rookierice kirjutas:
Paras üllatus, et selline suur toyota oli raami peal
Ega see raam niiväga raam ei olegi, üsna kerge ja niru teine, ime et ta oma raskuse all kokku ei vaju.

Kogu auto koos raamiga kokku kaalub samapalju või isegi vähem kui sama klassi tänapäevane kandevkerega keskauto (1300-1400kg).
Nagu ka pildilt näha, siis raami on põhiliselt vaja mootori ja sabaotsa toetamiseks, mujalt on raami konstruktsioon peaaegu olematu.
2,1 diisli tähistust kohtab mõnes eesti B-varuosakataloogis, mujal ei ole märganud või kohanud.
Võimalik, et 2,1 tähistab kellegi arvates 2188cm3 allapoole ümardatuna...
2,4d (mootoritähis 2L) peaks olema 2,2d (mootritähis L) järeltulija sama ploki peal jämedamate kolbidega.
Nende lihtsate turbota diiselmootorite suur pluss on kättesaadavus ja hind - kui natuke otsida siis kusagilt Eestimaa nurgast ikka leiab, viska ainult aiste vahele ümber. Vajadusel saab ka kapremondikomplekti kenasti kätte.
Ja ega mootor ise ka väga paha pole, aga pigem pooldan arvamust, et selle mootori kõige õigem koht on ikka kaubiku kõhus
2.0 ja 2.6 originaal bensukat võiks soovitada ainult siis, kui on tõsine tahtmine ja rasvane rahakott varnast võtta. Või siis väga heas seisus originaalmootor kohe käepärast. Kui midagi peaks juhtuma, siis sellele lihtsalt ei ole vidinaid võtta mõistliku aja- ja rahakuluga. Tänapäeval saab küll neti teel kõiki juppe, mida üldse olemas on, aga kui iga jubinat peab üle maailma taga otsima, siis see ei ole just päris mõnus ega kiiretoimeline tegevus, eriti kui kere ja veermik nõuavad samasugust juppide väljavõlumist niikuinii.
Kui plaanida algse bensuka asendamist teise bensukaga, siis võibolla pigem juba mõni rohkem levinud bemmi kuuesilindriline...