju.


Mina ise lõikasin 2L coca pudeli pooleks, punnile auk, sealt voolik läbi. Siis on hea mootori ruumist voolik läbi vedada ja kopsk kapoti alla jätta.

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7