My bad jah@MAF takisti.
Salupa kirjutas:
Aju on täiesti muutmata.
Kompressoritega M62B44'd on dynos näidanud kasuliku jõu tekitamist tsentrifugaaliga kusagil sinna 6600 kanti. Jõudu juurde vaja, siis piiraja tõstmine võiks olla lihtne moodus.
Ultron kirjutas:
Miks mitte EDRA Nationals 2012?
Olen ühe korra Raadil ametlikul EMV dragil käinud ja ei meeldinud see üritus mitme nurga pealt vs Kiltsi klubi üritused. Igast ühekordsed sõitjalitsentsi tasud, ulmeaeglane tehniline kontroll, uimane korraldustiim, võimsamate masinate eelistamine jpms. Ühesõnaga palju kulutusi ja vähe villa nende jaoks, kes kohta püüdma ei lähe. Praeguseks on ilmselt rada vähem libedam kui aasta või paar tagasi. Lisaks Tlnst kaugemal käia.
Vaatan neid gruppe seal ja kõige asjalikum oleks üldse osaleda Läti Street-B klassis. 1,6 tonnise autoga suvalises võistlusklassis ei pruugi ajasõitudestki edasi pääseda või pääseb ühe sõidu eliminaatoris tegema. 12s autoga poleks suurt teha isegi 2L vabalhingavate klassis, kus näiteks Shabalini Civic on 10s aegu näidanud. Kui midagi plussi pealt märkida, siis publikut on Tartus alati rohkem aga jään eelistama Kiltsi klubi üritusi.
Salupa kirjutas:
0,5bar puhub piirajas. Labad peaks siis tegema arvutuste kohaselt ~ 40 000 rpm.
Hmm. Selle mapi järgi võiks ideaalses olukorras näidata 0,7...0,8 bari @ 40k kompressori tagant.

Vaatan Vortechi kodulehel leiab sama kompressori uuema mudeli
V-1 Si-Trim juurest sellise lause: "
Superchargers exceeding 6 PSI require a Vortech standard bypass valve or a Vortech Maxflow racing bypass valve." Sul on silma järgi seal midagi vahel küll, ei tohiks sellega muret olla. Samas 0,5 bariga võiks suve kenasti vahejahutita üle elada.
Ultron kirjutas:
Diffri lukkudega on selline lugu, et praegu plaanis ei ole. Esiteks ma ei taha loobuda 2.81 peaülekandest. Teiseks on sellise diffri hinna/vaeva/tulemuse suhe oluliselt kehvem, kui mu seni tehtud tuunimised. Kolmandaks ma arvan, et korralik rehv ning harjutatud auto käsitlemine kompenseerivad lahtise diffri puudujääke üksjagu.
Ise panustaks vahejahutile esimesena aga näiteks Quaife'i puhul vahetatakse diffri sisu mõne tunniga välja ja peaülekande hammakas jääb samaks. Hind muidugi pole odav aga ise seda ostu siiani ei kahetse. Kunagi soovitan kindlasti kasvõi kasutatud LSD vahele panna, sõidurõõmu tuleb kamaluga stardis/kurvis/libedal juurde. Jama on see, et pärast ei taha peglegiga enam ringi sõita.
Hoia masin ikka AC Mile+Dragi ajani koos, tore oleks autot veel kiireid aegu välja sõitmas näha
