Natuke sai jälle putitatud, aga mitte niipalju kui oleks tahtnud. Laupäeval oli mitu sünnipäeva ja pühapäeval natuke järeltõuked nendest, seega erilist töötahet ei olnud

Nüüd sai vähemalt õiged vollad ära lõigutud ja ära märgitud. Nädala sees laseme need ära pressida ja siis on õlivollade osakond valmis. Voolik on õige "racing" õlivolla, mis seest kofreeritud ja teflonist. Paindub nagu Valgevene iluvõimleja ja pealt annab tugevust teras armeering. Peaks väga nitsevoo värk olema. Veel proovisin nüüd juba värvitud tiivakaarekesi. Valmistab neid Ladaklubi kasutaja Ussinahk, tükid väga korralikud ja soodsad. Õhtul jahedas nad väga hästi ei paindunud, aga järgmine hommik tõstsin päiksekätte soojenema, peale 30 minutit olid tükid mõnsad soojad ja hulga pehmemad. Soovitud kuju leidmine oli kohe palju lihtsam.
Järgmine nv olen ise Haapsalus drifti hindamas ja ülejärgmine nv peab ehituse tempot peale keerama. Selleks ajaks on paps karteripõhja valmis tuuninud ja saab alumise otsa koos kastiga vahele tõsta. Vaja ju siduri töösilinder ka uus leiutada.
Ruumiga läheb järjest kitsamaks


Aftermarket.ee-st 10" uus ventikas ajab asja ära vana 14" asemel



