Diagnostika näitas mõnda viga, näiteks EGRi, tühikäigumootorit ja et mootor saab kuskilt lisaõhku..
Texases soovitati, et vahetaks ära kõik küünlad, küünlajuhtmed, jagaja ning rootori.
Täna vahetasin ainult küünlad, sest juhtmed ja jagaja tunduvad uued...ja ega küünaldel ka midagi otseselt viga ei olnud. 1 küünal oli imelik, aga see selleks.
Puterdamine tühikäigul ikka ära ei kadunud.
Kas oleks loogiline, et ikkagi on tühikäigumootoris viga, sest et täna seisin parklas natuke aega ja mootor käis, ning check engine läks põlema jälle...ma mõtlesin seda, et kui mootor käib tühikäigul ja tühikäigumootor ei tööta, siis saadab ta sõnumi autole ajju või kuhu iganes, et tühikäigumootor ei tööta, sellest ka see check engine äkki? Peaks see tühikäigumootor üles otsima ja pistiku tagant ära võtta ja vaadata kas muutub midagi.
Kui ei muutu, siis viin texasesse, las otsivad vea üles, ma ei viitsi enam oma pead sellega vaevata, närvid on läbi, kui politseikoeral

Sõiduajal on kõik ok, ei ole mingit muret, ei jäta vahele ega midagi.