Tõnis_S kirjutas:
Seda saksast masinate ülistust lugedes /.../ miks nad peaks laduma suuremaid summasid masina alla ja see siis odavalt ära müüa? Ok, otsesed kolksud ja hoolde teevad ära, aga seda tehakse siin ka ju. Või kui ei tehta, siis ongi aeg käes, et pole lihtsalt mõtet ja lihtsam kilo hinnaga maha lükata.
Naelapea pihta! Kel Saksas sõbrad, küsige, mida räägitakse neile tehnoülevaatustel? Hästi lühidalt: Eestis on kehvemad teed ning ülevaatustel tuleb vigade list sellest, mis juba vajab vahetamist. Ja vahest harva mainitakse ära, et mingi puks hakkab varsti väsima vms. Saksas seevastu ei lähe see puks, sharniir vms läbi mitte kuude-aastaga, vaid aeglasemalt ja ülevaatusel saad teada üsna täpselt, millised kulud ootavad ees enne järgmist ülevaatust. Siis omanik otsustabki, kas on väärt remontida või müüa ära praegu, kui
auto on veel sisuliselt korras. Siis jõuabki see auto Leetu, kust meie autoärikad selle siia tarivad, inimene ostab auto ja auto on tõesti veel korras! Ainult et kui need algavad veermikuprobleemid lükkuks Saksa teedel edasi veel aastaid, siis Eestis on järgmiseks ülevaatuseks vaja juba midagi vahetada ja ülejärgmiseks juba hoopis palju asju. Aga ostes oligi ju veel "napilt korras", sealt ka see ülistuslaul.
Laurit kirjutas:
A4 võtaks, eelisatult otse saksast.
Rahakotisõbralikum oleks korralik ja hooldatud auto Eestist osta.
Kokkuvõttes vahetadki "äsja saksast" autol kõik kuluosad aasta jooksul ära. Rääkimata esmasest arvelevõtust ja rihmade-rullide-vedelike vahetusest. Üldjuhul on need Ä S`st autod kallimadki.
Seega, igati otstarbekam on soetada Eestis vähemalt 1-2 aastat viibinud hooldatud ja korralik sõiduk. See sõiduk on paremas korras kui platsil müüdav numbriteta "heas korras" sõiduk.