Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 23:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR
PostitusPostitatud: 14.05.2010 18:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2007 08:25
Postitusi: 3
Mul on muidugi seda sama tööd tehtud just Mariines ja olen rahul. Ega seda tuvastada mingi tehnikaga vist väga ei saagi. Peab asja lahti võtma ja vaatama, mis seisus on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR
PostitusPostitatud: 06.03.2011 12:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2005 17:49
Postitusi: 640
Asukoht: Tallinn
Vaatasin üks päev, et aasta peaaegu möödas viimasest postitusest ja mõtlesin siis teemat väheke uuendada. Tegelikult just auto tuli hooldusest. Selle aasta jooksul pole lihtsalt olnud vaja midagi teha/vahetada. Nüüd hiljuti aga tekkis selleks vajadus kuna läbisõidu ja aja järgi oli õlivahetus aeg käes ning ka hammasrihma vahetus aeg oli käes. Kuna autoga naine sõidab enamjaolt siis seda läbisõitu lihtsalt ei keri sinna nii palju ette. Pilte ma pole suutnud siiani teha :oops: , aga üritan teha mingid paremad pildid mingi aeg.


21.01.2011 : Vahatamine, Sisepuhastus, Mootoripesu. Nüüd on vähemalt mootor mingiks ajaks jälle ilus :).
28.02.2011 : Hammasrihm (Contitech), Hammasrihma rullikud & pinguti (SKF), Generaatoririhm (Contitech), Veepump (GMB), Termostaat (Wahler), Jahutusvedeliku vahetus, Küünlad (NGK), Mootoriõli vahetus (Castrol Magnatec 5W-40 õli + filter (Hengst)), Mootori õhufilter (SCT), Kütusefilter (Febi), Klapikambrikaane tihendid (Victor Reinz), Siduriõli vahetus (DOT4), Tagumised rattalaagrid (SKF), Esimesed veovõlliotsad (HDK), Esimeste veovõllide kaitsekummid, Esimesed "suured" õõtshoova puksid (Febest), Käigukasti simmerlingid (pooltelgede poolsed), Tagumine summutipütt (Fenno) & summuti kummist kinnitused, Summuti sukk, Esimesed kojamehed (BOSCH 533S), Tagumine kojamees (Champion), Tagaluugi ülemise piduritule pirnid said ka uued ja tagaluugi plastiku tüüblid said ka vahetatud.


Läbisõit hetkel 371 000.

Pluss siis, et sai käidud kõigepealt Autospiritis kontrollis ja seejärel alles läks töökotta tegemisse. Kõige parem on kõige juures see, et auto enne kiirendades nagu jõnksutas, alates mingi 3000 pööret, aga nüüd on see kadunud ja kiirendus paranes ka väheke paremuse poole. Küünaldest ega muudest hooldustest see vaevalt on, pigem kas siis summuti või ma ei tea mis. Sildade reguleerimine sai ka tehtud kuna eelmises kohas oli pink paigast ära vist ja jäi rool viltu, nüüd see sirge lõpuks :). Üldjoontes võib autoga vägagi rahule jääda, vastupidavusega. B-varuosade hinnad on ka kallid, rääkimata A-osadest, aga üle mitme aasta teha miski suurem remont pole kõige hullem ma usun.

Järgmise hooldusega peaks ära tegema esimesed piduriklotsid ja käsipiduri trossid (ei anna enam pingutada), hetkel nagu miskit muud ei öeldud et oleks vaja.
Tuleviku plaan (kuna auto suhteliselt hästi oma vastupidavust tõestanud), on auto alumine osa ka üle värvida, aga eks vaatab mis sellest saab.

Paar pilti ka :
Pilt
Pilt

_________________
Skoda Superb Elegance 2.0 D 4x4 2018
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Saab24 - Saab originaal varuosad & muu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR
PostitusPostitatud: 28.03.2011 17:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2005 17:49
Postitusi: 640
Asukoht: Tallinn
Ülevaatusel käidud ja see ka läbitud. Ainukeseks probleemiks võib lugeda katalüsaatorit mis ei tahtnud algul õigeid näite näidata. Samas nad ütlesid, et kui lühikesi otsi sõidad (, mida mu naine ka teeb,) et siis loogiline ka. Põhimõtteliselt, et rohkem gaasi ja siis kõik OK. Teine variant, et vaheta katalüsaator ära. Esimesed pidurisupportid peab ka ära vahetama kuna rem. komplekt enam ei toimi ja ka see neile ei meeldinud. Üks esimene piduriketas siis. Esimesed piduriklotsid vajavad niikuinii vahetust. Eks järgmise hooldusega saab tehtud siis mis vaja. Laes oleva kella sain ka korraks tööle, aga vahepeal loobub koostööst. Peab ikka uuesti lahti võtma ja vaatama, et kust siis halvasti sai joodetud.

_________________
Skoda Superb Elegance 2.0 D 4x4 2018
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Saab24 - Saab originaal varuosad & muu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR
PostitusPostitatud: 12.04.2011 17:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2005 17:49
Postitusi: 640
Asukoht: Tallinn
Esimesed (kasutatud) pidurisupportid sai ära ostetud kuna vahepeal ees pidur jääb peale.
Kaks suverehvi sai ka juurde ostetud. Eelmine suvi sai samuti kaks rehvi soetatud. Nüüd on kõik ühesugused rehvid ehk Bridgestone Dueler HT 684 205/70R15.

Diagnostika tehtud ja minu imeks ABS-s oli ainult üks viga üle aasta tekkinud : Rear Left Sensor, veakood 127, seega enam ei tundugi nii raske ABS tööle saamine, samas, aga kurat teab kas ta siiski tööle hakkab. Teiseks veaks, suuremaks probleemiks tundub olevat mootoris olnud viga : CPC System ja veakoodiks oli 35. See peaks olema mingi klapp (solenoid) või voolikud vms, aga internetist lugedes nagu täpselt aru ei saanud mis see on või mis teha/ vahetada tuleb.

Autodata ütleb selle vea kohta nii :
Fault location : Evaporative emission (EVAP) canister purge valve
Probable Cause : Wiring, (EVAP) canister purge valve, ECM


On kellegil kokkupuuteid või kogemusi sellise veaga?

Täna käisin tellisin esimesed pidurikettad, esimesed piduriklotsid, käsipiduri trossid ka ära ning kui kohal siis vaatab mis neljast supportist kokku saab ning kas on kolve või rem. komplekte ka vaja. Starteri peab ka remonti viima kuna harjad läbi.

_________________
Skoda Superb Elegance 2.0 D 4x4 2018
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Saab24 - Saab originaal varuosad & muu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR
PostitusPostitatud: 06.05.2011 07:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2005 17:49
Postitusi: 640
Asukoht: Tallinn
Nii, nüüdseks siis tehtud :
Esimesed pidurikettad (Bosch)
Esimesed piduriklotsid (Bosch)
Käsipiduri trossid
Esimesed pidurisupportid vahetatud (kasutatud) teiste vastu

Hetkel veereb ja pidurdab paremini kui kunagi varem minu käes olles :), seega mina rahul.

Starter võeti maha ja uuriti, puuriti ja üteldi, et korras. Tegelikult ei saa korras olla ja pean mingi vähe targema inimese leidma kes veale jälile jõuab või siis asi lihtsalt keremassis, et vahepeal ei võta starterit järgi.

Hetkel ootan erinevatest värvitöökodadest pakkumisi, et kui palju maksab niiöelda "seeliku" värvimine ja eks siis saab edasi mõtelda.

_________________
Skoda Superb Elegance 2.0 D 4x4 2018
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Saab24 - Saab originaal varuosad & muu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR
PostitusPostitatud: 09.06.2011 20:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2005 17:49
Postitusi: 640
Asukoht: Tallinn
Värvimise koha pealt on nüüd koht leitud kus tehakse, aga natuke tuleb veel kannatada enne kui viia.
Kui läheb värvimisse siis läheb vahetusse ka esiklaasi liisturing ning hea oleks saada ka samasugune iluvõre nagu mu turbokal. Tagaluugi tiib ei teeks ka paha. Hetkel pole ma neid niikuinii leidnud ning tundub, et see saab üpriski raske olema. Toonklaasi plaan on ka siiani ja võib olla saab selle ka tehtud samas kandis kus asub värvitöökoda. Tagaklaas, tagumised küljeklaasid ning tagumiste usteklaasid õrna musta tooniga.
Kui asi jõuabki ükskord nii kaugele siis tahan kindlasti ka mingeid asisemaid velgi, aga no eks kõik tuleb step by step teha ehk, et vaatab mis saama hakkab tulevikus.

Vahepeal sai siis mindud töökotta otsima lahendust probleemile, et miks mootor vahepeal starterit järgi ei võta. Ise olin täiesti kindel, et asi starteris, aga kui üks töökoda juba oli selle lahti võtnud ning öelnud, et kõik korras siis otsustasin igaks juhuks ka teise töökotta minna. Seal siis sai uuesti maha võetud,vaadatud/kontrollitud ning tuligi välja, et tõesti polegi asi selles. Õnneks oli selle probleemi lahendus lihtne ning piisas miinus akuklemmi vahetusest. Subarul tuleb starterist otse juhe akusse (mass) ning sellepärast ta vahepeal õigesti ei töötanudki.

Veel otsustas auto mõni aeg tagasi, nagu ka üleeelmine aasta, et ta ei taha jahutada ja hakkas keema minema. Eelmine kord piisas muidugi ventilaatori vahetamisest, aga seekord ei piisanud. Sai auto tiritud köie otsas õhtul koju ja järgmine päev töökotta. See oli kusjuures esimene kord kui see auto köie otsas veerema peab ;). Kuna otsast minema lennanud suur voolik lõhkus ka niiöelda radika "kõri" siis oli vajalik uus radiaator mida otseloomulikult kasutatuna ei saanudki ning pidin otsima uue. See osutus ka raskemaks kui oleksin osanud arvata ,aga lõpuks pärast pikki otsinguid, päringuid, ootamist ja arusaamatusi ning kõike muud, suudeti see ikkagi tarnida mulle. Radiaatori vahetusest üksi kahjuks muidugi kasu polnud, sest tuli välja, et ka Wahleri külge läinud termostaat ei tahtnud enam toimetada. Läks ka see siis vahetusse. Veel läksid vahetusse kaks voolikuklambrit. Õnneks seekord piirduski asi ainult sellega ning sai õhutatud ja asi töötab siiani probleemideta.

Viimasel ajal olen avastanud veel seda, et kui sõita 95-ga siis tundub nagu, et auto liigub tõesti natuke erksamini. Kunagi arvasin, et see on tõesti mingite lahjade pillidega meeste jutt, aga võta näpust, tuleb välja, et kehtib vist isegi 2.0 puhul. Peale pidurite hooldust ning summuti vahetamist on üldiselt niikuinii minek tsipa paranenud ning kütusekulu on ka kas 10 sajale (keskmine) või isegi alla selle, millega olen väga rahul.

_________________
Skoda Superb Elegance 2.0 D 4x4 2018
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Saab24 - Saab originaal varuosad & muu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR
PostitusPostitatud: 26.08.2011 20:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2005 17:49
Postitusi: 640
Asukoht: Tallinn
Vahepeal on mu daily driveril nipet näpet saadud tehtud.

30.07.2011 / 379 500 km
Õlivahetus (Castrol Magnatec 5W-40 4 L, Õlifilter Japanparts)
23.08.2011
Esitulede pirnid - Osram Nightbreaker (vanad olid ca. 5 aastat sees olnud :), aga profülaktika mõttes vahetasin ära ning asi paranes)
Ehitajate tee ÜV punkt - esitulede reguleerimine (jällegi, profülaktika mõttes, aga olid siiski paigas ka).
25.08.2011
Uus kõrvalistujapoolne udutule kate (Autospirit) (lõpuks :))
Uus esimene nr. märk ARK-st (vana kohta üteldi ÜV punktis, et kui trahvi ei taha saada siis pane uus, sest praegune LIIGA kulunud)
26.08.2011
Uus esiklaas + esiklaasi liist (Klaasiteeninduse AS-s)
Uued kojamehed Champion

Klaasi vahetades selgus ka muidugi tõsiasi, et miks vana üldse hakkas ülevalt vett sisse laskma pesulas käies. Hetkeseis on aga selline, et auto värvimise plaanid lükkuvad pidevalt edasi ja on juba küsitav, kas üldse värvida. Samas, kui nii edasi sõita, siis ma ei imesta kui varsti peab jälle Klaasiteeninduse poole pöörduma. See vaatepilt mis avanes, kui vana esiklaas eest ära võeti, polnud üldse ilus. Rooste on märksõnaks. Tehti küll relakaga üle ning krunditi seal miskit, aga see pole ka igavene. Tasuks värvida kuna auto ennast igati tõestanud ja ma ei kahtle, et sõidab veel palju muretuid kilomeetreid, aga alumise ringi värvimise eest küsitakse ca. 1000-1500 Eur, mis on peaaegu, et poole selle auto turuväärtuse kanti.

Tellitud sai ka kaks kütusega seotud klappi, üks on mingisugune mahuti moodi mis kapoti all, kõrvalistuja pool ja teine on filter/klapp mis selle samale mahutile käib.
Diagnostikas näitas viga 35, CPC System, millest ma täpselt aru ei saa, aga lugedes selgus, et on seotud teatud kolme kütusega seotud varuosaga. Kaks nendest tellitud ning ühte otsin kust saada, sest esinduses uus 185 Eur.

Kütusekulust : maanteele mitte väga ronides ja mitte tipptunni ajal ainult sõites on minu 400-500 km keskmised jäänud 8,3-9,5 vahele.
Maantee on siiani 10 L sajale, selle vastu ei saa :).

Väga tahaks muidugi teada, et miks ta kiirendades ikkagi väheke jõnksutab. Sellele küsimusele vastust pole suutnud mulle keegi siiani anda. Nüüd muidugi peale mingit 5-te aastat on auto tagaosas ka mingi kobin tekkinud ja arvan, et nendeks on amordipadjad ning võib olla ka amordid ise. Seega kuna seda esineb üliharva siis veel pole vajadust, aga tulevikus äkki peab ka tagumiste amortide vahetuse ette võtma.

_________________
Skoda Superb Elegance 2.0 D 4x4 2018
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Saab24 - Saab originaal varuosad & muu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR
PostitusPostitatud: 07.09.2011 07:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2005 17:49
Postitusi: 640
Asukoht: Tallinn
Mõtlesin, et lisaks vahelduseks paar pilti. Mitte, et küll midagi palju muutunud oleks, aga still :) :
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Skoda Superb Elegance 2.0 D 4x4 2018
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Saab24 - Saab originaal varuosad & muu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR
PostitusPostitatud: 02.04.2012 13:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2005 17:49
Postitusi: 640
Asukoht: Tallinn
Pole pikka aega midagi kirjutanud. Olenemata suurele läbisõidule sõidab endiselt ja vahepeal natuke jälle nokitsetud :)!

21.10.2011 sai käidud Autospiritis kontrollis kus räägiti mulle :
Roolilatt veidi õline
Latis väike lõtk
E. pooltelgede tihendid lekivad
Tagumised pidurid kehvad
E. stab liigendid kolksuvad
Esiamordid tugevalt roostes (tolmukatte alt)

13.01.2012 sai tehtud hooldus (läbisõit 386 500 km):
Mootoriõli vahetus (Castrol GTX Magnatec 5W-40 C3 õli, õlifilter Knecht)
Esimese differentsiaaliõli vahetus (Castrol Syntrax Universal 75W-90)
Käigukastiõli vahetus (Castrol Syntrax Universal 75W-90)
Tagumise differentsiaaliõli vahetus (Castrol Syntrax Universal 75W-90)
Roolivõimendiõli vahetus (Castrol ATF-TQ Dexron III)
Piduriõli vahetus (Castrol Response DOT 4)
Sidurõli vahetus (Castrol Response DOT 4)
Mootori õhufilter (Fram)
Kütusefilter (Blue Print)
Süüteküünlad (NGK)
Kojamehed ees,taga (Champion, raamiga)
Salongi said kõik LED pirnid, numbrivalgustitesse ja esimestesse parktuledes ka nüüd LED-d.

23.01.2012 =
Bassikõlari element Blaupunkt GT Power (12", 264 W RMS).
Võimendi jääb vähe lahjaks, aga elab üle. Parem kui eelmine.

15.02.2012 =
Poleerimine
Keemiline sisepuhastus
Mootoripesu

16.02.2012 =
Autospiritis
Veermiku kontroll
Uued esimesed stabilisaatori liigendid (kondid) - A osad
Uued esimese stabilisaatori puksid - A osad

Pilte ka. Kvaliteet annab soovida, aga midagigi.
Pilt
Pilt

29.03.2012 =
Uued esimesed pidurisupportid (Triscan)
Uued pidurisadula liugurid + ligurite tihendid (NK)
Uued esimesed pidurikettad (Delphi)
Uued esimesed piduriklotsid (Icer)
Käsipidurit sai ka reguleeritud

31.03.2012 =
Sai soetatud 2009 Legacy 17" valuveljed, millel müüja sõnul eritellimus värv peal.
Rehvideks 215/50R17 2 x Dunlop Sp Sport 01 (ees) ja Goodyear Eagle NCT 5 (taga). Rehvid sai valitud asendusmõõdu järgi originaalile.
Sõiduomadustelt midagi hullu pole, pigem vähe jäigem kui enne ning ise olen väga rahul tulemusega.
Nüüd tuleb veel see toonklaas ka kiiresti ikka saada :twisted: .
Pilt
Pilt

_________________
Skoda Superb Elegance 2.0 D 4x4 2018
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Saab24 - Saab originaal varuosad & muu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR
PostitusPostitatud: 29.05.2012 18:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2005 17:49
Postitusi: 640
Asukoht: Tallinn
Nii nüüd viimase kuu ajaga sai palju tehtud kuid nipet näpet veel teha.

28.04.2012 =
Ülevaatusel käidud

28.04.2012 =
Jaapani Auto OÜ-s elektritööd.
Kahjuks palju asju jäi siiski korda tegemata.

29.04.2012=
Sai soetatud lammutusest korralik rooli lintkaabel ning ka tagumine ABS rõngas, aga hiljem tuli välja, et ka esimesel on tükk vahelt ära. Tagumise sain, aga esimest kahjuks mitte, seega vahetamisel pole hetkel mõtet. Tööle niikuinii ei hakka ja pole teda nii väga vaja ka. Kasu oli nii palju kõigest, et airbag ja signaal töötavadki nüüd lõpuks.

30.04.2012 =
Külastasin selle autoga esimest korda Speedster OÜ-d kus Hannes viskas CO probleemile pilgu peale ning tuli välja, et lambda andur saba andnud ning juhe polnud mootorijuhtmestiku pistikuski. Kui täpsem olla siis polnud lambdal pistikutki vaid lihtsalt lahtised juhtmeotsad. Selle peale sai siis otsima hakatud universaalset lambdaandurit, mille Hannes lubas paigaldada ning ütles, et 99% juhtudest töötab universaalne lambda väga edukalt. Sai siis NTK (NGK) toodang soetatud, aga vahetama pole veel kahjuks jõudnud.

28.05.2012 =
Sai töökojas käidud ning vahetatud kõik mis vähegi vahetamist vajas, jäi tee peale ja mida oli saada.

Sidurikomplekt LUK
Hooratta laager 806212020 - orig.
Roolilati kaitsekumm K82.70.0506
Esiamordid Sachs Super Touring (gaas)
Esimeste amortide tugilaagrid Sachs
Esimeste amortide läbilöögipuksid ja tolmukatted Polcar
Sisemised rooliotsad Sidem
Välimised rooliotsad Lemförder
Šarniirid Lemförder
Esimese õõtshoova "suured puksid" - kanduriga - Fe-best
Esimese õõtshoova "väikesed puksid"
Tagasillatala puksid Longho
Differentsiaali kanduri puksid 41322-AC040 - orig.
Tagasilla pikkivarda puksid 20271-AA021
Tagasilla ristivarda puksid 20251-AA000
Tagasilla ristivarda puksid 20251-AA021
Tagumised stabilisaatori liigendid Longho
Tagumised stabilisaatori puksid Fe-best
Tagumised piduritrumlid Herth+Buss Jakoparts
Tagumised trummelpiduriklotsid Herth+Buss Jakoparts
Süütejuhtmed NGK sai ka soetatud, aga kahjuks olid valed ning kohe kui ringi vahetan need, vahetan ka need ära.
Süüteküünlad NGK
Sildade reguleerimine
Katalüsaator eemaldatud - oli auk sees ja läbi.

Tellitud sai :

2x Pedaali kattekumm - orig.
Tagumise kojamehe mutri plastikkate - orig.
Salongipuhuri reguleerimispaneeli valgustuspirnid - orig.
Kõrvalistujapoolse salongi klaasilüliti plastikümbris - orig.
Tagastange tala - orig.

Pilt

_________________
Skoda Superb Elegance 2.0 D 4x4 2018
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Saab24 - Saab originaal varuosad & muu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR
PostitusPostitatud: 29.05.2012 20:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 21:57
Postitusi: 2079
Asukoht: Tallinn
Väga viisakas on Legacy velgedega ning 17'' mõjub üllatavalt suurena seal all. Vägev :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR
PostitusPostitatud: 01.09.2012 23:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2005 17:49
Postitusi: 640
Asukoht: Tallinn
Kütusekulu pärast lambda anduri paigaldamist märgatavalt paranenud.
Maanteel ca 7,5-8,5 sajale ja linnas ca. 10 sajale.

30.08.2012=
QSP universaalsed punased porilapatsid paigaldatud ;).

31.08.2012=
Õlivahetus 401 500 km (Castrol Magnatec 5W-40, filter Knecht OC195)
Pilt

_________________
Skoda Superb Elegance 2.0 D 4x4 2018
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Saab24 - Saab originaal varuosad & muu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR
PostitusPostitatud: 01.09.2012 23:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Üldiselt olen ise ka noolinud forresteri, küll aga järgmist mudelit, tunduvad vist maru vastupidavad autod olema , samuti peaks meie talves hakkama saama.
Teemasse kah, miks panid külge need nõmedad nö Rally style lapakad?

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR
PostitusPostitatud: 01.09.2012 23:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2007 17:31
Postitusi: 1072
Asukoht: tallinn - stockholm
Kirjuta ikka vahepeal muud ka. Muidu tunne, et auto vaid tõstukil ongi. Suporte läheb kuidagi palju. Tundub, et japsida tüüpviga või naine pidurdab nii rahulikult , et jäävad lihtsalt kinni. Vaadates seda summat mis masinasse pandud remondi arvelt siis tee ikka värvitöö ka ära. Miinustes oled nagunii juba omadega :D

_________________
crx- 1,6@91kw
325tds@ 105kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR
PostitusPostitatud: 02.09.2012 03:07 

Liitunud: 10.10.2007 11:23
Postitusi: 320
Masin on täitsa kena ja aus, aga monsteri kleepsud ja need jubedad porilapakad muudavad välimust ikka tunduvalt koledamaks.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7