Ja saingi täna süsteemi lõpuks tööle.

Jõujuurikaid ei olnud parasjagu võtta sellel ajal kui kõlareid kasti panin ja tegin asja üksinda ära.

Võite ette kujutada kui kerge ja tore oli üksinda 25 kilo kaaluvaid woofreid paigal hoida ja samal ajal kruve sisse kruvida. Järjekordselt üks asi juures mida kunagi enam teha ei taha.
Veel suutsin tagukõlarite võimu läbi lasta. Ühendasin kõik juhtmed ära, kontrollisin üle aga muidugi mingi aeg hakkasin juhtmeid natuke ringi tõstma ja nii ma voolu juhtmed valepidi võimu külge paningi. Selle võimu puhul on see eriti lihtne,sest voolu juhmed käivad sekundiga külge, sest asi on lahendatud kõlarikleemide stiilis. Panin akuklemmi peale ja pagasniku juurde minnes oli õhus tunda kärsakat.

Nuuskisin siis süüdlase välja, võtsin lahti, seest kahjustusi näha ei ole aga võim ei tööta enam, ei ühtegi tulukest ega midagi. Eks seal mõni diood maha põles või hullemal juhul toite osa. Väga ei põe, viin lähipäevil võimu remonti sõbra juurde ja saab korda asja.
Hetkel on tagukõlarid ühendamata, sest ei viitsi hetkel hakata mingit teist võimu sinna aretama.
Esikõlarid ja bassikad töötavad väga hästi aga seda veel ei oska öelda kas ka valjem on kui ennem, natuke tuulisem tundus küll. Kõlarid on muidugi üli jäigad veel ja tahavad kõvasti sissemängimist saada.
Kasti on vaja samuti natuke veel sättida, sest inverter pläriseb ja seda tuleb natuke keskelt võibolla toestada või siis paar kruvi juurde lasta aga eks seda oli ka oodata nii pika inverteriga.
Veel peaks ostsilloskoobi ükspäev kurjaks ajama ja vaatama mis signaalid teevad, sest mul on selline kahtlane tunne, et gain on natuke paigast läinud ja kannataks veel peale keerata.