Mitte ainult viimasel ajal vaid üldiselt tundub kõigil väga savi olevat mis märgid kus on.
Tallinna ringtee ja Viljandi mnt ristmik (Luige ristmik). Saku poole minev lõik paar kilomeetrit peale ristmikku on 50 ala. Kui seal sõita sellise kiirusega siis enamus autodest lendavad mööda 90km/h. Muidugi siis kui 90 ala märki näevad hakkavad 80km/h sõitma. Kas mõni tegelane võiks selle märgi välja vahetada 70 ala vastu või investeerida lisatahvlisse "tööpäevadel 8:00-17:00" sest ega rohkem nagunii seal keegi ennast ei liiguta ja peale seda lendavad needsamad teetöölised 2x üle enda määratud lubatud kiiruse. Ega kellelgi neist aega pole seda märki keerama minna ju

Muuga, tee oli tehtud ühesuunaliseks ja fooriga reguleeritud kummast suunast sõita tohib. Kuna liiklusmärk "Muu oht" ehk hüüumärk, ja lisatahvel "foor" olid neile tundmatud või kolmanda foori aretamine liiga kulukas / keeruline lahendati asi keelumärgiga.

Saa siis aru kas see on nelja või kaherealine, enamus arvas et neli on ikka parem.

Näide kuidas tee üldjuhul kitsamaks märgistatakse ja see siis jälle laiemaks sõidetakse.

Pirukas Raplas värskel asfaldil, teiselpool oli teetöölistel märkimata jäänud kummal pool sõita tohib.
Nüüd siis tuleb suvine aeg, vaja teid killustikuga katma hakata ja 30 alasid korraldada. Ja need märgid on seal 2 nädalat mis sellest, et kild on esimese nädalaga kadunud. Eelmisel suvel sai maanteeametilt küsitud miks peab Saaremaa põhimaanteel olema 30 ala väljas kui kildu pole, märgid eemaldati samal päeval. Järgmisel päeval oli üks naisterahvas kohale kutsunud telekanali sest sai esiklaasi paar kivi. Selleks on kaskokindlustus, kasutage seda.. kui auto peab olema kui prillikivi siis pange see koju garaasi ja lükake pühapäeval välja lapiga puhastamiseks.
Teetöölised on teetöölised ja üldjuhul pole neil autojuhilube, veidi aega tagasi võis näha Tallinna lennujaama kõrval annateed märki mis oli tagurpidi. Võib ka siiani alles olla. Nagu võiks midagi ette võtta aga kuuldavasti teetöölistel on õigus märke paigaldada nii kuidas nad ise seda soovivad ja 30 ala vabastab nemad igasugusest vastutusest, võid kaljust ka alla sõita kui tee sinna minema peaks ja ise oled süüdi.
Nii, et ma ei tea kas see teema "flashi" alla lükata ja sarnaseid pilte üles koguma hakata või pigem lihtsalt teemana märkide paigaldajatele kanna peale astuda. Mõni asi vajab rohkem tähelepanu muidu pole neid märke mõtet üldse kuskile panna. Ja siis meie saame trahvi märkidest mitte kinnipidamisest, sest mõni jällegi peab oma tööd tegema ja järgima neist kinnipidamist. Aga mida rohkem trahvi tehakse, seda rohkem teetöösse investeeritakse - siin võiks kriminaaltoimiku avada omakasu eesmärgil liikluse mõjutamine. Mina pole veel trahvi saanud ja olen suutnud nende veidrustega hakkama saada, mõni aga kindlasti mitte.