Niisiis, vaatasin, et pole päris pikalt teemat uuendanud, kuigi tehtud vahepeal on küll ja küll. Hakkaks siis täitsa algusest pihta.
Nimelt viimane asi millest kirjutasin olid veljed. Kuna käsitsi neid nühkida ei viitsinud, siis sai auto üles tungile lastud, igaks petteks pandud alla ka veel backup security(rehvid ja halud, mida vaja ei läinud), käik sisse ja tuld:D Alguses küll põdesin, sest kõik tuttavad rääkisid minuga juba nagu tulevase laibaga ja ilma käteta isikuna, aga pärast seda kui näpud korduvalt kodarate vahel käisid, enam ei põdenud ja lasin julgelt edasi:D

Pildid progressist(läksin kuni 2000se liivakani välja):



Lõpptulemus(pole veel poleeritud n värki):

Tolleks õhtuks viskas kopa ette, pesin auto ära ja tegin veel vanade talvekatega ühe viimse pildi hetkel:

Nii sai veel oma kaks õhtut vaikselt garaages istudes neid kuradi kärje vahesid lihvitud:

Ning järgmine päev sai juba värvi peale lastud, nimelt siis valge krunt, valge velje sprei ja lõpuks velje lakk:


Ootasin küll hullemat tulemust, aga lõppudelõpuks jäi paganama ilus ja hea ikkagi, seega polnud sel spreil viga midagi(sai isegi survekaga pesta ja ei olnud häda ühti):

Väike stiilinäide, kui palju velgi mahub minu pagassi koos aknalauaga(külliti ei tahtnud panna sinna loksuma):

Rehv peal ilusti ja valmis auto alla rändama:

Selline ta siis jäi. Tahaks öelda, et olen rahul, aga minu arvates see velg siiski väga ei sobi Civic'u alla, kujutan rohkem Golfi vms all seda ette:


Mingi päev sai ronitud ka Maidu(kasutaja udiam) garaazi ja üks pooltelje kaitsekumm ära vahetatud, kuna väike pragu oli sees ning kes teab mis mustust sealt ronida võib.
Vana:

Ja uus:

Kuna aga mina tahtsin ka popp ja noortepärane olla, siis sai Joeliga(moose) otsustatud, et avitab mind natukene madalamaks minemisel. Esivedrud olid mõnusad ja nats paksemad ja paljukeermelisemad, neid sai 2.5keerdu maha lõigatud ning taga vedrudega oli plaan, et Joel timmib amorte natukene ning peale läheb Mersu W124? vedrud, mis on kõvasti jäigemad kui Civicu stock vedrud, mis tagasillal on pea sama pehmed kui pastaka sees olev vedru:D
Esialgu sai tehtud vaid esisild:



Tahtsime ka kohe tagasilda teha, kuid tagajärg oli selline:

Nimelt oli probleemi tagaamortide kätte saamisega, kuna poldid olid ikka väga kinni roostetanud. Põhisüüdlane oli amorti alumise õõtsa külge kinnituva puksi sees olev polt, mis ühelt poolt sai ära murtud ja teiselt poolt ära lõigatud, kuna teine pool oli keevitatud. Plaan oli siis kogu kupatus välja lüüa, kuid nothing.
Lõpuks sai siis ka velgede müügikuulutus väikese lootusega üles visatud ning ootamatult olid juba järgmine päev ostjad olemas:D Sai ta ühele kutile Tallinna külje all lubatud ning ülejäänud ostjad pidid suu nendest velgedest puhtaks pühkima. Ise olen siiani üllatunud, et nii palju reaalseid huvilisi oli, kes juba pangaarvet nillisid:D
Seega ei jõudnudki need veljed kaua minu auto all olla, kui olin sunnitud plekkvelgedele üle minema:

Ja juba rehvid maas:

Ning nii nägin neid viimane kord enda juurest lahkumas(tegin täispesu + tegin ka kapslid korda enne müüki):

Ja sellisena ta hetkel liiklebki(13" + Honda originaal ilukilbid, täitsa normaalne näeb isegi välja):

Paar päeva tagasi sai ka puksid välja surutud ning Maidu abiga uued sisse surutud, seega täna peaks olema see päev, kui Joel'iga tagaotsa ka maani laseme:D Hetkel küll ei kurda madala esiotsaga sõitu, aga eks näis mis saama hakkab, originaal taga vedrud jäävad igal juhul ju alles:D Kuid jah, hetkel tundub see madala autoga sõitmine natukene ülepingutatud jutt olevat, pole viga ei ühti(va. see, et suutsin juba esistange ära sõita):P
+ hetkel on uued veljed juba sebbitud ja makstud, kuid ei taha väga reklaamida ennem kui neid oma ukselävel näen:D Aga nondega on küll plaan, et liivapritsi + pulbervärvi ja laki alla, sest neid velgi ma müüki ei pane:D