Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 19:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 03.04.2012 09:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
talon kirjutas:
soots05 kirjutas:
talon kirjutas:
No alt , kastil on näha kask polti, is teistest erinevad. Yhest saad välja lasta ja kyljel olevast sisse valada. 4veduse kasti läks vist 2.7L, esivedusel suht sama(3L pead enivei ära ostam). Lisad kylje punnist niikaua kui välja hakkab tulema, siis on täis.
Kyljepeal, yksik polt , on lisamise punn(ca 7cm alt äärest). Kasti all, sellest suurem polt on välja laskmise jaoks.


Tänud. Üritan mingi õhtu kanalile minna ja järgi vaadata ja ära teha. Seal läheb ilmselt mingit head peenet voolikut ja lehtrit täitmiseks vaja ju.


Mina ise lõikasin 2L coca pudeli pooleks, punnile auk, sealt voolik läbi. Siis on hea mootori ruumist voolik läbi vedada ja kopsk kapoti alla jätta.


Päris hea idee ;) Teen samamoodi.

Eile sai lisaks jälle klapipakmbrikaane tihendiga mässatud, see puterdamine oli tagasi. Täna oli nagu parem, aga ikka veidi tundus jõuetu.. SAmas kui ikka üle 2500rpm sõita siis ei ole hullu miskit. Võib olla tahan liiga palju mdalamatel pööretel, aga no küünlajuhtmed ja küünlad tuleb vist anyway ära vahetada.
Rihmadele tuleb ka mõtlema hakata. Ei teagi millal neid viimati vahetatud.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 09.04.2012 22:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Väike mure on.
Autol pole sellist jõudu nagu enne.
Tundub nagu oleks õli jälle küünalde peal, vaatasin ja natuke oli ka, tegin puhtaks ja kontrollisin kaane poldid ka üle, ikka jõud veidi kadunud. Viienda käiguga 80 pealt põhja lüüa pedaal siis nagu tõmbaks kinni ennast. Vaikselt kogub aga vähe. Ja õrnalt puterdab ka.
Kas võib olla, et lisaõhku saab? Vaakumi ja õhu/kütuse suhte näidikud on küll paigast ära. pole nii nagu enne olid. Samas ei tea kui palju neid usaldada saab üldse . vaakumi näidik vahepeal oli koguaeg nullis, nüüd töötab, aga näitab rohkem kui enne.

Lisaks küsimus, et kus lõuna-eestis hea ja odav diagnosti oleks teha mitsule? Viljandis näiteks?

EDIT: Tagapiduri klotsid ei logise, seega seda loginat taga teeb miski muu, homme kontrollin amordipukse jms. Äkki leian miskit mis võiks kolksu teha. Esimene kont ka kolisema hakanud, needki tuleb vahetada.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 10.04.2012 20:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Sai siis täna kasutaja talon-iga masinat vaadatud. Ei täheldanud ta miskeid probleeme. Aga peale seda kui asi üle vaadatud ja ära sõitsin siis hakkas check engine tuli põlema, käisin ja näperdasin temp anduri juhet, siis nagu tundus, et oli korras, just jaheda mootoriga hakkas põlema. Või siis miskine kokkusattumus jälle. Päris külma mootoriga puterdas ka ja gaasi andes tahtis välja surra. Kas võis juhtuda, et juhe sai vigastada anduri juures seda liigutades?

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 11.04.2012 09:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Nonii.. Hommikul käivitades ei tahtnud isegi lubada mitte. Lõpuks hakkas lubama, aga see lõppes nii pea kui gaasi pedaali puutusin. Siis ei saanud nagu enam üldse kütet peale, lõpuks käiasin käima, aga gaasipedaali ei tasunud enne puutuda kui käik sees ja siduripedaali vabastama hakkasin. Check engine tuli läks põlema üpris kiirelt. Soojast pärast käivitub normaalselt.
Täheldasin ka, et külmast pärast oli minek parem, soojast pärast siiski õrnalt kakub ja tõmbab ennast õrnalt kinni.
Mingi andur? Pump mingisugune? Milles probleem võiks olla?

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 11.04.2012 14:36 

Liitunud: 07.06.2006 18:16
Postitusi: 73
Asukoht: tartu
Sarnast viga olen täheldan lanceri peal sama mootoriga, tollel oli viga ajus. Mingid kondekad olid ära küpsend. Kui võimalik proovi teist aju.

_________________
SR20DE


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 11.04.2012 15:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
ummi99 kirjutas:
Sarnast viga olen täheldan lanceri peal sama mootoriga, tollel oli viga ajus. Mingid kondekad olid ära küpsend. Kui võimalik proovi teist aju.


Eile oli juttu küll talon-iga autot vaadates ajust. Aga kas muud varianti polegi kui teise ajuga katsetamine? :)

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 13.04.2012 00:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Nii, seekord läks asi õnneks siis temp anduri vahetusega. Käivitub ilusti ning minek ka enam vähem normaalne. Nüüd tahaks küünlajuhtmed ja küünlad ning lisaks ka kõik vaakumid ära vahetada.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 14.04.2012 14:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Taga otsa õõtsutades tuleb seda õrna kolksu. Kas amordipadjad võivad olla ära? Pmst vist oleks targem amorte ka varsti vaheama hakata. Tagumised on sellised imelikud, et alguses on kerge õõts sees, peale kahte õõtsumist on juba normis. Jäigemad siis. Aga no kui juba siis juba. Nii kui nii tuleb teha sildadele lisaremonti ja siis korraga teha kui rahakott lubama hakkab taas. :rokib

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 17.04.2012 22:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Sai just käimari õli vahetatud. lisaks sai ka klapikambrikaane tihendit tihendatud natuke. Näis kuidas asi homme tundub, täna jätsin kuivama. Sai nimelt sinna mingit kallist õliliimi vahele pandud mida suurtel masinatel kasutatakse. Ise asi see, et kes järgmine kord selle kaane maha võtab :D Aga samas on saanud seda ka tehtud, pole hullu. peab vähemalt kindlalt mul .

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 18.04.2012 11:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Noo mõistus pole oma teha. :D
Mina suure hurraaga täna sõitma minemas ja no mis jama on käike sisse ei saa. Aga oleks võinud ikka sidurit ka õhutada enne. Sai siis see ära tehtud ja käigud käivad imeliselt seekord. :) Ilma igasuguse krõginata ja mõnusalt. Ja ei tea kas asi minus või ka minek oli kuidagi etem kui enne õli vahetust. Sest sidur oli selline imelik küll enne võrreldes nüüdsega.
Aga jah. See selleks. Edasi siis esimesed kondid, taga tuleb kolinale jälile saada. Pole veel selleni jõudnud ning rihmad. Aga rihmadega tuleb ilmselt minna kohta kus teadja mees olemas sellisel asjal. Seal olevat raskem see kui mingitel opelitel ja bemmidel. :)

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 25.04.2012 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Vahepeal siis suutis üks härra mul taga suunatule klaasi puruks visata.
Sai see nüüd välja uuritud ja ootan postiga varsti selle asendust.
Lisaks uuriksin, et kes teadjam mees on ja oskab öelda, miks mul mõlemad vendid käima hakkavad kui kondi sisse lükkan. Kont on tühi, seega jahedaks ei lähe. Aga samas kui konditsioneeri mootori küljes olevat rihma ringi ajan siis miks ma seda käega teha saan? Käib nagu täiesti tühja ringi koos rihmaga. Kas see on normaalne või mitte? Minu arust ei hakanud mootoripoolne osa ka ringi käima kui kondi sisse lükkasin. See peaks olema vist mingise magnetiga? Või eksin? Või siis hoopis mõjutab see ka seda kuidagi, et kont tühi on?
Vabandused paljude küsimuste eest aga tahaks ikka konti käima saada suveks. :)

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 26.04.2012 13:52 

Liitunud: 15.03.2009 16:50
Postitusi: 837
Paljudel autodel ei võta pumpa taha, kui külmainet piisavalt sees pole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 26.04.2012 14:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Javest kirjutas:
Paljudel autodel ei võta pumpa taha, kui külmainet piisavalt sees pole.


Arvasin seda, aga kuna pole enne kliimaga tegemist olnud siis ei julgend pakkuda, et äkki tundun liigselt loll :D
Aga no samas seda ei osanud ka mehhaanikust sugulane öelda kas on nii või ei. Pmst kui minna kontrolli ja täitma siis saab selgusele :)

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 26.04.2012 20:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
Väidetavalt, seda kylmaainet ei saa enam, mida eclipses kasutatakse(kunagi yks teadja mees rääkis)

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 26.04.2012 20:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2009 23:58
Postitusi: 34
Kunagi ka kusagilt kuulnud, et seda külmainet ei või enam kasutada, mis neile masinatele läheb ja uuema lubatud ainega ei pidanud pump eriti kaua kestma. Sai omajaolgi sellepärast maha kakutud, et seda sisuliselt enam kasutada ei saa.

Rihmad oleks muidugi mõttekas ära vahetada enne kui hilja. Ma sain paar aastat tagasi laksu kätte. Pealt vaadates tundus rihm korralik ja rullid häält ei teinud ja järjest lükkasin rihmavahetust edasi kuni teel tallinnasse lihtsalt kukkus tahokas nulli ehk siis rihm läks ja muidugi said klappid pähe jne. Mootorit laiali võtma hakkates sai asja veits põhjalikumalt uuritud ka ja selgus, et süüdlane on see väiksem balantseerimisvõlli hammasrihm, mis saba andes läks suurema vahele ja lõhkus ka selle.
Üsna tülikas see rihmavahetus neil masinatel paraku on jah ja aega võttab, aga mitte midagi võimatut. Kui viitsimist ja tööristu on siis ka kodus täiesti teostatav.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7