Kuna Click ise väga kirjutada ei viitsi, pigem tegutseb siis panen ise vahepealse progressi kirja...
Esisilla keevitamisega kaasnes väike probleem - käigukast ei tahtnud enam auto alla ära mahtuda nii et mootor vastu tulemüüri ei oleks. Selge pilt, tuli kastitunnel lahti lõigata ja nii palju kui poolraamidelt maha sai võetud ka sinna juurde panna, ehk siis ~5cm. Esialgu aitas meid sõber suurvasar ja lõpuks pidi ikkagi kasutama keevituse abistavat kätt. Nüüd istub sidurikoda ilusti alla, käigukast otsa ja mootoril on enamvähem sama vahe tulemüüriga kui originaalis. Käigukasti tala tuli samamoodi ümber teha, kui ta enne oli kõver, siis nüüd on täiesti sirge. Nüüd on äkki probleem et õhupuhastaja ei mahu kapoti alla ära...

Esisillas ka teine muudatus, kus alumise õõtsa sarniiri kinnituse ära küljest lõikasime ja teisipidi keerasime, vahetades omavahel pooled. Nii ei hakka esisillatala väga sõitu segama kui auto madalaks lasta. Õpitud sai seda ühe ilusa punase 401 pealt...

Mida aeg edasi seda helgemaks vaated läksid. Ilmus müüki kroomninaga 408 ja kiire reageerimise peale sai see endale ära veetud. Eraldasime ninaosad, vajaminevad detailid ja muu mudru mida ära ei raatsinud visata/rauda saata ning kere (mäda) läks oma teed.

Seejärel hakkas roosteeemaldus. Relakas kätte ja rebast taga ajama. Peale paljaks nühkimist roostesurm peale ja nüüd ootab oma aega kuna epokrundi selga saab. Mõlke ikka leidub Kati külgedelt, aga mitte midagi parandatavat. Mõni pisikene auk on ka välja tulnud, aga pole hullu...

Ja viimaste päevade kallale...
Kuna mosse ise pole oma vedrustuse poolest väga madaldatav masin. All on tal lehtvedrud mis piiravad igasugust isetegevust, siis mõtlesime paigaldada teise tagasilla. See oleks jälle olnud päris keeruline, kardaani paigutamise seisukohalt jne, aga õnneks andis
wax hea idee kuidas tagasilda paremini lahendada. Originaal sillale lisame nüüdsest keerdvedrud, keevitame varukatele vedrutaldrikud, poolraam vahelt minema, tugevdada tuleb kõrvalt, pikivardad, paraleelvarras, sobiv amort ja ongi meil keerdvedrud all. Tuleb asi teha muidugi nii, et iga hetk oleks võimalik lehed alla tagasi panna. Tagaotsale tegime ka madalduse päringu - kuidas asi jääks nii et läbilöögipuhvrid vastu raami on. Sõita oleks nii väga rõve, hakkab läbi tampima, aga välja nägemise poolest on päris hea. Porilapatsid on vastu maad ja karbi serv on ligi 16cm maapinnast. Rohkem enam allapoole minna ei saa. Takistuseks osutub tagakoobaste ehitus, reduktor ja kardaanitunnel. Kui tagakoopad tulevad nii või naa uued ja reduktori juurest saab kere mõnesentimeetrise tõste, siis kardaanitunnelit on parajalt raske ümber teha. Asi on nii kere sees peidus, et hakkides tuleb ka salongi tagaseinaga midagi teha. Võimatut siin midagi ei ole ja kui väga vaja on siis teeme selle pulli ka veel ära. Igatahes on tulevik hetkel helge, tagasild on täies tükis alt ära, tagaosa on pakkudel, teise esisilla küljest on lõigatud ära vedrukausid, need keevitame koobaste juurde, reduktori pealmise osa tõstmine, pukside ja varraste leidmine - ja ongi mossel keerdvedrud all. Paralleelvarda peaks ka külge keerama sel juhul kui nii keerdude peale üle minna, muidu hakkab tagasild väga ringi vänderdama. Kui muidu pidi kasti minemiseks jalga päris palju tõstma, siis nüüd on luugi serv nagu trepiaste.


