Deadboy48 kirjutas:
Tundub, et mootoril on veel mingi kala sees kuna väidetavalt peaks K20 mootor elama 6000RPM kuni lõpuni suht julmalt aga minul ei tundu see olevat nii.
Eile sai suht puhta huvi pärast pirta teel ühel valgel fiat coupe turbol seljataha võetud kuna tundus selline kiirendaja olevat. Mis mootor tollel vahel jumal seda teab ... igatahes fooritagant astus minema päris nobedalt. Kannul püsis isegi aga niipea kui 7600 RPM ületatud sai vajus auto ära ning rabeles kiirendamisega ja justkui tõmbas piduri peale. Võibolla ajutine/igavene õhuvõtt poob, kütusesurve ei ole piisav või summuti leke ... täpselt veel ei tea milles asi aga eks peab asja uurima.
Lähiajal peab lõikama ikka ette alla augu ära ja vedama korralikud Al torud ,et saaks värsket õhku ning ei peaks osaliselt radikalt tulevad sooja õhku sisselaskesse imema. Samuti summuti peab üle käima. Tundub et viimane ummistus torudes lõhkus mingi tihendi ära kuna kerge lõrin on justkui kohapealt minnes, sõites ei ole midagi ebanormaaset kuulda.
ega vabalt hingavaga polegi mõtet ikka turbokat püüda ja egas see honda mootor nüüd mingi elu minekuga ka pole

Aga iseenesest tubli töö on ära tehtud...
