Hunnikus offtopicut:
Jaanus kirjutas:
/.../ Sina aga proovi palun üle saada sellest, et esimese hooga üritatakse klienti alati ja igalpool petta.

/.../
Jaanus, sa oled lihtsalt hea müügimehe etalon.

Tegelikult on paraku paljudes kohtades küsimus mitte tahtlikus petmises (ma loodan vähemalt), aga kompententsis.
Kui ma võtan noortelt poistelt teenust, siis üldjuhul olen veendunud, et see on lihtne teema, mida pekki ei saa keerata ja vb mõne asja osas suunan neid. Aga see on minu teadlik otsus hinna ja kvaliteedi suhte osas.
Kui lähen nö. brändi kohta (või ka linna peal tunnustatud tegijaid), siis eeldaks, et ma ei pea pärast avastama, et sain jälle vale, mõttetult kalli (kui võrdväärne alternatiiv on olemas) jupstükki või ebakvaliteetse teenuse...
Aastate jooksul küll ja rohkem näiteid, kus kirun ennast, et ma ju ütlesin väga täpselt vajaduse ja ikka sain vale asja (hiljem avastanud) või tuntud kohad, kes ei tea A ja O teenustest, mida nad ise pakuvad (parim näide vist sillaregull ühes tuntud kohas, kus väideti et C4 Audil ei olegi võimalik külgkallet regullida

) jne...
---
Teemasse ka - deem, kus on hea varustus. Mul tööalaselt sarnase sisuga aparaatidega aeg-ajalt istumist ja mõne aparaadi puhul istuks küll silma pilgutamata pigem antud 'bussi'.
Üht asja ma välja ei lugenud ainult, kas külguks on nupust sulguv või tuleb kondiauru kasutada?
