Pill juba pöördes tagasi. Nüüd on tegu, et kiirusületamise trahvidest eemale hoida.
Mootor on nagu uuesti sündinud, nagu noor täkk.

Aga reaalselt on vahe ikka väga suur ja sõita hoopis teine tunne.
Ka kütuse osuti järgi peaks lood olema vähemalt paari liitri võrra muutunud, seda näeb järgmine kord tankides.
Täis paagist sõidetud ~140km, millest on ka mõned pikemad kohapeal tiksumised ning kütuseseier näitab, et kulunud alla veidi üle 5L.
Seda ei maksa muidugi puhta kullana võtta aga esialgseks lootuseks hea küll.
Kuna vana aasta lõpus läks ka üks esimene proti rehv tühjaks, siis sai ette ka uued rehvid soetatud.
Nüüd siis on rehvide poolelt ka veeretakistus talvistes oludes miinimumini viidud 145/80/13 rehvidega ja üli kergete originaal velgedega.
Eelmised Golf 2 seest täis plekkveljed kaaluvad üksi rohkem kui originaal velg koos 145 rehviga.
Reedel sai Bomschiga siis suurem hooldus tehtud ehk vahetatud sai klapikambrikaane tihend, karteripõhja tihend, rihma poolsed nuka ja vända simmerid,
mootoririhm koos rihmakäbi ning pingutusrulliku ja veepumbaga, mootori läbipesu, mootoriõli, käigukastiõli ja käigukasti karteri tihend,
generaatori rihm, jahutusvedelik, väntvõlli trigger wheel koos poldiga, tuletoru ja kolle vaheline tihend koos poltide/vedrudega, termostaat.
Vahetada vaja veel salongiõhu filter ja käiguhoovastiku puksid, mis mõlemad juba ammu olemas on, vaja vaid aega leida.
Ideaalis võiks pidurid ka üle käia ja piduriõli ära vahetada, siis peaks pill täitsa tutikas olema.
Hetkel on iseenesest täitsa OK ringi kulgeda ja see 1.2 mootor kuskilt otsast väga häiriv küll ei ole.
Häirib pigem see, et 4-jandaga linnavahel ka vaid 1mm gaasi vajutades on probleeme ühtlast kiirust hoida.
