Nii päris tükk aega on möödasd viimasest postitusest,Täiendame siis natukene.
Esiklaasi vahetasin ära,kuna vanal olid rellakaga lõikamisest täkked sees


Ette vedrudele panin sellised junnid alla,kuna käis august läbi s6ites vastu koobast pidevalt.



Uduvabad pildid vahelduseks







Mõlemad recarod sisse pandud



Ujumas käisin


Ja peale ujumist selgus et kuskil on augud p6hjas
Saigi siis täna auto poegadeks tõmmatud et näha mis ja kui hull olukord on,sedaanide tüüpiline viga mis oligi arvata
Kuna täna ilus soe ilm,siis m6tlesin et hakkaks natuke autot lammutama,kiskusin siis seest k6ik tühjaks ja panin p6randa katte ja müramati kuivama kuna olid läbimärjad
Selgus ka see et p6hjas üks ja mitu auku


Kürvalistuja jalge tagune.

Juhi tagant:


Ja juhitagant keevitamine hetkel niikaugel

Oleks tunduvalt varem valmis saand kui kempil ei oleks traat otsa saand

pidin siis elektroodiga nikerdama lõpuni,aga täitsa talutav tuli,k6rvalistuja istme kinnitusele keevitasin terve pleki peale ja poldi auk siis sisse

,kõigerohkem rahule jähin k6rvalistuja tagant keevitusega,kuna seal lasin punkt pinkti peale
Ehk siis sellega:

Ja krunditud:

Juhi tagune teist korda krunditud(Kasutasin värvi ja krundi segu)

Juhistme kinnitus(sealt tehes pidin kasutama elektrooti)

Vin koodi juurest:

Ja krunditud:

Plekina mis peale keevitasin kasutasin seda kapotet mille puuümbere keerasin,kuna oli päris paks plekk seal mis sobis ideaalselt sinna.

Põhjamatid pole siiani veel ära kuivanud,ja ilmselt täna autot kokku ei panegi,pole ju mõtet märgasid kattetid tagasi panna

Täna siis tehtud natukene keretöid
