Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 23:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 88 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Speedest Dunlop Racing 2009 arutelu, hala ja möla
PostitusPostitatud: 30.04.2009 14:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.04.2005 14:36
Postitusi: 8
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Ja-jaa, päris pikk ja valgustav arvamustevahetus on siin välja kujunenud. Hala ja möla välja jättes :). Võib-olla oleks parim lahendus sellel hooajal lisaks mõnelegi muudatusele EMV korralduses, lisada jälle superfinaal, mis kindlasti oleks kena õigustus 3x suuremale osalustasule ja ühtlasi annaks võimaluse "väikestele vendadele" Pärteli lemmikutele kohta kätte näidata. Seal pole ju enam tähtsust, kui kiiresti sõiduk suudab läbida veerandmiili vaid kui täpselt suudab piloot ajastada selle läbimise. Ma võin muidugi rängalt eksida nii, et palun ärga pahandage.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Speedest Dunlop Racing 2009 arutelu, hala ja möla
PostitusPostitatud: 30.04.2009 15:49 

Liitunud: 07.06.2005 16:44
Postitusi: 21
Nojah, võistlustel on kõigil palju tegemist, ilmselt ei ole tähele pandud, kui palju ma olin 1000+ hj B-klassi kiireimate boksides. Lisaks muudele arutamistele on ju käigukastid, rehvid ja vedrustus samad, mootoricombo erinevus on suht pisiasi.

Minu üle on 10 a naerdud, väike immuunsus juba tekkinud. Millegipärast 10 sek ja kiiremad võistlejad (klassist sõltumata) eriti ei naera, kui üldse...

Võib-olla ei ole küsimus mitte ainult minu suhtumises kaasvõistlejatesse, vaid pisut ka inimeste suhtumises Eesti meistritiitlisse. Kui 1500 või siis alega 3x1500 nelja etapi eest on liiga palju, siis minu arvates see inimene ei väärtusta Eesti meistritiitlit.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Speedest Dunlop Racing 2009 arutelu, hala ja möla
PostitusPostitatud: 30.04.2009 17:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
partel kirjutas:
Võib-olla ei ole küsimus mitte ainult minu suhtumises kaasvõistlejatesse, vaid pisut ka inimeste suhtumises Eesti meistritiitlisse. Kui 1500 või siis alega 3x1500 nelja etapi eest on liiga palju, siis minu arvates see inimene ei väärtusta Eesti meistritiitlit.

Et mida rohkem maksad, seda rohkem oled selle vääriline ?
Kummaline arusaam taaskord ...
Jätkuvalt küsin, et mehed, kes toovad võrdluseks Soome ja Usa siia, olete endile selgeks teinud ka palgavahe ja aftermarket juppide hinnad ?
Sellise loogika järgi ei ole ükski välisvõistleja, Soomet pean silmas hetkel, väärt EMV poodiumi kohta, kuna tema palga juures on see nohu summa ?
Just pealtvaataja peaks show kinni maksma, mitte võitlejate hinge pooma, kellele kuluks just see lisa summa spets kütuse ostmiseks, mida pealtvaataja nagunii kinni ei maksa ?

Lihtsalt arutlen, ei ründa/solva kedagi :)

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Speedest Dunlop Racing 2009 arutelu, hala ja möla
PostitusPostitatud: 01.05.2009 09:54 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.04.2003 16:27
Postitusi: 184
Asukoht: Tartu
Outlaw pole vaid suurtele ja võimsatele. Seal peaks sõitma ka need kelle modifikatsioonid mujal klassides sõita ei luba või kes kaaluvad liiga vähe, et teistesse klassidesse mahtuda.
Ürituse peaksid kinni maksma suures osas siiski sponsorid ja nüüd, mil meil on meediakajastus vähemalt reporteri näol siis asi kindlasti ka selles suunas liikuma hakkab.
Hetkel on vaja lihtsalt suurt summat raha, et võistlustel oleks tagatud tribüünid, turvalisus, ajavõtt, tablood, kaalud jne jne kulud mida me ette et kujuta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Speedest Dunlop Racing 2009 arutelu, hala ja möla
PostitusPostitatud: 01.05.2009 10:12 

Liitunud: 01.05.2009 09:09
Postitusi: 5
korke kirjutas:
Mõtle nüüd...
Soomes on osalus tasu 10k + Ja vaata kui vinged üritused need seal on !!!!

Maksku see osalus tasu 5k ...tuleks ikka kohale !!!
Sest see osalus tasu hind on nii mõttetu osa tehnika maksumusest.

Tra....ma tahaks näha kuidas Te hakkate halama kui ringrajale EMV jõuate. Seal osalus tasud ju hoopis teised ning võistlemis kulu veel jõhkram !!!
Ja kas tõesti arvatte ,et võistluse korraladajad panevad JÕHKRA kasumi tasku ? Hea ,et peale maksma ei pea.

Kui see osalustasu on nii mõttetu raha,siis miks Sa ajad seda joont,et saaks ühe tasuga sõita mõlemas klassis selle asemel,et maksta seda mõttetut raha ja aidata vähendada korraldajatel kulusid?????
1) vaata ka soomlaste elatustaset!
Soomlased kutsusid eestlasi osalema -50% hinnaga kuna nad saavad aru,et nende stardiraha on eestlastele liiga kallis.
10k my ass! kust Sa tead kui vinged üritused seal on? oled unes näinud või naised saunas rääkisid?
2)Kust prsest Sul on rinkal suurem stardimaks???? sama suur stardiraha kui kiirendusel.Hind jäi samaks ja ei tõstetud seda sellel hooajal.(kust Sa küll selle vale info võtad?) vahe ainult selles,et rinkal saad sõita sama stardiraha eest tunde ja mitu päeva järjest,kiirendusel sekundeid.
3) Oled Sa korraldanud mõnda võistlust,et tead neid kulusid ja tulusid?
Kui tartu autoklubi sai hakkama ilusa yritusega võttes stardiraha ainult 300eeki,siis tahaks näha mille poolest on meistrikad 5 korda paremad kuna maksma peab 5 korda rohkem.

ok kui vaja hinda tõsta,siis tõstke,aga võiks arvestada ka hetke seisuga majanduses. Selline argument,et raske leida üritusele toetajaid ja tõstame siis hinda osalejatel,et tuleks välja omadega on ikka väga vale.. kui ei leia üritusele toetajaid siis võiks mõelda,et ka osalejatele ei joosta raha pikalt ees tormi,et pane reklaam peale ja toetame Sind.


justcraizy kirjutas:
Tõepoolest, vaadake, mida litsents sisaldab. Võttes arvesse oma viimast kukkumis, siis oleksin nõus ka ühe stardi eest maksma 5000 krooni, kui see tähendab seda, et rajal on meedikud ja tuletõrje, mis kokkuvõttes võib päästa minu elu ja tehnika, rääkimata muude kulude katmisest korraldajate seisukohast. Korraldamine pole niisama lihtne...
Ning nagu Korke ütles, see summa on niivõrd väike võrreldes korraliku tehnika ehituskuludega :)

Iseenesest on parteli argument õige, et osalustasu peaks olema way kõrgem. Konkurentsi jäävad tõsised tipptegijad, mis tegelikult omakorda meelitab ligi rohkem sponsoreid.


kle, see kui Sina ei oska tsikliga sõita,oma elu esimesel võistlusel,elu esimesel ajasõidul,esimesel kohtumisel kuusega teed kiirenduses ajalugu esimese kukkumisega tsiklites rajal,ei tähenda seda,et mina ja teised tahaks maksta 5000eeki!! Selle faa-faaa 5k eest ma soovitan Sul kiiresti osta omale rooliamort hoopis,et enam lappama ei läheks. Mõtle kui palju saaks ehitada ratast paremaks kui oleks stardiraha 500 eek 5000 asemel. jääks iga võistlus üle 4500 eek mis on kokku hooajale 20k selle eest saab juba ratast kiiremaks teha.
Kui suured kulud olid siis tsikli ehitamisel eelmise aasta 2 koha mehel emv arvestuses??????? oskad Sa mõne numbri tuua välja ,et targutad?
konkurentsi jäävad tõsised tipptegijad? pead ennast tõsiseks tipptegijaks juba? Äkki peaks mõtlema sellele hoopis kuidas meelitada rajale uusi inimesi? Hetkel e ja f klass ei hiilga kuidagi osalejate arvu poolest


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Speedest Dunlop Racing 2009 arutelu, hala ja möla
PostitusPostitatud: 01.05.2009 11:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.04.2004 10:33
Postitusi: 117
Asukoht: Tartu<--->Ida
Korke, meediastaar ja kõiketeadja! Grow up raisk, nagu tegelt ka! See, et Reporter Sind telekast näitab ja Veedler Sind tunneb ei tähenda, et Sa kõike tead ja kõik nii ongi nagu Sa ütled.
Kui osalustasu Sinu jaoks mõttetu on, miks Sa siis turbo ratast ei ehitanud? Raha nii sitaks kontopeal, et need 10-15k siia sinna, pohhui, mis n***id selle "gaasipliidiga"?
Lihtsalt nii uskumatu on kuulata inimese juttu, fafaa ja te ei tea keegi midagi, mismõttes nagu :? Mingi uus Ain oled või? Anna natuke aega veel, alles saime värdjast lahti!
Huuhh, sr foorum on äge!
Ja Pärtel :lol Ma parem ei hakka, masendav!
Justcrazy, Sa ei pea Korkele pugema tegelt!

Tegelt ühest asjast peaks aru hakkama juba saama, korraldaja jaoks on võistluste organiseerimine ja katmine poole odavam, kui aasta/kaks tagasi, kaspole :) Hinnad on kõik nii all ja enamus asju tehakse omahinnaga, et midagigi teha oleks.
Praegusel ajal tulevad välja asjadel õiged hinnad, mida saate võrrelda majanduskasvu ajaga. Hindade vahe on napilt kahekordne!! Inimesed teevad tööd peaaegu tasuta, et ei peaks kodus istuma!
See on minu arvamus! Ei ole ma mingi majandusanalüütik vaid tavaline Korke fännnn, kes on asjadest sedasi aru saanud :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Speedest Dunlop Racing 2009 arutelu, hala ja möla
PostitusPostitatud: 01.05.2009 16:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.03.2005 05:12
Postitusi: 11
tuletõrje ja kiirabi brigaad on ju küll meeletu väljaminek :D:D:D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Speedest Dunlop Racing 2009 arutelu, hala ja möla
PostitusPostitatud: 01.05.2009 18:47 

Liitunud: 03.07.2006 16:07
Postitusi: 101
Asukoht: Tartu
garlos kirjutas:
tuletõrje ja kiirabi brigaad on ju küll meeletu väljaminek :D:D:D


Mis sulle nalja pakub? Ei ole siis väljaminek või? Kiirabi küsib esimese tunni eest 1000 krooni, kõik järgnevad tunnid, vastavalt kokkuleppele, 800 või 900 krooni. Tuletõrje pisut odavam.

Üleüldse, soovitan sul paar korda mõelda ennem, kui niisama plähmerdama tuled siia. Minu silmis suutsid küll ennast tühikargajaks teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Speedest Dunlop Racing 2009 arutelu, hala ja möla
PostitusPostitatud: 01.05.2009 21:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.08.2005 18:23
Postitusi: 772
justcraizy kirjutas:
Tõepoolest, vaadake, mida litsents sisaldab. Võttes arvesse oma viimast kukkumis, siis oleksin nõus ka ühe stardi eest maksma 5000 krooni, kui see tähendab seda, et rajal on meedikud ja tuletõrje, mis kokkuvõttes võib päästa minu elu ja tehnika, rääkimata muude kulude katmisest korraldajate seisukohast. Korraldamine pole niisama lihtne...
Ning nagu Korke ütles, see summa on niivõrd väike võrreldes korraliku tehnika ehituskuludega :)


Kas sa ei saanud siis Tartus piisavalt abi? :) Ja kui suure osalustasu eest? :wink:
300.- ma pakun.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Speedest Dunlop Racing 2009 arutelu, hala ja möla
PostitusPostitatud: 01.05.2009 21:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
Sponsorite raha oldaks nõus ka 25K maksma osalustasu näol ...
Ega ometi korraldajad sellele loodagi ? Ei noh, rääkides "ala arendamisest" siis on vähemalt "õige" suund võetud :beer
Loeb ikkagi kvaliteet, mitte kvantiteet, selles väises riigis :)

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Speedest Dunlop Racing 2009 arutelu, hala ja möla
PostitusPostitatud: 02.05.2009 02:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
No ju siis on bhra mehed nii jamad korraldajad, et ei suuda numbreid kenasti liita-lahutada, minu teada on SR avalaksud pea iga aasta sponsorite raha eest korraldatud ja pileti/osalemis -tulu läinud korraldajale(SR Team), samas kui nad ei teeks nii head tööd, siis poleks ka sponsoreid ja häid auhindu(millest BHRA üritused unistada võivad)

Eks aeg näitab, kuid sellise suuna juures edasi minnes kohtab järjest tihedamalt kommentaare stiilis "väga suured tänud korraldajatele toreda ürituse eest :beer , kahju et võistlusest osavõtjaid vähe oli
" (tiku-takust)
Kui isegi Urmo Aaval on raskusi sponsorite leidmisega(olgugi, et tema teeb Eesti nime välismaal palju kuulsamaks) siis miks peakski firmad lokaalset rehvipõletamist kinni maksma, neil on endilgi muresi küllaga(ja küll tulevad need paljudele auto remondi töökodadele veel lähiajal, kui suured margi esindused hakkavad oma hindu pushima, et millegigi pealt teenida oleks)

Mõni nädal tagasi usas ühel lokaalsemal kiirendusel käies(mis oli muidugi Eesti omast kordi üle autode jms poolest) märkasin ainult mõnel üksikul sponsori kleepsu peal...eks USA-sse jõudis see kriis ka varem kohale ;)

Aga iseensest tuleks talitada täpselt nii nagu BHRA soovib, kui ei meeldi, siis ära tule! ... :smokin ala areneb, kui imeväel, sest igasugu moluskid jäävad koju :D

me@jääb täitsa huviga ootama, palju seda rahvast kokku voolab tulevastele üritustele või noh pigem, kui vähe...pinget tõstab see, et korraldajad muudkui räägivad, kuidas nad üritusi omast taskust kinni maksavad, aga näe peale mitut aastat pole ikka veel aru saanud, et võiks midagi muud tegema hakata, kui see korraldamine ühestki otsast kasumlik pole :err (iroonia)

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Speedest Dunlop Racing 2009 arutelu, hala ja möla
PostitusPostitatud: 02.05.2009 09:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.05.2003 18:44
Postitusi: 34
Asukoht: Tartu
Väga mööda on see teema siin läinud!

Fakt on see, et korraldamine maksab ja pole kerge. Teiseks, kui asju korralikult ajada ja ilm täiesti alt ei vea, ei tohiks ise peale maksta.

Osalustasu on minu arvates seetõttu tänavu kõrgem, et BHRA soetatud varustust tasuda.
Sellest aastast olemas ju kaalud ja ka tablood! Nii on ju ka pealtvaatajatel huvitavam vaadata.
Mõnele võib tunduda ajastus osavõtutasu kergitamiseks vale, kuid see otsus on juba ammu tehtud.
Mina loodan et tõsised sportlased on ikka kohal.
EMV on ikkagi Eesti Meistrivõistlused, sinna soovin mina ainult parimat!

PS! see on minu arvamus. Kui Sinul on oma ARVAMUS, ei tähenda see seda, et see minu jaoks õigem oleks! Seega pole vaja pikka arutelu minu veenmiseks korraldada. Ehk hoidke endale!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Speedest Dunlop Racing 2009 arutelu, hala ja möla
PostitusPostitatud: 02.05.2009 17:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2004 21:48
Postitusi: 313
Asukoht: Viimsi Racers Country
Toon jälle näite lõunanaabrite juurest. Kuidas on võimalik ,et inimesed teenivad raha üritustega ja samas Meie suured kiirenduskorufeed peavad sealset asja tsirkuseks. Kuidas on võimalik ,et riigis kus majandus on kordi hullemini perses käib 100 sõitjat kes maksavad litsentside ja kogu muu jama eest ja pealtvaatajaid 220 kroonise piletihinnaga tribüünid pilgeni täis rääkimata rajaäärsetest metsanurkadest kuhu kännuotsas istumise eest peab ka sama suure summa välja käima . Ja see pole pooletoobise pihkutaguja võrdlus ameerika või soomega ,vaid selle riigiga kelle kiirenduskultuur on noorem kui meie oma. Härrased möödalasu oleme Meie teinud ja seda juba pika aega tagasi. Ma küsiks tartu tiimi käest kas te olete kunagi miinustes olnud oma üritustega. SR tiim ma tean ,et ei ole. Kas 1000 euri on eales tootnud miinust. Ma ei usu seda sekundit ka. Kui ma ütlesin kunagi ,et selline meeletu alaareng on väga hea ,aga samas ükshetk seisame me lõhkise küna ees. Mind peeti lolliks ja nüüd on see käes. Võistlejaid on vähe osad ei viitsi osad on raha raskustes ja EMV on rahva käest ära võetud. http://www.bhra.ee/register/?page=25&race_id=8& . 2 hooaega tagasi oleks olnud 2 nädalat ennem üritust igas klassis vähemalt 8se eliminaatori jagu võistlejaid regatud.

_________________
Team Ilms-Motorsport
8.48@270km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Speedest Dunlop Racing 2009 arutelu, hala ja möla
PostitusPostitatud: 02.05.2009 21:16 

Liitunud: 09.04.2003 22:06
Postitusi: 182
T-Mac, ma arvan, et selles on osaliselt süüdi ka sõitjad. Point on selles, et keegi ei taha ju kaotada, aga pole olemas klassi, mille võitmiseks sa ei peaks päris suurt hunnikut plekki lauale panema. Isegi selleks, et võita nn. rahvaklass, tegin ma spetsiaalselt selle jaoks auto, ABCD ma parem ei räägigi. Miks Lätis palju võistlejaid on? Seal on paljudel odavamalt võimalik headele kohtadele tulla, sest tase on madalam. Sealne superstaar Ilmars pole meil suuri tegusid teinud, ma südamest loodan, et sel aastal ta käratab selle Audiga siin lõpuks mingeid üheksaid ja teeb meestel jalgealuse tuliseks. Nüüd, kus tase kõrgele aetud ja ML käes, peavad paljud just majanduslikel põhjustel loobuma, sest auto arendamine ja osalemine on jube kallis. Ma võin üsna julgelt väita, et oleme igas klassis Baltikumi parimad ja tegelikult ei peaks me oma autosid ka Soomes ega Rootsis häbenema.
EMV ei ole rahva käest ära võetud, see on muutunud spordiks, nagu iga teine autosport. See iba mida Pärtel siin ajab, kuidas rahvas ainult teda vaatama tuleb ei vasta juba paar aastat tõele, tribüünid ei jookse tühjaks ühegi klassi peale, mis ongi see tase mida me saavutada tahtsime.
Selleks, et tribüüne täis teha, pole korraldajatel muud varianti, kui hakata jälle indiaanlasi ja muud mudru kohale vedama. Ma arvan, et selliste lahendustega saab raske aja üleelatud ja kui ML läbi, siis läheb kõik vanaviisi edasi. Kui olete Soomes NN käinud, siis olete näinud palju rahvast, aga kas kohalikel võistlustel olete käinud? See mägi seal pole üldse nii rahvast tulvil. Nad tahavad ikka tsirkust ja leiba.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Speedest Dunlop Racing 2009 arutelu, hala ja möla
PostitusPostitatud: 03.05.2009 11:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2004 21:48
Postitusi: 313
Asukoht: Viimsi Racers Country
Ardo ma nõustun sinuga täielikult. Mis puudutab Ilmarsit ,siis 200m lõppkiirus 200km/h näitab ,et alahinnata teda ei tohi pole kunagi tohtinud. ja nagu ta ise ütles hõbe ja pronks on eestist käes Kuld on puudu.


PS kui natuke veel ajaloos surkida ,siis kas teate mitmel mehel kukkus kruvikeeraja igaveseks kui muudeti ära klassid. Ma tean see on läbinämmutatud teema ,aga see on fakt mille eest naljalt ei põgene.

_________________
Team Ilms-Motorsport
8.48@270km/h


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 88 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7