Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 18:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 288 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 1988 (Tuunikala)
PostitusPostitatud: 23.06.2012 00:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Uuendaks veel vähe.
Hetkeseisuga auto jälle laiali. Kõik algas lihtsast hommikust, kus sai lahti kistud auto esiots, et vahetada stange kinnitused ja silda vähe remontida. Noh, auto laiali sai, aga nii ta ka jäi ja seisab tänaseni. Aga, kõigel on põhjus, millest hiljem.
Siis sai vaadatud, kuidas saaks paigaldada autotelefoni sellesse "looma". Lõppes asi sellega, et sisu ka nüüd laiali.. :D
Igatahes, asjad pole koos tagasi, sest sai vähe asju juurde.
Tasuta sai siis nagu maast leitud üks GTI esisild koos vent. ketastega. Juurde aga sai ostetud konditsioneerisüsteem, VR6 sisu ja pudinaid-padinaid veel. Ning hetkel tahan alustada läbirääkimisi uue mootori kohapealt. Hetkel midagi ei maini. Rohkem infot siis, kui asi kindel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 1988 (Tuunikala)
PostitusPostitatud: 25.06.2012 23:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Mootori poolepealt on siis teada: läbirääkimised tehtud ja tulemas: mootor, radikas, mootori- ja käigukastiaju, poolteljed, esisild, bensupaak ja bensupump, starter, käiguhoovastik, pedaalid ja ehk ka juhtmestik. Mootoriks tuleb siis, nagu ka ühel foorumlasel eelnevalt oli (tänud siinkohal kasutajale Kaarel21053 know-how eest :) ). Aga jah, tulemas on siis sellele autole aiste vahele VR6 oma täies hiilguses.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 26.06.2012 08:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Mis auto pealt mootori said?Piilud enne karukõhtu ka,kui peale paned?Heas korra vr6-si on võrdlemisi haruldus saada ikka :D

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 26.06.2012 10:37 

Liitunud: 21.04.2010 17:04
Postitusi: 25
Kahvel kirjutas:
Mis auto pealt mootori said?

Kui ei eksi, siis peaks mootor olema pärit selle isendi aiste vahelt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 26.06.2012 10:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Jep, selle isendi pealt mootor tuleb. Auto eelmise omaniku käest tean vähe hooldusajalugu, aga plaanis on ta laiali kiskuda küll ja teha vähe jõudlust parandav remont talle. Pealegi, mootor vaja juba igaks juhuks sellepärast lahti kiskuda, et õli, mis sisse pandi, polnud arvatavasti VW originaal, ning isa bussi pealt näha, et maru kapriissed on nad selle õli suhtes. Et kui teha, siis ikka korralikult. Plaanis on kas sünnipäevaks või järgmise aasta hooaja alguseks ta siis uue mootoriga teedele saada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 26.06.2012 13:16 

Liitunud: 05.06.2010 19:26
Postitusi: 82
juhei
mnu käest tuleb mootor ootan juba kuna ta sinna vahele minema hakkab
:rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 26.06.2012 13:17 

Liitunud: 05.06.2010 19:26
Postitusi: 82
kuna sa istmed ja konndi sisse paned


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 26.06.2012 18:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Tuunikala kirjutas:
Jep, selle isendi pealt mootor tuleb. Auto eelmise omaniku käest tean vähe hooldusajalugu, aga plaanis on ta laiali kiskuda küll ja teha vähe jõudlust parandav remont talle. Pealegi, mootor vaja juba igaks juhuks sellepärast lahti kiskuda, et õli, mis sisse pandi, polnud arvatavasti VW originaal, ning isa bussi pealt näha, et maru kapriissed on nad selle õli suhtes. Et kui teha, siis ikka korralikult. Plaanis on kas sünnipäevaks või järgmise aasta hooaja alguseks ta siis uue mootoriga teedele saada.


Olen ise kasutanud Mobil1 ja Valvoline õlisi,ning siiani pole midaig juhtunud.Mu õlivahetused on muidugi ka 5k tagant:D

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 26.06.2012 20:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Väga hea töö tehtud ikka


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 26.06.2012 22:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Vastuseks siis kasutajale mb230e, et kondi sissearetamine tuleb siis ette võtta, kui läheb vana mootori mahakiskumiseks. Siis peab ka armatuuri mahakiskuma ja hakkama vaikselt asja kokku panema. Ja istmete alusraamid algselt vaja natuke kitsamaks keevitada, siis lähevad ka need sisse. Neid keevitated keevitab ka ühe hooga ära istmekinnitused.
Pealegi, kui VR6 tuleb, siis pole mõtet konti praeguse mootori külge pannagi. :D
Aga jah, VW-d on kapriissed õlide suhtes. Peavad olema kas esindusest ostetud või tootja poolt soovitatud. Siis on teada, et need mootorid kestavad. Sama on ka käigukastiõlidega. Iga tavaline ATF sisse ei lähe, siis aju tajub, et midagi valesti ja annab kasutusse vähem käike, või siis libistab neid. Et jah, õlil ja õlil on vahe.
Aga tänud sulle Reimers heade sõnade eest. Loodetavasti tuleb selle auto puhul veel neid töid ette võtta. Valmis teda saada ei tahaks, siis äkki veel tüdineb ära temast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 27.06.2012 10:17 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Vägaaa huvitav. Mul paar volkarit olnud, a sellist juttu õlist kuulen esimest korda. Vr6 tõsi, pole olnud, a 16v on olnud, sõitnud kõrgetel pööretel täitsa suvalise õliga.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 27.06.2012 10:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
oot,sa paned automaat kasti peale``?
kui jh,siis jättaks sellise ette võtmise üldse ära,sest stockis see pill ei liigu,atm kastiga ammugi mitte.
ise oleks pannud 85kw vüi 110kw kone aga nh,see ikagi omaniku enda teha.
siiani aga teinud palju head tööd!

edu ehitamisel!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 27.06.2012 12:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Fox,tahad joonele panna? :rokib

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 27.06.2012 12:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
Kahvel kirjutas:
Fox,tahad joonele panna? :rokib

loe mu teks uuest läbi,tahan küll


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 27.06.2012 19:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Hetkel on plaan muretseda automaadiasjad valmis, aga otsida samaaegselt manuaali asju. Sest üks hetk on vaja ikkagi auto liikuma saada, aga kui asjad on olemas, siis ainult käigukasti muretsemise vaev.
Siis peab veel vähe raha tegema, et saada unistus reaalsuseks. Ennem pole veel midagi tulnud, kui mootor maja ees ei seisa. :)
Aga tänud sulle FOX1000 heade sõnade eest. Aga, selle ettevõtmise koha pealt ütleks nii. Kui teha midagi nii suurt ja kallist, siis teha korra ja hästi.
Aga muidu jah, nad on kapriissed. Hea näitena saan tuua isa bussi, mis sõidab mööda Eestit päevast päeva. Aastast 2003, kellal peaaegu 500 000. Mootoriks siis 2.5 TDI 75kW. Ning siiamaani on originaalkast ja mootoril pole tehtud muid töid peale hoolduste. Sama on olnud ka kõigi eelmiste VW-dega. Olnud siis eelnevalt ka vana Transporter, manuaal ja 2.0 100kW Passat B3. Ning mitte ühtegi kap. remonti ja mitte ühtegi käigukasti vms. Sest sisse pandi ainult VW-st ostetud Castrol-i õli. Saab Volkari esindusest ja nendega need mootorid ainult kestavad. Kogemusi siis nendega isa firmal aastat 1998, kus aastane läbisõit on 80 000+ km. Kõige tähtsam muidugi käigukastiõli, et see saab õige. Enamus käigukaste läinud just sellepärast, et vale õli. Natuke uurida, siis leiab veel kinnitust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 288 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7