Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 02:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Volvo 850
PostitusPostitatud: 30.05.2012 22:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
tere jälle,hetkel siis silma jäänud volvo 850 seeria.
kuna volvode kohalt suht võhik,siis küsiks mis mootoriga oleks mõistlik võtta?
mis on tüüp vead?

ise olen kuulnud et elekter ja turbo mootoritel turbo.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850
PostitusPostitatud: 30.05.2012 23:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Väga hea valik!
Kindlasti ka peale sinu eelmisi autosi nagu mersu ja sunny ei suudaks sa ära imestada kui mugav ja vaikne võib üks vana auto olla.
Jupid ei ole kallid, ei lagune. Kütust võtavad nad kõik enamvähem ühepalju (rääkides bensukatest), olen omanud nii umbestäpselt viite 8 seeria volvot kindlasti, nii universaali kui sedaani. Universaalidel kipub tagaluuk kolisema nagu sierradel aga seda annab arstida tavalise isoleerteibiga.
Isiklikult pean enda omadest lemmikuimaks ühte sedaan kerega 95 aasta 850-i millel tavaline 2.5 125kw mootor. Liikus täitsa normaaselt ja kütusekulu oli rahulikult sõites keskmiselt 9. Panin ta ükspäev lambist turu kõige kalleima hinnaga müüki ja läks kohe hommikul vara ära. Kuulutus kah säilinud : http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=3431

Igatahes mina olen kahe käega poolt ja söön oma mütsi kui sa peaksid sellise ostma ja rahul ei ole!

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850
PostitusPostitatud: 30.05.2012 23:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
kas sl on muidu 166kw ka kogemusi? :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850
PostitusPostitatud: 30.05.2012 23:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.11.2008 16:14
Postitusi: 2382
Asukoht: jüri
On, kui ka 155kwiga. Suht lollikindel auto. Kui turbo korras ei tohiks erilisi probleeme olla. Stabikakondid aegajalt. Tomatkasti tuleks vältida.

_________________
Veo-ja sõiduautode remont
Hooldus-ja värvitööd. http://www.pettompluss.ee/
Uued rehvid ning rehvitööd.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850
PostitusPostitatud: 31.05.2012 00:58 

Liitunud: 28.04.2011 19:41
Postitusi: 39
Kõige uuem 850 on nüüdseks vähemalt 15 aastat vana. Seega igasugu see töötab ja too ei tööta jutt on lihtsalt mula. Võta kõige korralikum isend, mille leiad. Ongi kogu jutt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850
PostitusPostitatud: 31.05.2012 02:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
850 kindlapeale minek jah, endalgi paar tk olnud, ja võtaks uuesti ligi. Roostega pole samuti probleeme.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850
PostitusPostitatud: 31.05.2012 03:25 

Liitunud: 05.04.2011 09:28
Postitusi: 117
Asukoht: tartu
sõidan igapäevaseld 2,4l 850 atm kastiga ja sorry aga see masin on ikka rämedal jänune.muidu sõidu mugavuse poolest on supper.ja peab vastu ka.kuigi külje liistud ei tah minu isendil küljes püsida.ja see 103kw mis kapotte all on ei liiguta seda kere ka kohe mitte kuidagi edasi.1,5l japsi peald sinna rooli istuda ja vajutama kukkuda siis tundub nagu täiesti olematu kiirendusega masin või rikkub kogu funi see atm ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850
PostitusPostitatud: 31.05.2012 08:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Tormsile vastupidiselt julgeks ma väita et tomatkasti ei tule vältida, sõidavad need tomatid elulõpuni.
166kw oli mul tomat aga 155kw manuaal, T5-e valiks vist kindlasti manuaali kuna palju parem kipitada.

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850
PostitusPostitatud: 31.05.2012 11:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.11.2008 16:14
Postitusi: 2382
Asukoht: jüri
Volvo 850 1991-1997a. 103-184kw
Kere.
Kered on küll kõik tsingitud aga halva kohtlemise (uksega peksmised, kuskile vastu ajamised, kraapimised jne) kahjustavad värvialust tsinki ja kere hakkab roostetama. Kivitäkked kapotil ja üldse esiosal, esimesed poritiiva ääred, mis tahestahtmata saavad pihta kivide ja liivaga. Tagumised poritiiva ääred samamoodi ning koht kus poritiib ühtib stangega. Ukseääred, mis lüüakse kuskile vastu. Tagauks avada siis plastik karbi ja kere vahel võib esineda roostet. Samuti tagaluugi ääred (seda nii sedaanil kui universaalil). Kui mehhaaniliselt vigastada saanud kohad välja arvata, ei leia isegi uuena Eestist ostetud autodel märkimisväärseid kahjustusi.
Tihti juhtub ka et ukse piiraja läheb ukse sees pooleks ja uks hakkab raksuma kui avada ja sulgeda.

Mootor.
Enamlevinud on kahekümneklapilised 2,4liitrised (125 kW, sageli mainitud ka kui 2,5), vähem liigub nn säästuvarianti, millel on kaks klappi silindri kohta (103 kW). Mõnel turul müüdi ka samatüübilisi kaheliitriseid mootoreid. Audilt pärineb aga samuti 2,5liitrine, väga ökonoomne, küllaltki mürarikas ja pikaealine R-5-diiselmootor (103KW).
Turboga mootoriga isendi ostmisel tuleb kindlasti veenduda turbo korrasolekus. Kas hoiab rõhku, puhub korralikult, pole õlilekkeid, õli puhtust.
Kui on näha, et õlikorgi ümbrus on õline ei tasu kohe hakata mõtlema kõige hullemat. Suuremal osal on väsinud õlikorgi tihend või siis on umbes karterituulutus.
Enim vastupidavad on 125kw GLT mudelid. Nendega sõida , vaheta õli ja jälle sõida. (Loomulikult kui muud hooldused korrapäraselt teha.)
T5 on samamoodi vastupidavad, kui nende eest hoolitseda ja kõrvaldada kohe vead mis tekivad. Nende edasilükkamisel võivad olla väga kurvad tagajärjed. Alustades turbost, lõpetades mootori kotti laskmisega.
Bensiinimootoritel võib muresid tekitada ummistuv karterituulutus – seda võiks korra aastas kontrollida-puhastada. Üsna levinud on katkine ülemine mootoripadi

Käigukast.
Automaatkastidega on lood nagu nad on. Kellel kestab, kellel ei kesta.
Vigadest:
Libisevad käigud. (vähe õli kastis või halvemal juhul kettad kulunud)
Raksuga sisse minevad käigud.
Vilkuv nool armatuuris.
Lekked veovõlli aukudest.

Manual kastid peavad hästi vastu. Kannatavad suurt koormust ja väga lollikindlad. Kui siis ainult väsinud või kulunud sünkrod või kõrisevad peavõlli laagrid.

Veermik.
Kuluvamateks osadeks on stabilisaatorvarda liigendid ning õõtshoova puksid, kuid need pole sugugi kallid. Kehvem on lugu, kui kolisema peaks hakkama roolilatt või tagasild. Roolilatt on kallis parandada ja tagasilla remont (2 puksi vahetus) aeganõudev töö.
Streikida võib ka käsipidur. Tihti piisab trosside pingutamisest, kui see enam ei aita siis vahetada käsipiduritrossid.
http://www.autoleht.ee/tests/test_old?test_old_id=2045 Tasub lugeda üldist kokkuvõtet ja arvustust

Volvoklubist.

Mina pole nende aisin warnerite kastide kohta midagi head kuulnud.

_________________
Veo-ja sõiduautode remont
Hooldus-ja värvitööd. http://www.pettompluss.ee/
Uued rehvid ning rehvitööd.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850
PostitusPostitatud: 31.05.2012 11:46 

Liitunud: 09.05.2006 16:08
Postitusi: 964
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa
Hmm... 103kw bensukas on mul. ATM kastiga.. Ei ütleks, et ta nii janune on.. Trass on 100/110'ga sõites 7.6 kompuutri järgi.. Linn on sinna 13+ kanti.


Minu aparaat liigub, sesmõttes, et 100kw masin ei peagi paremini liikuma. Kere on hea.. Põhja alt on nagu uus :P

1992-1994 oli suure tulega, edasi kuni 97 tuli kitsa silmaga. Nii palju kui mina nii ühe, kui teisega sõitnud olen, siis vanatüübi tuled näitavad paremini - see minu arvamus vähemalt.


Aga mis mind tagasi volvo juurde tõi oli see, et MUGAV on.

ATM kast on saanud igatepidi retsi - aga asi on kestnud minu käes 160 tuhat ja kestab ka edasi. Kasti jahutus on ainult natukene ümber tehtud.

Ahjaa, probleemseks on vabalthingaval väljalaskekollektor - kipub mõranema see malmkolle :D

Täispauk veermikuremont ei ole kallis ja kestab ilusti väga muretuid kilomeetreid (v.a. esimesed kondid).

_________________
Autokile.eu - Suurim valik kattekilesid ja tuletoonkilesid! !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850
PostitusPostitatud: 31.05.2012 17:14 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Tarvi sa oled sõitnud enda omaga 160 000km? :D

Endal ka kunagi 850 T5 166kw manuaal olnud, hääled on väga mõnusad ning kuuldatavasti on lihtne jõudu juurde keerata. Mugav pill on küll. Soomes sai kainekas olla T5 166kw automaadiga, ei saanud kaifi kätte, manuaal ikka etem selles osas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850
PostitusPostitatud: 31.05.2012 18:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
hetkel nagu pinnale jäänud 125 kw ja 166kw nii sedaan kui ka universaal,manuaal kastiga


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850
PostitusPostitatud: 31.05.2012 19:10 

Liitunud: 09.05.2006 16:08
Postitusi: 964
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa
Harri_K kirjutas:
Tarvi sa oled sõitnud enda omaga 160 000km? :D

Endal ka kunagi 850 T5 166kw manuaal olnud, hääled on väga mõnusad ning kuuldatavasti on lihtne jõudu juurde keerata. Mugav pill on küll. Soomes sai kainekas olla T5 166kw automaadiga, ei saanud kaifi kätte, manuaal ikka etem selles osas.



No.. ütleme nii et suve lõpuks on 160 tuhat läbitud.. :D


Mina soovitan võtta Turbokas, sellele n/a nukad ja nipetnäpet teha saad hea püssi endale! :)

_________________
Autokile.eu - Suurim valik kattekilesid ja tuletoonkilesid! !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850
PostitusPostitatud: 31.05.2012 22:59 

Liitunud: 05.04.2011 09:28
Postitusi: 117
Asukoht: tartu
eee sellesuhtes et see kast atm kast on pommi kindel.sellega saanud igasugustt lollusid tehtud ja töötab siiamaani.aga jah see viga on et see kast on ikka väga uimane.aga kui raha on kütti jaoks.siis ega viga tall ei ole sõidu mugavus on supper võrreldes jaapanlasega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 850
PostitusPostitatud: 01.06.2012 00:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
hetkel tuleb kindlasti manuaalkastiga auto,mulle ei meeldi eriti automaat.
rahakott nagu mul on siis ei hakka automaadi mugavuse pärast rohkem laristama bensu peale,kogu pauk mis mootorist tuleb peab ka ennast näitama,kas või 1.4 civicu puhul :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7