Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 00:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 31.07.2012 18:17 

Liitunud: 01.08.2010 08:02
Postitusi: 120
Asukoht: Tartu
Kas on väga ebareaalne?

palju need lagunevad ja palju nende üleval pidamine maksab ?
kuskil 2.5 või 2.0 kepikastiga sedaan.

kuulnud, et kütet läheb linnas 15 ja maanteel 10 neil. :uhoh
8/12 siis väga ei saa unistada?

või peaks koguma ja golf4 säästuka ostma :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 31.07.2012 18:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Oleneb kuidas sõidad , mind ennast on 520 110kw touring igastahes metsikult yllatanud. Keskmine kytusekulu tuleb kõvasti alla 10 ja maanteekulu on ikka väga väike. Miski 7 umbes.

Vana 95 kw 520 ma kyll sellist kulu ei saanud , see ikka v6ttis jämedalt üle 10/100

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 31.07.2012 19:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
525 puhul võib rahus arvestada linn 12 ja maantee 8. Keskmine keskelt läbi tal 10l per 100km-le. Vähemasti omal ajal kui mul selline isend käes oli nii tuli välja. 15 sajale siis peab juba juhis asi olema või on moto peetis. ( Talvel külmaga lühikesi otstes on see muidugi mõistetav )

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 31.07.2012 19:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
andres393 kirjutas:
525 puhul võib rahus arvestada linn 12 ja maantee 8. Keskmine keskelt läbi tal 10l per 100km-le. Vähemasti omal ajal kui mul selline isend käes oli nii tuli välja. 15 sajale siis peab juba juhis asi olema või on moto peetis. ( Talvel külmaga lühikesi otstes on see muidugi mõistetav )


EKs see olene ka rehvidest ja muidugi s6idustiilist ja yks oluline asi onka töökorras lamda.

Säästuautoks 525 enam muidugi ei sobi , kuna see lihtsalt v6tab liiga palju.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 31.07.2012 19:42 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
soodne ülevalpidamine algab esiteks sellest, et kas remonttöid teeb omanik ise või viib pädevamate seppade käte. Kui omanik ise teeb, siis ilmselt üks paremaid variante, kuna iga päev läheb paar sellist varuosadeks lammutamiseks ja hinnad on suht olematud. Ei saa küll tehaseuut masinat aga kui kolks ära kaob, ja saad 20k km jälle sõita siis ei näe vöga pointi mingit ulmelist juppi sinna kylge kruttida, arvestades keskmise e34 turuhinda. Kes ehitab endale pedantlikult siis on loomulikult teine teema.Lollikindlamad on vist bens ja manuaal kombo (mitte et autom. kast saast oleks, aga mingi 2.0i peal oleks ilmselt liiga tappev (kui seda üldse pandgi sinna). 8/12 saab sõita kyll 525ega...alguses läheb ilmselt 15 sajale, kuna peenestamisvajadus vajab rahuldamist aga kui ära harjud ja rahulikult sõidad siis peaks olema tehtav. Talvel valukylmaga muidugi jah mitte, aga siis võib iga punni kulu korrutada ysna arvestatava konfiga läbi...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 31.07.2012 19:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
No 518 on ka olemas oma m40b18 konega kuigi see on ilmselt k6ige kehvem variant. Sest minumeelest on 520 m50 ökonoomsem kui enamus need kolmanda kere peal 1.8 sad.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 31.07.2012 20:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Mu e34 525 omas rehve ees 235/45/17 ning taga 255/40/17, seega minupoolt öeldut tasub sellega arvestada.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 31.07.2012 20:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Mul oli 1994 525IA üks talv. -30-ga tallinnas lühikesed otsad tuli 17l/100km. Soojade ilmadega oli vist jah mingi 13 kanti. Tartus käisin ja arvestasin tankides 8l/100km. Läks veidi vähem aga täpselt ei arvestanud

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 31.07.2012 21:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
No ma ei tea , mul on all suverehvid r15 ja suht kitsad ka 185 vist.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 31.07.2012 23:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
Tanel kirjutas:
Aga kui nüüd kokku võtta, siis E34jast sa säästuautot ei saa.


Selle lausega võikski selle teema lõplikult kokku võtta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 01.08.2012 01:50 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
ei tasu siinkohal ära unustada, et autol mis liigub ja auto mis on ideaal korras on päris suur vahe. E34 liikumises hoida peaks olema kyll suht säästu variant. Mingit hiidvana 518 sara uuekorda äratada 40k eegu eest-noh selleks peab peas juba midagi logisema.
518 omasin mingi lyhike aeg, tegu oli veel kunagise kj väidetavalt eluptsis saraga mis oli siis natukene kõptisetud jne-ma ei näind nagu probleemi et selle auto peale peaks kuluma yle bensuraha erilist pappi. Jah mingi kolks oli sillas so what? Käike vahetas, käima läks paugust nahk el sisu oli ka, aknad, roolivõimud jmt viled töötasid-ilmselt sõidab ilma eriliste investeeringuteta tänaseni kui karbid pole alt ära kukkund. Mingeid 500€ juustude puhul pole mõtet rääkida, kuidas keegi mattis oma vanaisa päranduse sinna alla, et mingit kiiksu rahuldada ja siukestest sarapannidest peab bmw ikka vihaga vastu enne kui emexisse viiakse. Nii et ma vaidleks siinkohal vastu - üsma soodsate kuludega ülevalpeetav masin millega punktist a punkti b liikuda. Jah, ILMSELT leiaks asju millele vähem klotsi kulub aga olgem ausad- Escort vs e34......maitse asi muidugi 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 01.08.2012 02:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Seda konkreetset 518t igatsen siiamaani, kuigi olid tal ka tõesti omad vead, tegin ta meelepäraseks enamvähem ja sõitis väga kenalt, kütusekulu ja mineku poolest valiks muidugi kindlasti ennem 110kw, suht sama teeb välja, aga minek teine. 525ia touring võttis talvel linnas 16 minu käes, need 110kw isendid kõik mis olnud on, on kuskil 12ga keskmisel läbi ajanud.
E34 üks mõistlikumatest autodest selles hinnaklassis minu arust, juppe saad poolmuidu, mugavus ja sõidumõnu pole võrreldavgi mingite Escortide, japside, või muu taolise juraga, ei saa siiamaani aru, ega hakkagi saama ilmselt, miks peaks keegi omale üldse mõne taolise auto ostma üle emeksihinna :kill
Korralikku TDS mingi kommiraha eest ei saa kahjuks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 01.08.2012 12:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.04.2009 22:49
Postitusi: 763
Asukoht: Klaasipealinn
http://www.kuldnebors.ee/search/soiduki ... uage_id=et
mu endine e34, autol vaid paar pisiviga, aasta-paar oleks see küll säästuauto


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 01.08.2012 13:06 

Liitunud: 01.07.2007 16:28
Postitusi: 732
Maanteel läheb 525-l 90kmh reaalselt trippides 8l sajale, 80nega sõites sõidad 6l sajale umbes.
Linnas on ka nii ja naa. Väike linn, ummikuid nettu, 5.käik sõidad 6 sajale. Suurem linn, 10-12.

Jupid masinal nüüdseks kasutatuna ostes odavad, masin ise mugav, kätte saab normaalse ja sõidetava masina, mis veidi tegemist tahab juba 600 euroga näiteks, mina ütleks et mootor on suht pommikindel KUI TEDA KEEMA EI AETA ja kuumust ei saa.
Kui kütusekulu ja kindlustusmakse ning pidev mentide huviorbiidis olemine ei morjenda, on väga hea masin. Kui mootor korralik on, astub edasi väga korralikult. Paraku pole veel sellist masinat väga näinud. Üldiselt on nad seisukorras kas kohvid või okeid mootori poole pealt, kuuma ka saanud. Kindlasti räägime siin sellest, võtad 141kw-ise variandi.

520-i mina ei ostaks... kütust läheb samapalju kui 2.5-l aga minek on kehvem ja edasimüüa samuti raskem. Ei tasu ära eriti.

TDS- seda on olnud ainult üks ja seegi polnud kõige korralikum. Selle koha pealt võib mainida, et jah. Kui ikka sinisega lased, siis kütusekulu peale kulutatav raha on pmts olematu. Miinuseks on mootori poolsed palju agregaate. See kui kütusepump paljudel suht läbi on, käiad kaua käima küll ja kulutad starterit, aga muidu iseenesest saab sõita edukalt.

TDS-i miinusteks siis üldiselt: turbo, lekkivad ja kusevad pihustid, kütusepump, kuuma saanud. Kallimad kui bensukad.
Häält ma ütleks, et teeb väga head, jõudu on väga kenasti nendel ja kütusekulu on väga väike. Alati saad veel ära chippida ja rõõmu kui palju. Kui teed enne talve elementaarsed asjad (hoolduse ära) ja vaatad õiged kohad üle, aku ka paika, kütus jne, siis suht okei talveks. Suvel sellisega sõita väga hea.

Kütust võtab maanteel- nii 5-6 sajale 90kmh lastes. Linnakulu ei oska öelda, aga pakun äkki 8-9? Keskmine nii 7-8 auku peaks tulema.
Äkki aitas postitus :)

@ 525 bensukaid olnud 2, sõitnud sellistega ei mäletagi paljudega, 525 TDS olnud 1, sõitnud sellistega samuti ei mäleta paljudega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 säästuautoks
PostitusPostitatud: 02.08.2012 09:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 10:25
Postitusi: 1641
Asukoht: Maardu
killer666 kirjutas:
Oleneb kuidas sõidad , mind ennast on 520 110kw touring igastahes metsikult yllatanud. Keskmine kytusekulu tuleb kõvasti alla 10 ja maanteekulu on ikka väga väike. Miski 7 umbes.

Vana 95 kw 520 ma kyll sellist kulu ei saanud , see ikka v6ttis jämedalt üle 10/100


lahe, et suur raske auto tarbib küttust vähem kui Ford Focus 1.4 mootoriga :)

_________________
http://www.maarduauto.ee - sõidukite hooldus ja remont, värvimistööd, uute varuosade müük Maardus. Uued originaal varuosad aasia autodele.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7