Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 22:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 61 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 Ryblik1
PostitusPostitatud: 28.01.2012 22:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Nii , me ei maga ka mitte.
Amordipüstakud on ammu valmis ja kettad ja sadulad mis pärinevad Kadett GSI alt on ka juba küljes. Rummu ja ketta vahele tuli teha offsetflants. Sadul istus üks ühele. Mingil määral on neid näha sellel pildil kus mul rekordil on kõhualune puhtaks roogitud selleks et paigutada sinna siis fööniga masuudipress koos getragi kepikaga.

Pilt

Aga nagu ikka tuli siis terve tükk kapotialt tõstukikäpa abil välja. Rekord sünnitas mulle siis sellise kolaka töökoja põrandale.
Pilt

Eks kiirustamise tõttu pidin ma toimiva lahenduse rabama siis selle oma kallikese pealt. Kui tagasi kunagi siis ka ohtralt uusi tihendeid.
Pilt

Jubedamalt jäin hätta sellega et algselt tundus et õige kardaan puudubki mul. Hiljem, peale kõigi rekordi kardaanide sortimist selgus et auto küljes on bensuka tagasild ja kinnitus on erinev, st et diislitel on taga flants lame ja bensukatel on ristile vastanduv kaartega kronstein. No pildil on see teema et selgelt on näha et vasakult 2, 3, 4 kardaan on diisli oma ja 1, 5, 6 on bensukate oma. Üks isegist vist 2,5l Commodore oma vist. paremalt poolt esimene on hetkel maas vedelev Senator A 2,3td oma. Erinevusi jagub aga peaks olema nii et diisel rekordi kardaani pikkus on 150cm.
Pilt

Kui veab siis järgmine nädal esimene proovisõit uute amortide, pidurite, mootori ja kastiga.....

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 Ryblik1
PostitusPostitatud: 22.02.2012 00:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Aga meie kollektiiv tegi kiire kähkuka liulaskmise raadil , autodega.... Ehk siis roheline peletis treileri selga ja raadile, teine punt mehi tuli pisikese mazdaga järgi. Keset päist päeva polnudki seal peale meie kedagi liuglemas. Rekordi kiituseks peab ütlema et juhitavus uute amortidega ja madalama vedruga on paranenud. Sõita vahva ja tubrodiisel vilistab kapoti all oma laulu. Tagavedu on ikka Über.... Esipidurid millegi pärast vist hõõruvad peale ja peab vist supportid ikkagist üle käima, kuigi algselt liikusid ja tundusid igati OK.
Auto sai sisse uued uksepapid ja sportrooli Luisi, Omega 3000 recaro istmed, tagaiste on veel lahtine( uunikute talverallil ei ole see nõutud ese) Kuigi hiljem ilmselt rändab taha veel ka sama komplekti tagumised jubinad. Summuti sai kärbitud kuna lühemat on vigastuse korral kergem alt kangutada.
Karterikaitse sai tehtud alla nina esimese tala alt kuni käigukasti pooleni välja. Peaks asine olema küll.
Strutbar mis mul diiselsenatori peal oli ei sobinudki rekordile, kapoti kuju on siiski nii palju erinev et strutbariga ei läinud kapott kinni.

Loodan et kõigil oli meeleolukas vastlapäev, mul igatahes oli.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 Ryblik1
PostitusPostitatud: 26.02.2012 16:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Uunike talveralli 2012 on edukalt läbitud! Kõik kontrollpunktid said võetud ja Finiši joon sai ületatud ilmselt kolmanda autona mis oli läbinud kõik punktid. Neljandana läbi Finiši aga üks sigulli mees ütles et ta katkestas enne meid ja sõitis finiši lihtsalt enne läbi.
Trass koos eksimustega vist kokku ca 400km maateid ja metsavahe teid. Vahepeal oli küll tunne et kohe lendavad uksed eest minema.
Ekipaaž : Roheline Konn. Auto number 10. Autol siis nagu jutuks tuli vaid 63kw vilega masuudipressi ja 1WD ehk siis ilma diffrilukuta autoke.
Pagassi laotud tööriistadest ja abivahenditest läks vaja vaid kaks korda köit. Üks kord siis kui ise hange ründasime ja teine kord kui esiratas kraavi vajus. Ühe sigulli vedasime ka kraavist välja vahepeal.
Trassid roolis siis Üllar Luht ja kaarti luges Martin Kuuse
Laitse rallipark roolis Martin ja Üllar kõrval näppu viskamas
MITTE MIDAGI ei lagunenud ära ja kõik töötas veatult lõpuni!
Hommikul kell 5.10 start Tartust ringtee 1 ja ca 210 km Keilasse Rõõmu kaubamaja parklasse , kell 7.35 olime kohal.
9.12 Start rajale , enne meid läks rajale ära juba vist 92 autot millest 20 läksid sama klassina ( Kiiremat andmist ihkav sport klass) , kohe alguses panime esimesest otsast mööda, aga kohe saime pihta. Siis esimene punkt kuskil sügaval metsas, mingi puu onn , enne seda oli ka mingi siks kinni, troppimine jne... Peale seda andis saba odomeeter, ülejäänud ralli tuli sõita umbes-täpselt tunde järgi vahemaid hinnates. Kilomeetrilugejat ju enam polnud. Eks väiksemaid eksimuli oli aga saime hakkama.
Laitse rallipargis lasin Martini rooli taha lustima. Mees andis nii nagu välja tuli torust. Kuna sellel autol kaalujaotus ei ole just kõige normaalsem siis kippus ikka nina otse lükkama. Aga sai läbitud ja kõik ok! Ilmselt saab Laitsest fotograafidelt ka häid pilte meie koledast konnast.
Lõunapausi ajal väike kontroll kapoti alla, kõik oli alles ja kõik oli normis.
Ralli lõpu eel eksisime kuskil Martna taga ära ja esiratas vajus kraavi, super õnn oli et kohe minuti möödudes sõitsid jahimehed mööda mingi neliveolisega ja tõmbasid meid kohe tagasi teele. Tõeline joppamine! Lõpuks sai kõik korda ja olime ca 18:30 Roosta puhkekülas, kus enne meid olid vaid üke helesinine mosse, sierra xr4 , siguli kes oli katkestanud ja meie. Noh õhtusöök anti kell 19 ja juba 19:30 andsime tuld Tartu suunale, mis võis hinnanguliselt olla kokku ca 280 km roostast, üle Keila( väike tankimine), Tartusse kus olime kell 23:30 tagasi Ringtee 1. Kõik mahtus ühe päeva sisse ja kokku tuli ca 900km. Lahe. Fiiling on laes!

24 dal , ehk siis banaania aastapäeval, kui pingud oma f..ing paraadi pidasid tegin ma töökojas pidurite taastamistööd, uus vedelik ja kolvid välja ja ülelihv jne... kütuselekked saime korda, varasem probleem et jahutus kippus ühte voolikut kahekordseks paisutama sai ka korda tehtud. Sportroolile tegime handmade signaalinupu , sest õiget ei suutnud ülesse leida. Kõik ralli valmistused kestsid kella 22:30 õhtul ja juba hommikul kell 5:10 oli meil start, noh uneaega jäi kraad napiks. Pildid kogu möllust lisan kui jõuan ära sortida ja ära laadida.

KUI kellegil on meie lustisõidust ja lollitamistest vidioosid ja pilte siis pange siia. Oli tõeline puhkepäev keset tehnikat ja loodust, superfun!!! :rokib

Nüüd võin rahuliku südamega öelda et see auto on MÜÜA! Kui on huvi siis helista ja küsi üle! Saab kõik võimalikku diili. HIND? Paku ise! Kuulan kõik pakkumised ära. Teemasse ärge hakake lisama! Alles on nii originaal osad kui kõik mis ümberehituses käigus oli.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 Ryblik1
PostitusPostitatud: 26.02.2012 18:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 23:09
Postitusi: 503
Asukoht: L.A.G-->Hps
Pilt
Pilt

_________________
minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 Ryblik1
PostitusPostitatud: 26.02.2012 18:29 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Masin hakkaks nagu visuaalselt ära lagunema.Muidu näeb äge retro ja isegi kuri välja ,eriti viimasel pildidl.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 Ryblik1
PostitusPostitatud: 26.02.2012 18:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Paar hange teevad oma töö, eriti kui neile teha frontaalrünnakut :D Pole hullu, seda oligi eeldada et nii läheb. Karterikaitse oli raja läbimisel igati ainuvõimalik lahendus. Aga küljest ei kukkunud ka ühegi asja.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 Ryblik1
PostitusPostitatud: 26.02.2012 18:52 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Robustne masin ära ei kuku midagi ,ainult kõveraks võib minna.ok liist ukselt on ära.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 Ryblik1
PostitusPostitatud: 26.02.2012 19:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Kell on 5:05 Bemm töökotta ja Rekord uulitsale et startida Keilasse.
Pilt



Märjamaal vist peale LK3 kui juba nina on tjuunitud mõlemalt poolt alt.
Pilt

Jälitame teist Rekordit, kätte saime, mööda saime, järgi enam nad ei jõudnud ennem kui nägime neid alles Roostal.
Pilt


Martin teeb suitsu vist , mida ta viimased 3,5 h pole teha saanud. Tuju on laes, sest eesmärk oli ralli igaljuhul lõpuni läbi sõita ja kõik lõigud läbida ja kõik punktid läbida, Tehtud. Õhtusöök Roostal ootab :D
Pilt

Kell 23:30 Tartus tagasi Ringtee 1. Tubli ruun ära töökotta ja teisega koju.
Pilt

Tubli ruun ka seest: Ilu pole siin nagu esmajärguline.Luisi rool oli ideaalne ja Omega 3000 recaro istmed täitsid oma eesmärgi täiel määral.
Pilt

Kuna tagaistet polnud vaja sisse aretada siis katsin augu lihtsalt paksu vineeriga ( et tungraud ja muu kola kraavisõites tuppa ei tuleks. Peale kruvisim malmist Rekord Embleemi, sellist õnneks kellegil teisel ei ole võimalik enam kohata( 1902 a seadme küljest olev kolakas) Rallilegend , šampus ja kiivrid täiendavad pildi lõpptähendust.
Pilt

Jube rahul ise et sai kätte võetud see projekt nimega Kole Konn ja viidud lõpuni lubadus jõuda Uunikute talverallile ja see ka lõpuni ära sõita. :rokib

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Viimati muutis ryblik1, 17.02.2016 00:27, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 Ryblik1
PostitusPostitatud: 26.02.2012 19:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
oopc kirjutas:
Robustne masin ära ei kuku midagi ,ainult kõveraks võib minna.ok liist ukselt on ära.

liistu puudumises on süüdi üks preili kes tegi ühe volga ukse valel hetkel lahti ja sain kohe alguses liistu ära pagassi visata. Eks hiljem sebib tüüblid ja paneb tagasi.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 Ryblik1
PostitusPostitatud: 03.03.2012 15:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Kodanik Sergei tegi Laitse rallipargis ja hiljem trassi peal ka paar vahvamat klõpsu. Vana masuudipressiga saab lustida küll ka üherattaveoga ja külge ees, pedaal vastu põrandat.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ja rajal olnud ootamatus ajakontrollpunktis( 55min ettenähtud ajast ees. sinna meie üldtabeli koht läkski nahka)
Pilt
Pilt

Enamus pilte tänu kibedale sõidule kraad udused.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 Ryblik1
PostitusPostitatud: 06.03.2012 15:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Keegi Rekordi omanik otsis minu käest püstakuid.
Kui juhtud nägema postitust siis tea püstakud on leitud. Saab teha korda nagu minu auto omad.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 Ryblik1
PostitusPostitatud: 11.03.2012 16:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Autot saab varsti Tallinna kandis näha. Paar upgrade teen veel enne kui minu käest lahkub.
Tegelikkuses siis jah maha müüdud.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 Ryblik1
PostitusPostitatud: 13.03.2012 20:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2009 09:29
Postitusi: 230
Asukoht: Tõrva/Tartu
Täna nägin seda aparaati Tartus, väga mõnus asi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 Ryblik1
PostitusPostitatud: 13.03.2012 21:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Käisin ülevaatusel( puhas leht) :D

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 Ryblik1
PostitusPostitatud: 29.04.2012 18:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Kuuldavasti olla avalaksul ka rohleine konn kohal olnud. Tore kuulda et liigutakse ringi ja ei lasta seista.
Aga et üks ilma teiseta ikka jääda ei saa saab ka kohe tõestust. Kui e1 oli, siis nüüd on õuel e2

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 61 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7