Täna külastasime Lehot, kes kirjutas ajule uue softi. Minu- ja autopoolsed suurimad tänud sulle

Orienteeruvalt on nüüd 125-130kw ja 340NM väänet. Ja emotsioonid - uskumatu, poleks eluski uskunud, et chip NII suure vahe võib anda. See, kuidas auto nüüd edasi liigub, ei ole kaugeltki enam võrreldav sellega, mis varasemalt oli. Loodame, et sidur peab kenasti ja elaks avalaksu ka üle

Vahepeal näppisin veel igasuguseid pirnikesi ning alustasin pagassist. Millegipärast on sedaanil pagasivalgusti ainult paremas servas, mis tähendab, et vasak külg on täiesti pime. Parandasin selle BMW-poolse apsaka ja lisasin samasuguse valgusti ka vasakusse serva. Nüüd näeb ka vasakul pool pimedas askeldada.
Ärge viltust woofrikasti ja vedelevaid juhtmeid tähele pange


Teine "pime auk" oli OBC all olevas sahtlis, kus ma tavaliselt tööga seonduvaid tšekke ja pastakat hoian. Pimedas ei näinud absoluutselt sealt midagi võtta, seega tuli miskit välja mõelda. Kuna laeka ülaservas on mingisugused ribid, sai kaks väikest pirni kenasti nende vahele fikseerida. Juhtmed on ühendatud sigaretisüütajavalgusti juhtmetesse, et ka dimmer töötaks. Esialgu jäi liiga erk, kuid toonkilega sain valgustugevuse täpselt parajaks - päeval pole näha, pimedas aga kenasti.

Nüüd veel tahaks kangesti originaal valgustusega M-paketi käigukanginuppu leida, kapotialune valgusti on vaja ära tellida (juhtmevalmidus on olemas ja jookseb kapotikatte alt) ja ette jalgade kohale tahaks midagi soliidset välja mõelda. Kangesti meeldib kasutaja workitharder lahendus, tea kas see on originaalis?