Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 19:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 288 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 27.06.2012 20:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
Automaatkasti mõte laida kohe maha, muidu saad lishtsalt lärmava, kuid uimase ja mitte eriti liikuva pilli. Manuaal parandaks asja, kuid siis peaks mootor korras olema. Poolhõre(arvatavasti) Golf 3 VR6 manuaal minu 525-st jagu ei saanud, sai korduvalt testitud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 27.06.2012 20:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Pane hoopis mingu uuemakooli VW moto sinna peale :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 27.06.2012 21:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.03.2011 15:43
Postitusi: 124
hmm teema tundub väga huvitav..
Minu arvamus on et automaatkastiga VR-6 jääb jube, ma olen ikka arvamusel et selline mootor vöiks omada ikka manuaal kasti, endal parem ja mönusam söita..
Aga edu ja muretuid km!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 27.06.2012 22:07 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
No vr6 ja üldse võiumsam selle ajastu tehnikaga volkar on teadatuntud shittade kastide ja pooltelgede poolest. Sessuhtes äkki automaat aitaks asja säästa.
A see õli teema...uuematega pole tõesti kursis. VR6 on igatpidi hellakene nkn, kuid teised samast perioodist pärit mootorid on õnnelikud kui neil mingigi õli sees on...see esindusest ostetud õli jutt nende puhul paika ei pea eriti.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 27.06.2012 23:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.02.2010 13:56
Postitusi: 1281
Asukoht: Pärnu
Selles suhtes , et Kui ta paneb sinna vr6-e, tulevad ka teine kast ja poolteljed jne. Ja kui vr6-te korrapäraselt või veidikenegi varem hooldada,kui ettenähtud , siis pole ka selle mootoriga probleemi. Laidavad üldjuhul need seda, kes on ostnud omale selle mootoriga isendi ja ainult kalland ja talland, Muud ei midagi ja kui lendab laiali kas käigukast vms, Siis on see mootor kohe jubepask!
Jõudu jaksu sulle ja loodame varsti võrrihääli kuulda siis :)

_________________
ÖKOPILV
https://www.youtube.com/watch?v=5qoILiDCI_E


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 27.06.2012 23:47 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Eiei, ma ei mõlenud midagi halvasti, aga üldiselt võimsamate volkarite tüüpvead on nõrgad poolteljed ja käigukastid. Kastidega isiklikult kokkupuuteid pole olnud, aga vr6 otsasid ikka üksjagu hävinud ühel Doch ~120kw võistlussõidukil, millega ma natukene kokkupuutunud.
Ja ka õrnad mootorid pole tingimata halvad..pole väitnudki.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 28.06.2012 01:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2012 18:52
Postitusi: 573
Asukoht: Sweden/Grammilinn
Tervist!
VR6-e ja tomatkasti kohta oskan oma kogemuste pöhjal öelda, et no asvaldi peal on näiteks mo meelest rekkast ikka täitsa hirmus mööda söita. :) vb oli asi päevinäinud autos lihtsalt aga no need kastid on uimased(eks mootorgi oli piitsa saand). Aga kui vöimalusi(raha) on siis otsi kindlasti manuaal. Teil endal lihtsam siis :)

Aga üldiselt käsi rusikas ja pöial püsti kasutaja Tuunikala tegemiste suhtes.
Kuigi kui nüüd natuke teravmeelitseda siis arvan, et eks isal on sul kah ikka käed ölised körval kui midagi teete seal. Aga see selleks. Palju edu ja entusiasm!!! Et huvi ei löppeks!
Terv Kilk

_________________
"Kiirmüügihinnaga ostjatel palun mitte tülitada!"

Ükskord ütles üks Mees, et loll oskab M-i ka ära lõhkuda - ju pidas seda mootorratast silmas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 28.06.2012 19:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Milleks mingit vana kohvi VR6te üldse sinna panna ? On olemas ju R4 Turbokaid ka VAGi valikus uuemaid ! Kui juba selline ehitamine käsil siis äkki panna ka mingi uuem mootor sinna

VR6 oli omalajal kõva asi ...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 28.06.2012 19:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Mul on 150kw VR6 Automaadi otsas ja ei ütleks küll,et ta nüüd UIMANE on. St. kui läheb siis läheb ikka, vend arvas,et kiirendus parem,kui opel omega 160? kw 3.2l mootoril... , manuaal golf3-ga olen ka sõita saanud, teravam on ta kindlasti (loogiline eksole).

Mainin ära ka selle muidugi,et AT otsas võtab see korralikult kütust ka , maanteel mul 9,5-10 ja linnas 15,6 Alahambra peal.
Sest,maanteepööre on millegipärast ligi 3k mis on iga väga ränk nii võimsa mootori kohta.

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Viimati muutis Inferno, 28.06.2012 19:55, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 28.06.2012 19:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Stockis ju ei ole 150kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 28.06.2012 19:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Mul on uuema tüübi VR6, Stock 2001a pill.

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 28.06.2012 19:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2004 23:16
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Ilmselt on asi raha taga kinni, kuna vr6 tube soodsamalt kätte, kui uue tüübi turbokas.

_________________
Tänapäev on selline, et kõik on ilus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 28.06.2012 19:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Inferno kirjutas:
Mul on uuema tüübi VR6, Stock 2001a pill.


Ahjahh hammustasin nüüd läbi

http://www.autoweek.nl/auto/22093/seat- ... 8-v6-sport aga see vähe suurem auto ja 10.4s sajani


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 29.06.2012 00:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Kirjutan ka siis vähe.
Alustuseks tänud kõigile heade sõnade eest. :)
VR6, kui tuleb, elab läbi niiehknii kap-remondi. Kasvõi profülaktika mõttes. Tülevad valmis automaadi asjad, aga kui võimalus, tuleb manuaal. Isa tõesti aitab, aga viimasel ajal olen ma seda ise kas üksi või koos sõpradega näppinud, isa nii palju ära lihtsalt. Ning põhjus, miks tuleb VR6, on lihtne: sissepanemiseks ei pea üldse palju aretama, juhtmestik loogiline, suured võimsusvarud ja võimalus ehk võtta ta legaalselt arvele. Ning jah, tuleb mõistliku hinnaga ja ma ei suudaks endale elu sees hetkelises olukorras lubada a'la B5 või G4 1.8T, või 3.2 vms. Ma nägin isegi vaeva, et sedagi raha omal jõududel kokku saada. Siiamaani on veel puudu.
Aga, nüüd vaja vähe teie abi. Mul oleks vaja teada, kas keegi ehk teist teab mõnda VR6 Golf II-te, millele on ametlikult teostatud mootorivahetus? ARK-tehnospetsialisti käest sain teada, et vaja lihtsalt tõestust, et seda mootorit on sellele autole pandud. Tehas töötas välja selle VR6-e Passat B3-e, Scirocco ja Golf II-e peal, mistõttu oli olemas ka Golf II prototüüp. Hetkel ma saatsingi peakontorisse meili, et teada saada selle kohta rohkem ja saada ka tõestus. Aga, kas ehk teate kedagi, kellel on see tehtud? Saaksin siis uurida, mida ja kuidas. Esimest korda nii sügaval bürokraatias..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 31.07.2012 11:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
VR6 jääb ära. Tehas ei andnud mulle tõestusmaterjali ja ARK-tegelaste jaoks liiga suure litraažiga. Niiet, jääb asi lihtsalt tahaplaanile.
Muudel rinnetel: sai endale ostetud uus makk sisse siis. Tegemist on Alpine CDE-120RR-iga, mille ma Ivano-Frankovskist ostsin uuena poest 80€ eest. Siis sai sealt ka ostetud tiigrinahksed (:D) istmekatted ja taksoplafoon. Ühtlasi ka kesklukk. Järgmine kord seal käies toon ka endale sealt puumunadega istmekatte.
Põhjus, miks? Plaaniks oli teha klubiürituste ja kruiiside ajaks auto 90'ndate eratakso stiilis. :D Vähe omapärasem lihtsalt, kui hall mass. :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 288 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7