rukkirääk kirjutas:
Ega te rullnokad jah aru ei saa, seleta palju tahad, sellepärast tehaksegi seaduseid nagu see kindlustus ja ei pandud 100 märke üles jne.
Loodan, et tuleb midagi veel, see on kõik teie töö rullnokad, et te nii rumalad olete, see kõik on selle tulemus.
200 on ka üle 40 ületus või väidad, et ei ole?
200-ga sõitvat autot on tunduvalt raskem märgata, eriti kui peaks tulema kuskilt kurvi tagant metsa tagant mingi evo 220-ga, siis on sellele eriti lihtne ette sõita.
90 on ikkagi põhjusega lubatud, väga mitmel põhjusel, et liiklus ohutult ja normaalselt toimiks.
No ei saa mitte vaiki olla. Sa oled nagu oopc- ajab mingit p*ska, ise ka aru enam ei saa, mis teema on. Ainsa vahega, et Sa ei tee kirjavigu. Alles Sul oli 200-ga lendav rullnokk, nüüd juba kurvist 220-ga lendav EVO. Kus kuradi kohas Sa selliseid lendureid küll näed? Pole oma juhistaaži (mis pole küll väga pikaajaline, ca 8a, ent see-eest palju sõidetud selle aja jooksul) jooksul selliseid lendureid kuskil näinud.
Vaidlen Sulle ses osas vastu, et 80-ga sõitev mammi on liiklusohutuse kohalt sama ohtlik, kui 200-ga lendav rullnokk. Miks? Sest kuna see mammi sõidab aeglasemalt, kui üldine liiklusvool, siis põhjustab tema uimerdamine möödasõite, mis aga paratamatult toob kaasa liiklusohtlikke olukordi varem või hiljem. Eesti liikluse häda on see, et ei suudeta sõita ühtlaselt ja stabiilselt. Kui nt kolonn liigub 100km/h, mõistlike pikivahedega, siis alati leidub mõni selles kolonnis, kes arvab, et nüüd järsku on vaja tal sõita 80-ga. Ja siis avastab mõni, et temal on vaja sellest kolonnist pimekurvis mööda lennata.
Issanda loomaaed on kirju, nagu iidne Tõstamaa vanasõna ütleb.
Muidugi aitaks see, kui suuremad trassid (Tartu-Tallinn, Narva-Tallinn) tehtaks täies ulatuses neljarealisteks, sest hetkel on mõlemal teel selliseid kitsaskohti, kus õnnetusi juhtub, lausa kümneid, kui mitte sadu. See aga nõuab roppu raha, mida ilmselgelt riigil kuskilt hetkel võtta ei ole.
Delluga olen nõus, et +40km/h ületamise tõttu tekitatud avariide protsent on imeväike, vastasel juhul oleks neid laipu kordades rohkem olnud, kui siiani on. Üldiselt põhjustatakse ikkagi avariid tähelepanematusest ju (või siis mingite ainete mõjuall olemisest). Viitsiks otsida, siis kindlasti leiaks mingi statistika kuskilt, et mis põhjustel kui palju protsente avariidest põhjustatud on. Aga kindlasti on +40km/h ületamise tõttu juhtunud avariide hulk hästi väike. Ja kindlasti ei saa see olla põhjus, miks see seadus vastu võeti. Pigem tõesti see, et kindlustusseltside kasumid on liiga väikesed
PS: Ärge nüüd arvake, et ma pooldan või õigustan maanteedel kiiruseületamist. Seda kindlasti mitte.
Ahjaa, küsiks seda ka- kas Sa ise vannud käsi südamel, et Sa MITTE KUNAGI ei ületa kiirust, sõidad maanteel ALATI mitte kiiremini kui 90km/h jne? Ma TÕSISELT kahtlen, et Sa selline pühak oled, olgugi, et Sa üritad siin kõigest hingest seda muljet jätta.