Sillaga on nüüd selline lugu, et on uuesti all, kinni, sirge, kardaan otsas, kõik ilusti kombes ja isegi amordid on küljes.
Paar päeva olen rohkem olnud kanalis kui auto kõrval, aga progress on sellele vaatamata näha. VAZ-i vardad täispikkuses küljes, originaal vedrupaki esimene kinnitus on nagu rusikas silmaauku, täpselt sama lai kui siksi oma, seal polnud suurt kunsti midagi, polt läbi ja küljes ta oligi. Teiste varrastega võtsime kaasa ka teised kinnitused mis originaalis käisid pikematele varrastele, aga väikese modimise läbi said need kohandatud väiksemate varraste tarbeks. Sai ka neile augud puuritud keresse ja needki kondid omale kohale visatud. Siis hakkas räige metallitöö pihta. 4mm paksune raud välja nii palju kui seda garaaži all leidus ja lõikama. Alumised kinnitused ja ülemised kinnitused. Vahepeal tuli isegi rauapõud, pidin seda lahendama mingisuguse karpraua ühe seina küljest ära lõikamisega. Said asjad ilusaks käiatud, hulganisti auke puuritud ja uuristatud. Võttis see aega vaid paar päeva, kui silla alt ära sain kiskuda ja maas kõik kenasti kinni keevitada. Kuigi tagasilööke peab siiski olema. Olin just silla ära värvinud (värvivalikut ei kommenteeri

) ja amort ei istu enam omale kohale, kuna liigutasin vedrutaldrikuid. No polnud hullu midagi, jälle metallikogu välja, parajad jupid papist žablooni järgi ja uuesti keevitusse. Käiasin ka faasid sisse, et saaks ikkagi korralikult kinni säristada, niisama ots otsaga on vähe jama, äkki ei jää nii tugev kui vaja. Ehitasin ka ülemised amordikinnitused valmis ja nüüd on sild täielikus koosseisus all, mosse ei õõtsu tagaosast enam nagu kummipall ja kui rattad maast õhku tõsta siis vedru ei irdu omalt kohalt (tuleb veel probleemiks kui vedrusid lõikame, äkki oleks vaja sama läbimõõduga, aga pehmemat vedru)
Mootor tegi üle pika aja jälle natuke tööd, õlirõhk olemas, gene laeb, käima läks hästi, üldiselt hea. Käigukasti viskasin alla, sinna sai väike modifikatsioon tehtud volvo survelaagri näol. Kuna grafiitlaager eriti kaua ei kesta, kipub kuumaga mõranema siis iga kuu ei tahaks kasti alt ära kiskuda vaid panin volvo survelaagri. Muhvi osa istus täpselt keskmisest avast läbi, puurisin kaks auku, keermestasin ja keerasin kaks kruvi laagri stoperdamiseks sisse. Proovinud veel ei ole, aga ära mahtus ilusti, kuigi siduri reguleerimisvarrast tuli natuke koomamale keerata.
Vahepeal tulid kohale ka VW golf I tagatiiva kaared, muljed tehtud, et millised mosse küljes välja näeksid ja ütleks et pole paha, nüüd tuleb vaid normaalne velg saada kuskilt, laiaks keevitada (4,5" on golfi kaarega ruumi ligi 15cm) ja saab suuremate keretööde kallale minna.









