
Sai siis lõpetatud projekt õumMeidEllaPläkk , suure hurraaga said neerud ka mustaks.
See selleks , ma ei teagi , mis udukad mul ees on, kuna nad on musta taustaga ja luubid. Noh proovisin selle peale kollast kilet ja tulemust on pildilt näha. Veidi imelik jääb tumedal tulel kollane kile. Ideeliselt v6iks proovida h1 pesaga led pirne , aga ma ei ole veel süvenenud kust neid saab. Muidugi oleks vast soodsaim variant ise kokku joota.
Teisena sai vähe näpitud pumbakaant , päris viimases asendis Jäid pöörded lonkama , aga siis oli ka jõudu nii palju , et asjal igas asendis lihtsalt rehv suitses all. Kruttisin sõidetavale kohale tagasi , ütleme nii , et ratast ringi ei tõmba asfaldi peal , aga kuidagist sõita jaksab. Samas kui lükata õigesse originaal asendisse , siis pole üldse mingit jõudu. Samas siis pöörded ei uju ja tulevad sujuvalt (ilma jõnksatusteta ) alla. Igastahes tuleb kuskilt see papp välja võluda ja lasta mõnel targemal juhe taha panna ja uurida , mis seda fuelcutti põhjustab.
Samas huvitav teema on selle mootoriga veel see , et gaasitades on kuulda turpsi vilinat , äkki hoopistükis on see rõhuklapp kinni kiilunud. Peaks kellgilt manomeetrit laenama , aga pole veel kedagi sellist kohanud , kel see on.
Ja kas keegi oskab öelda , mis selle normaalne süüte paneku plunseri tõus on? Isegi nõksu v6iks äkki varajasemaks panna.