Kuna mu uunikumi teemas on juba natuke rallika kohta ka lahatud, mõtlesin et teen siis oma rahvaspordi masinast üldse teise, uue teema.
Masin sai toodud siis 16 mai 2011. Oli teine ainult suviti sõitnud, originaal-läbisõit 30 tuhat kopikatega. Mitte ühtegi keevituspunkti kerele lisaks tehtud ei olnud keegi. Isegi põhja peal ja all originaalvärv, ühesõnaga ERITI korralik auto. Samuti oldi ka stanged äärmiselt korralikud. Kuna aga uunikum on endal juba taastatud, ehk olemas ning tol hetkel oli vaja uut põhja millest rallikas teha, sai selle auto saatus kindlaks määratud. Alguses nägi sis välja selline.















Sai siis tiba sõita proovitud ning selgus et sidur ei taha koostööd teha ning käigukast ragiseb. Samuti tuli korra mootor maha võtta sest selgus, et õlisõel on õlivõtturi varda otsast ära murdunud.











Õlinälg on päris suur olnud, filtri sees olev papp oli otsapidi välja hakanud tulema.









Seejärel sai vahetatud esivedrud uute vastu ning tehtud tagavedrud ära, et kannatakse mossega rallit sõita. Siis tuli värvkatte värskendamise aeg.






Siis täpselt kaks päeva sai auto ilus olla






Ning sinna see originaaal-sirge-keevitamata kere läks. Peale pauku sai kärmelt uued plekid külge lapitud et rallil stardis olla...









Aeg ülevaatus teha, mis ka peale sai.



Päev enne Kasari rahvasprinti ja võistlus ise, kus sai otsa käigukast.



Mis ikka...järgmine kast alla

Päev enne Läänemaa RR-i ja võistlus ise







Siis sai alla ostetud tikud ja flantsid.

Parajasti juhtus pihku ka aeglane differ. Kuupäev oli siis 26 august, et aimu saada asjade käigust


Vahepeal sai veel vist käigukaste vahetatud ning taha said alla Land Cruiseri uued amordid

Kiltsi rahvasprint



Siis sai Rapla kardirajal käidud märja asfaldiga.

Leidsin isegi 2 videot kus mosse lindile jäänud.
http://www.youtube.com/watch?v=Xa-0WWgkjjQhttp://www.youtube.com/watch?v=qRD8citZ2AATalvine Kiltsi rahvasprint


Vahepeal läks jälle käigukast ja 32 tuhat sõitnud mootorile tegin saaledevahetuse...


Lõpuks talv. 21 jaanuar Piirsalu rahvasprint.







Valmistumine uunikute talveralliks

12 veebruar Haapsalu jääl




Uunikute Talveralli. Ekipaaz nr 45. Võitsin turisti klassi kiirukatse










Ja lõppu üks pilt mis võib osadele huvi pakkuda

Nii...käsa väsand kohe piltide panemisest

Igatahes talvega tagatiivad veel kõvasti muljuda saanud ning auto ootab vaikselt uut värvi et tagumine heledam osa uuesti ilusti üle värvida. Tehnilise poole pealt ei oskagi midagi rääkida...ette sai ka mingi aeg kyb gaasikad pandud sest 12 klassi koolipoisil rohkem raha ei ole

Praegu ootan karbussi mis varsti peaks ühe spetsi käest mosse peale tagasi jõudma. Ning 14 aprill Haapsalus Linnasprindil kohtume
Stern