Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 14.05.2025 01:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 2580 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 172  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 16.07.2012 13:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
KakukeO kirjutas:
Mida sa pead silmas kitsa nr all ?

Arvatavasti USA stiilis, aga ma küll ei kujuta ette, kuidas see tagaluugile sobiks.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 16.07.2012 18:12 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2884
Asukoht: Põhja-Läti
Tee kerge VT usa numbriga :D

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 17.07.2012 00:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Ehk millalgi teen kui viitsin :D Tänasest niipalju, et sai ette võetud ja sarniire vahetama hakatud.. koos nendega pidasin paremaks ka õõtsad ära vahetada kuna doonorauto õõtsapuksid olid OLULISELT paremas seisus kui minu omad :D Vahetada tuleb nad niiehknaa aga kannatab natukenegi edasi lükata. Vasaku poolega sai finito aga paremalt poolt ei saa ühte kuradi õõtsapolti lahti, teine sinna puksi sisse nii kinni idanenud, et jube. Asja teeb huvitavaks see, et puksi poolne osa on alumiinium.. aga meeletult kinni on ikkagi.

Väike näidispilt puksidest..
Pilt
Vasak pool siis see mis alt tuli, parempoolne see mis alla läks.

Vahepeal sai veel ilgelt punnitatud ja ühele veljele rehv peale aetud :D Täis sai deoderandi-stiilis lastud ja toppisin kohe alla ka.. JÕÕHKER :D

Pilt
Pilt
Pilt

Tiivaääred on nii täpselt saanud, et madaldades peaks suhteliselt perfect fit olema :D Aga eks seda saab täpsemalt näha kui ükskord madalduseni jõuan. :evil:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 17.07.2012 00:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.12.2011 00:48
Postitusi: 1063
:rokib :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 17.07.2012 00:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2011 14:10
Postitusi: 871
+1, jätka samas vaimus 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 17.07.2012 13:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.11.2008 16:14
Postitusi: 2382
Asukoht: jüri
Moose kirjutas:

Tiivaääred on nii täpselt saanud, et madaldades peaks suhteliselt perfect fit olema :D Aga eks seda saab täpsemalt näha kui ükskord madalduseni jõuan. :evil:


Ei pruugi. Ma küll su auto sillaehitust ei tea, aga kas sul madaldades lääpa ei kisu rattad?

_________________
Veo-ja sõiduautode remont
Hooldus-ja värvitööd. http://www.pettompluss.ee/
Uued rehvid ning rehvitööd.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 17.07.2012 19:20 

Liitunud: 08.01.2012 23:51
Postitusi: 17
Tal kompressor rikkis !!!!!!!!!!!!!!!! :)

_________________
Esiveoline siduripõletaja:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 17.07.2012 21:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
torms kirjutas:
Moose kirjutas:

Tiivaääred on nii täpselt saanud, et madaldades peaks suhteliselt perfect fit olema :D Aga eks seda saab täpsemalt näha kui ükskord madalduseni jõuan. :evil:


Ei pruugi. Ma küll su auto sillaehitust ei tea, aga kas sul madaldades lääpa ei kisu rattad?

Sõltuv tagasild ehk siis midagi ei muutu :) Ega ma muidu nii kindlasõnaliselt seda öelnud poleks :D
mkb kirjutas:
Oot, masin pidi ammu värvitud olema, aga nüüd jaurad mingite õõtsade ja mootoripesuga?

Nagu S/S ütles siis kompressor katki jah, olen seda vist eelnevalt mainind ka aga see selleks. Vahet ei ole, sellessuhtes, et sõitma saamiseks on niiehknaa vaja ära teha need asjad. Ok mootoripesu ei ole jah esmatähtis aga õõtsapuksid olid läbi, sarniirid olid läbi, üv jaoks oleks nad nagunii old vaja ära vahetada. Sessuhtes pole vahet kas teen seda enne või peale viimaste juppide värvimist :)

Täna lõpetasin selle parempoolse õõtsa vahetuse ära, kätte sain nii, et poldi pea tükeldasin ära relakaga ja siis painutasin välja lihtsalt selle õõtsa oma pesast :D Uus õõts ja uued poldid ning sellega nüüd ühelpool.
Panin ka tagumised uksepolstrid ära külge, ehk siis salong on nüüd koos.
Sai ka viimase tegemata jäänud flantsi augud ära keermestatud, ehk siis kõik flantsid on nüüd valmis kasutamiseks.
Lisaks vahetasin tagavedrud ära nii muuseas.. siiani istusid seal sigulli vedrud kuna viimane kord autot kõrgeks tõstes ei leidnud originaale üles. Need sain vahepeal kätte ja sai alla visatud, et perset natuke madalamale saaks.. oluliselt parem näeb välja :D
Kapotialusega on samuti kõik valmis, et siis nüüd ongi jäänud viimased detailid ära värvida ja võib ülevaatusele minna pmst.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 17.07.2012 21:42 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Huvitav kas keegi neid vaheflantse kuskil teostab ka? Sul olid need veljed 4x108 aga volvol 4x100?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 17.07.2012 21:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Nii need valemid olid jah.
Flantsi tegemisega on nii, et tegelt peaks iga treial sellega hakkama saama kes oma pingi kasutamisega hakkama saab. Materjal on üldiselt see mis maksab kuna üldjuhul kõik rõhuvad alumiiniumi peale.. mina paraku sellist poldivalemi muutust ei julgeks alumiiniumile toetada. Võibolla ei juhtu midagi aga siiski on alu ikkagi nõrgem kui raud.. va kui tegu mingi kõvema seguga on aga see maksab jällegi rohkem, niiet ma oma rauast flantsidega olen väga rahul :D

Muidu ma pakuks ise ka flantsi tegemise võimalust kuna vahendid on olemas.. aga pole olnud vajadust ja piisavat huvi treipingi kasutamise selgeks õppimiseks, niiet jääb ära paraku :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 22.07.2012 21:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Täna hommikul garaasi tatsates leidsin eest äsja seisma pandud ja veel susiseva kompressori ja juba mõtlesin, et "Oo.. kas tõesti".. siiski ei :D Onu sinna lõikas küll mingi klapi aga vist liiga paksust materjalist ja lööb rõhku ikkagi aind ühe silindriga. Noh eks siis tegemisega läheb natuke aega veel.

Igatahes sai auto alla aetud garaasist kuna põhjust tal seal olemiseks väga polnud enam. Kuna vaba aega oli meeletult ja midagi asjalikku ning reaalselt vajalikku teha ei viitsinud, siis sai uus kleeps tagaklaasile löödud ja lisaks otsisin ka oma vedeleva turbo välja ja pidasin hoolega plaani kuidas see ikkagi vahele panna. Võtsin ühe varumootori vl kolle ja hakkasin seda vaikselt tükeldama, eks seal tuleb neid torusid natuke ümber väänata ja juurde panna aga loodetavasti saab kunagi selle ka tehtud :D

Enne boostimist tuleks muidugi mootor korra laiali võtta, saaled üle vaadata, ehk mingid paremad rõngad sisse surada(silindrid ise viimati kulunud ei paistnud olevat, aga surved on kehvavõitu kuigi suht ühtlased). Õlisurve ka suht madal miskipärast, teagi kas õlipump peetis või miskit muud. Mul õnneks mõlemad laiali võetud mootorid olid üpriski korralikud niiet juppe on mida kasutada :D Mingit erilist raha selle mootori alla laduda ei viitsi nagunii niiet see selleks.

Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 22.07.2012 21:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.12.2011 00:48
Postitusi: 1063
Davai, keegi saatke ruttu Moosele mingi kompressor nüüd :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 22.07.2012 21:34 

Liitunud: 03.12.2010 15:28
Postitusi: 305
Asukoht: hpsalu/krsaare
Ärge saatke, las turbotab mootorit.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 22.07.2012 22:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2011 14:36
Postitusi: 334
Asukoht: Haapsalu
Laena Ramirendist, mina sain nv-ks korraliku kompressori kõigest 9.- euriga.

_________________
Tel.55627664


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose
PostitusPostitatud: 22.07.2012 22:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Mina ikka laenama ei hakka kuskilt, ega minul kiiret pole :D Siin on teised kes tagant utsitavad :D

Enda kompressor tuleb niiehknaa korda teha, lihtsalt läheb natuke aega.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2580 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 172  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7