Tere sõbrad. Kuna ka siin foorumis on päris palju järelkaja, siis copy-pasten driftifoorumisse läinud jutu siia ka.
Oli väga raske nädalavahetus kuid üritan paari sõnaga kokku võtta.
Hindamisest - Algul oli ikka roostes tunne ja ebakindlus hinges, kuid hommikuste trennidega kadus see sisuliselt jäägituks. Läti neiu oli tõesti tasemel ja Keijo oli samuti väga korrektne. Pisut häris üleliigne jutuvada kõrvaklapist, kuid kui asju vaja ajada siis pole midagi parata. Sõitjad olid esialgu päris kimpus rajaga ja nagu Andre juba mainis, siis asjale pihta sai vast 5-6 tüüpi. Eriliseks komistuskiviks sai viimane CP mille võtsid korralikult ära vaid mõned kutid. Tandemite hindamine ja sellele järgnev arutelu on tihtilugu päris tuline, kuid otused tehti õiglased ja kaalutletud. Keegi ei saa punkte sest on kohtuniku hõumi, sellist juttu saab rääkida inimene, kes ei tea asjast mitte midagi ja mõtleb vastavalt oma rikutuse tasemele. Üldiselt taoline hinge si**umine ei ole väga viisakas. Pukis on ikkagi inimesed, kes teavad mida teevad ja pole seal esimest korda. Kui keegi tunneb, et tema saaks asjaga paremini hakkama, siis palun väga, kontakid on olemas ja uued näod on alati teretulnud. Käid läbi koolitused, paar korda vaatad kõrvalt ja siis võid juba ise pukis istuda ja sama tööd teha.
Mis puutub ülejäänud teemasse, siis stardiosa sai nihutatud tahapoole kaks korda, kuid selleks ajaks olid boksid paigas ja pealtvaatajate aed samuti ees, oleks võinud 10m veel tagapool olla, kuid siis oleks line-upis väga kitsaks jäänud. Järgmine kord arvstama sellega. Samuti järgmistel kordadel proovime ära mahutada kaks autot kõrvuti. Heli kohapealt on kõige rohkem kahju, sest kommentaatorid üritasid korduvalt selgitada hindamist, nii kvallide kui tandemite puhul. Samuti puudus neil raadiosaatja ja osa infot pidid lennult kinni püüdma, sest hindamise kõrvalt ei jää aega mõnd otsust või infokildu selgitada kommentaatorile.
Punktitabelid saab üle vaadatud selle nädala lõpu poole, sest alates finaalidest käis töö praktiliselt manuaalselt. Selle põhjuseks on programmi mittetundmine. See süü lasub 100% minul ja tunnistan oma viga, kuid olusid hinnates pidasin olulisemaks võistlustega edasiliikumist, mitte ekraani vahtimist ning nullide ja ühtedega võitlemist. Järgmiseks korraks õpin kõik selgeks, et veel sujuvamalt liikuda kogu üritusega.
Üldiselt arenguruumi on veel küll. Esimese ürituse kohta hindaks kogu tiimi tööd hindele 4. Oli möödalaskmisi, nagu ühe sõitja rajalelubamine enne, kui teised sealt lahkunud olid. Selle tingis starteri isetegevus ja rohkem seda ei kordunud. Samuti rikkus tempot natuke ka see, et starter ei näinud läbi võsa finišit ja iga kord pidin läbi lällari talle loa andma uue sõitja rajelelubamiseks. Vahepeal trennides oli käsil mingi muu asjaajamine ja selletõttu venis järjekord pikemaks kui oleks tahtnud. Taaskord vabandused, kuid lahendust too hetk ei suutnud leida.
Haapsalu etapiks teeme Raadi võistlusest omad järeldused, õpime vigadest ja parandame end kindlasti. Konstruktiivne kriitika on alati teretulnud, kuid stiilis, kohtunikud on korrumpeerunud, ebaadekvaatsed ja tropid, avaldusi vastu ei võtnud eelnevad aastad, ei see aasta ega ka tulevatel aastatel.
Parimat, Kaspar Aruvee
_________________ AruveeRacingTeam Petrolheads.ee Remondifirma.ee
|